eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Ciecierzyn: Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 246536 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107316 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów (dalej:artykułów eksploatacyjnych) do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego artykułów eksploatacyjnych (dalej: zużytych artykułów eksploatacyjnych). Oferowane artykuły eksploatacyjne muszą być: fabrycznie nowe - za które należy uznać artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości w skład innych artykułów. artykuły oryginalne - za które należy uznać artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane lub artykuły równoważne za które należy uznać artykuły fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie prefabrykowane pochodzące z bieżącej produkcji. 2.Dostarczone artykuły eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta i etykiety zawierające numer katalogowy oraz być dostarczone w nienaruszonych, fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację z oznaczeniem producenta, wraz z symbolem artykułu eksploatacyjnego (tonera/tuszu) oraz przeznaczeniem, szczelnie zamknięte. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia artykułów eksploatacyjnych regenerowanych, ani refabrykowanych. 5.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokument (deklarację) potwierdzającą, że wymagana minimalna wydajność oraz jakość wydruku artykułu dot. pozycji Lp. od 3 do 8 Wykazu rodzajowego i ilościowego przedmiotu zamówienia załącznika nr 1 do SIWZ została potwierdzona na podstawie testów przeprowadzonych zgodnie z normą ISOIEC 19752. 6.Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę na artykuły równoważne zobowiązany jest wpisać w tabeli formularza ofertowego nazwę, oznaczenie, wydajność i producenta danego materiału równoważnego oraz przedstawić dokumenty potwierdzające jego równoważność. 7. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, należy dostarczyć oświadczenie, że produkt równoważny posiada układ analogicznie działający. 8.Sprzedaż artykułów eksploatacyjnych realizowana będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2009 roku. Zamówienie będzie realizowane do wystąpienia pierwszego zdarzenia tj. wyczerpania zamówionego asortymentu lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, w obu przypadkach zamówienie będzie realizowane nie dłużej niż do 30 listopada 2009 roku, z zastrzeżeniem że odbiór zużytych artykułów eksploatacyjnych nastąpi do 31.12.2010 r. Dostawy odbywać się będą do siedziby zamawiającego, tj. Lubelskiego Oddziału Regionalnego mieszczącego się w Elizówce 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. Dostawa i odbiory muszą odbyć się do 7 dni kalendarzowych od daty przesłania każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego w dniach roboczych Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura tj. poniedziałek - piątek 08:15 - 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9.Odbiór zamówionych przez Zamawiającego artykułów eksploatacyjnych oraz wydawanie zużytych artykułów eksploatacyjnych, zostanie każdorazowo potwierdzony w formie protokołu odbioru/wydania podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 10.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły eksploatacyjne: a)są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne, b)posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, c)posiadają ślady uprzedniej eksploatacji, d)posiadają istotne wady obniżające ich wartość lub uniemożliwiające włączenie ich do normalnej eksploatacji, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości artykułów eksploatacyjnych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia artykułów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły eksploatacyjne na okres min. 12 miesięcy. Za każdym razem termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 12.Artykuły eksploatacyjne muszą być wyprodukowane po 01-01-2008r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77049.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódż Pilecka i Petlak Sp.j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77049.40
  • Oferta z najniższą ceną: 61500.00 oferta z najwyższą ceną: 116162.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.