eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja pomieszczeń nr 52 - 56 Instytutu Techniki Cieplnej w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Oznaczenie sprawyOZ/B/15/39/AS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Gliwice: Modernizacja pomieszczeń nr 52 - 56 Instytutu Techniki Cieplnej w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/15/39/AS
Numer ogłoszenia: 246668 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121231 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń nr 52 - 56 Instytutu Techniki Cieplnej w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/15/39/AS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację sal dydaktycznych w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W zakres robót wchodzą: zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, demontaż rurociągów stalowych na ścianach, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, skucie posadzek cementowych z wywozem gruzu, remont stolarki okiennej (uzupełnienie szyb, malowanie), malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, gruntowanie posadzek, wykonanie wylewek samopoziomujących, ułożenie wykładzin podłogowych, ułożenie listew przyściennych, malowanie farbą olejną drzwi, ścianek, szaf wnękowych, roboty elektryczne w zakresie wymiany instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych i instalacja lokalnej sieci teleinformatycznej. 2. CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane, CPV: 45.26.26.90-4 Remont starych budynków, CPV: 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Termin realizacji umowy do 42 dni od dnia przekazania frontu robót. Zamawiający przewiduje przekazanie frontu robót do 5 dni od dnia zawarcia umowy. 4. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: 1. zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, 2. wartość ww. zamówień może stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, 3. zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: a) wystąpi potrzeba dokonania ww. zamówień a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi, b) zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, c) zakres ww. zamówień będzie dotyczył rodzaju / typu prac ujętych w dokumentacji technicznej (m.in. w przedmiarze robót, opisie technicznym itp.) - dotyczącej zamówienia podstawowego. 5. Szacunkowa wartość zamówienia podana w pkt IV.5) niniejszego ogłoszenia to kwota uwzględniająca zamówienia uzupełniające (20 %).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.90-4, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Sienkiewicza 17, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105690,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69628,09

  • Oferta z najniższą ceną: 69628,09 / Oferta z najwyższą ceną: 123325,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.