eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na zapewnieniu sali konferencyjnej wraz z obsługą cateringową na potrzeby dwóch jednodniowych seminariów informacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu sali konferencyjnej wraz z obsługą cateringową na potrzeby dwóch jednodniowych seminariów informacyjnych.
Numer ogłoszenia: 246555 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223237 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu sali konferencyjnej wraz z obsługą cateringową na potrzeby dwóch jednodniowych seminariów informacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni salę konferencyjną wraz ze sprzętem multimedialnym i obsługą techniczną sprzętu oraz zapewni catering wraz z całodziennym serwisem kawowym dla maksymalnie 100 osób podczas dwóch 1-dniowych seminariów informacyjnych (minimalna liczba uczestników jednego seminarium nie będzie mniejsza niż 40 osób). Seminaria planowane są w dniach 20 listopada 2014 r. oraz 25 listopada 2014 r. w godzinach 10.00 - 16.00. Zamawiający zastrzega sobie, w terminie 3 dni przed planowanym seminarium, prawo do odwołania lub odroczenia realizacji każdego z seminariów na okres nie dłuższy niż 30 dni od zaplanowanej daty. Wykonawca zapewni salę konferencyjną: 1. znajdującą się w Warszawie, w najbliższej okolicy siedziby Fundacji przy ul. Wspólnej 30 (odległość maksymalnie do 1 km); 2. dostępną w godzinach 9.00 - 17.00; 2. wyposażoną w krzesła i stoły dla 50 uczestników oraz stół prezydialny dla 6 osób; 3. wyposażoną w sprzęt multimedialny tj. ekran, rzutnik, komputer przenośny/laptop, stały dostęp do bezprzewodowego internetu Wi-Fi, system nagłaśniający, 3 mikrofony oraz zapewnienie osoby zajmującej się obsługą techniczną sprzętu; 4. wyposażoną w sprawną klimatyzację; 5. posiadającą okna z dostępem światła dziennego oraz nie znajdujące się w piwnicy lub suterenie; 6. z wydzielonym przy wejściu na salę miejscem na recepcję ze stołem oraz dwoma krzesłami; 7. z zapewnioną szatnią dla wszystkich uczestników; 8. z zapewnionymi minimum 5 miejscami parkingowymi w odległości nie większej niż 100 m od miejsca imprezy; Usługa cateringowa będzie obejmowała: 1. Serwis kawowy w godzinach od 9:30 do 16:30, w tym co najmniej: kawa herbata gatunkowa dodatki: cukier, mleko, cytryna woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach o pojemności max. 500 ml, ciastka: biszkopty z galaretką w czekoladzie, zbożowe, rurki z bitą śmietaną, markizy, wafelki waniliowe i kakaowe, kruche ciasteczka, w tym kruche rogaliki z nadzieniem, słone przekąski: paluszki solone, precelki, paluszki chlebowe grissini w różnych smakach. 2. Obiad w formie bufetu o godzinie 13:30, w tym: tartinki z wędliną, z jajkiem, z pasztetem, z łososiem, z serem zupa krem z brokułów z prażonymi migdałami zupa krem z pomidorków pelatti z bazylią i z grzankami roladki drobiowe nadziewane szpinakiem, suszonymi pomidorami i pestkami dyni polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym grillowany filet z łososia naleśniki ze szpinakiem i gorgonzolą pierogi z kaszą gryczaną i serem ricotta boeuf strogonow ziemniaki pieczone w ziołach ryż kluski śląskie warzywa gotowane mieszanka: brokuły, kalafior, marchewka, groszek, fasolka szparagowa żółta i zielona surówka z białej kapusty z warzywami surówka z jabłka i marchewki z chrzanem, sałatka grecka, nadziewane mini drożdżówki owoce: winogrona, jabłka, mandarynki, banany ciasta: serniczki, kruche babeczki z kremem i owocami, ciastka tortowe, deser mus czekoladowy oraz mini deser panna cotta, soki owocowe: pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka w butelkach o pojemności max. 500 ml woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach o pojemności max. 500 ml Uwagi ogólne: 1. Wykonawca poda w ofercie nazwę i adres obiektu, w którym planuje zorganizować seminaria. 2. Wykonawca poda w ofercie liczbę miejsc parkingowych, które zobowiązuje się zapewnić zgodnie z powyższym opisem. 3. Obiad zostanie podany w wydzielonym miejscu sali w sposób nieutrudniający prowadzenia seminariów lub w oddzielnej sali pomieszczeniu w tym samym budynku. 4. Wszystkie posiłki podane będą przez obsługę zapewnioną przez Wykonawcę. 5. Serwis kawowy i obiad zostaną podane przy stołach nakrytych obrusami, ze standardową zastawą stołową - wielokrotnego użytku. Przewidywany czas na spożycie obiadu - 1 godzina. 6. Posiłki zostaną podane w temperaturze odpowiedniej dla każdego rodzaju dania. 7. Ostateczna liczba osób zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego na trzy dni przed planowaną datą seminarium. 8. Wykonawca zapewni posiłki i napoje w ilości adekwatnej do wskazanej przez Zamawiającego liczby uczestników każdego seminarium. Serwis kawowy będzie uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania seminarium. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Cieślik STUDIO L Sp. J., ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55642,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55743,60

  • Oferta z najniższą ceną: 55743,60 / Oferta z najwyższą ceną: 78461,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.