eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Adaptacja i modernizacja pomieszczeń w budynku C-16 z przeznaczeniem na Zakład Diagnostyki i Terapii Endoskopowej oraz Ginekologiczno Położniczą Izbę Przyjęć - Projekt pn. Utworzenie Kl. Ch. Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Lublin: Adaptacja i modernizacja pomieszczeń w budynku C-16 z przeznaczeniem na Zakład Diagnostyki i Terapii Endoskopowej oraz Ginekologiczno Położniczą Izbę Przyjęć - Projekt pn. Utworzenie Kl. Ch. Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK1 U. M. w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podst. um. nr UDA-POIS.12.02.00-00-002-09-00
Numer ogłoszenia: 246627 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja i modernizacja pomieszczeń w budynku C-16 z przeznaczeniem na Zakład Diagnostyki i Terapii Endoskopowej oraz Ginekologiczno Położniczą Izbę Przyjęć - Projekt pn. Utworzenie Kl. Ch. Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK1 U. M. w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podst. um. nr UDA-POIS.12.02.00-00-002-09-00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Adaptacji i modernizacji pomieszczeń w budynku C-16 z przeznaczeniem na Zakład Diagnostyki i Terapii Endoskopowej oraz Ginekologiczno-Położniczą Izbę Przyjęć w branży.: 1.1. budowlanej. 1.2. sanitarnej - Instalacja wod.-kan., c.w.u., z.w., c.o., c.t., wody chłodzącej, gazów medycznych. 1.3 elektrycznej - Instalacje elektryczne wewnętrzne, odgromowe oraz okablowanie komputerowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do dnia: 07.01.2010r. godz. 10:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI. pkt. 2 i 6 SIWZ; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem stawianym przez Zamawiającego jest: 2.1 wskazanie przez Wykonawcę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcje kierowników w poszczególnych branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, spełniających następujące wymagania: 2.1.1 kierownik robót w branży konstrukcyjno-budowlanej - jedna osoba: a) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadająca co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika;2.1.2. kierownik robót w branży instalacyjnej tzw. sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - jedna osoba spełniająca wymagania: a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadająca co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika; 2.1.3. kierownik robót w branży instalacyjnej tzw. elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jedna osoba: a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadająca co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika; 2.2. Zrealizowanie z należytą starannością co najmniej 3-ech robót budowlanych (inwestycji budowlanych) o wartości każdej z nich minimum 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych), w okresie 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez wartość roboty Zamawiający rozumie łączną wartość robót budowlanych wykonanych-wykonywanych w ramach jednej umowy. Przez jedną robotę Zamawiający rozumie sumę robót budowlanych w ramach jednej umowy. Oceny spełnienia ww. warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI. pkt. 6 SIWZ.3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem stawianym przez Zamawiającego jest: osiągnięcie przez Wykonawcę rocznego przychodu ze sprzedaży (lub obrót) w wysokości minimum 1.776.000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt sześć tysięcy złotych 00 groszy). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI. pkt. 7 SIWZ. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, o którym mowa w części VI. pkt. 1 SIWZ oraz dokumentów określonych w części VI.pkt. 2-10 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 6. Na potwierdzenie warunku wymienionego w części V pkt. 2 SIWZ należy złożyć w ofercie: 6.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierowników w poszczególnych branżach (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ pn. Wykaz osób - personelu kierowniczego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w formularzu wg Zał. 3 wskazał trzy osoby, po jednej na każde stanowisko (w każdej branży); 6.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.6.3. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ Zakres robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców, jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców (jeśli dotyczy). 6.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierowników w poszczególnych branżach, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156/06 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia, tj.: 6.4.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganym zakresie, 6.4.2. zaświadczenie wydane przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby,- o których mowa w cz. V pkt. 2 ppkt. 2.1.6.5. na potwierdzenie warunku wymienionego w cz.V pkt. 2 ppkt. 2.2. SIWZ należy w ofercie złożyć:a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót o których mowa w części V pkt. 2 ppkt.2.2. SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zamawiających, beneficjentów). b) Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością usług wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.5. lit a). 7. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (nie jest wymagane złożenie pełnego sprawozdania finansowego za dany okres). 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.punkcie 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. w punkcie 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8, podpunkt 1 lit. a) i c) oraz podpunkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.8 podpunkt 1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 9 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1, Cena SIWZ: 20 zł + VAT (bez załącznika nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Szpitala, pokój nr 5, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Adaptacja i modernizacja pomieszczeń w budynku C-16 z przeznaczeniem na Zakład Diagnostyki i Terapii Endoskopowej oraz Ginekologiczno - Położniczą Izbę Przyjęć, nr sprawy TT-2731-05-09, realizowana jest w ramach Projektu pn. Utworzenie Kliniki Chorób Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002-09-00..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.