eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Postępowanie o udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej poniżej 200.000 euro na Świadczenie usług poligraficznych w 2012 r.



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Szczecin: Postępowanie o udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej poniżej 200.000 euro na Świadczenie usług poligraficznych w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 246509 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej poniżej 200.000 euro na Świadczenie usług poligraficznych w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kalendarz książkowy format A4, objętość do 160 stron, kolorystyka 4/4, papier agenda kreme 70 g/m2, oprawa szyta nićmi, registry panoramiczne, oprawa skórzana granatowa, mapa administracyjna Polski, tasiemka w kolorze granatowym, perforowane narożniki, obszycie okładki, naświetlenia, projekt, skład, układ tygodniowy, wklejka od 8 do 12 stron zintegrowana na stałe z bokiem w ilości 45 szt. oraz kalendarz książkowy format B5, objętość do 250 stron, kolorystyka 4/4, papier agenda kreme 70 g/m2, oprawa szyta nićmi, registry panoramiczne, oprawa skórzana granatowa, mapa administracyjna Polski, tasiemka w kolorze granatowym, perforowane narożniki, obszycie okładki, naświetlenia, projekt, skład, układ tygodniowy, wklejka od 8 do 12 stron zintegrowana na stałe z bokiem w ilości 45 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe Zapol Dmochowski Sobczyk Sp.j., al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie wyboru trybu postępowania Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Art. 67. ust. 1 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W związku ze zgłoszonym przez Kancelarię Sejmiku zapotrzebowaniem na realizację usług poligraficznych, polegających na wykonaniu kalendarzy książkowych, konieczne było przeprowadzenie postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy zamówienia. Zamawiający przeprowadził postępowania w trybie z wolnej ręki i zawrze umowę, której zakres przedmiotowy będzie stanowił zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego, udzielonego w roku 2011. Wykonawcą realizującym zamówienie będzie podmiot, który realizował zamówienie podstawowe, udzielone na podstawie umowy nr WA/33/22/2011 z dnia 28 marca 2011 r. tj. PPH Zapol Dmochowski, Sobczyk Sp.j. al. Piastów 42, 71-062 Szczecin. W bieżącym roku udzielono już zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, realizowanego na podstawie przywołanej wyżej umowy, co jednak nie stanowi przeszkody dla udzielenia kolejnego zamówienia uzupełniającego. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych możliwe jest, bowiem udzielenie kilku zamówień uzupełniających do jednego zamówienia podstawowego pod warunkiem, że suma udzielonych zamówień uzupełniających nie przekroczy maksymalnej wartości zamówień uzupełniających, zastrzeżonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówień uzupełniających to kwota 149.881,05 zł netto, na którą składa się wartość pierwszego zamówienia uzupełniającego w wysokości 145.490,81 zł netto oraz wartość planowanego drugiego zamówienia w wysokości 4.390,24 zł netto. Suma zamówień uzupełniających jest niższa niż maksymalna wartość zamówień uzupełniających, wskazana w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego (30% tj. 158.395,15 zł netto), zatem nie istnieją ograniczenia w tym zakresie, uniemożliwiające udzielenie kolejnego zamówienia uzupełniającego. Pozostałe ustawowe przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zostały również spełnione, bowiem: 1) w ogłoszeniu o zamówieniu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego na świadczenie usług poligraficznych, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, 2) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 3) przedmiot planowanego postępowania stanowi powtórzenie części zakresu zamówienia podstawowego. W tej sytuacji spełnione zostały przesłanki, uprawniające Zamawiającego do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki. Zamówienie, jako uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego, będzie realizowane przez tego samego wykonawcę, tj. PPH Zapol Dmochowski Sobczyk Sp. jawna, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.