eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Brzegu -Rejon I w 2010 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Brzeg: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Brzegu -Rejon I w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 246465 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192681 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Brzegu -Rejon I w 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Brzegu - Rejon I, określonych w załącznikach nr 3,4,5 i 6 do wzoru umowy, stanowiących jej integralną część. W ramach przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu prac: a) pielęgnowania drzew miejskich na skwerach, w parkach i nasadzeniach przyulicznych, b) pielęgnowania krzewów, żywopłotów, trawników, rabat bylinowych, kwietników, roślin w pojemnikach, c) konserwacji urządzeń zabawowych, d) konserwacji elementów wyposażenia terenów zieleni, e) konserwacji ogrodzeń, f) konserwacji nawierzchni typu ogrodowego, g) prac porządkowych obejmujących zamiatanie alejek, wywóz nieczystości z koszy parkowych, zimowego utrzymania terenów zieleni. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania prac określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część wzoru umowy. Szczegółowy harmonogram wykonywania prac określa załącznik nr 2 stanowiący integralną część wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość prac określonych wzorem umowy w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. W przypadku prac wykonywanych przez Wykonawcę w sposób ciągły i na bieżąco w okresach określonych w harmonogramie wykonywania prac, Zamawiającemu przysługuje na bieżąco prawo kontroli wykonywania tych prac. Zamawiający będzie powiadamiał telefonicznie Wykonawcę o zamiarze kontroli, o której mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy, co najmniej z dwugodzinnym wyprzedzeniem. Nieobecność przedstawiciela Wykonawcy podczas wykonywanej kontroli lub brak możliwości telefonicznego kontaktu z Wykonawcą w celu powiadomienia go o kontroli nie stanowi podstawy do kwestionowania stwierdzonego stanu prac oraz ich jakości. Z oceny jakości wykonania prac zostanie każdorazowo sporządzony protokół, podpisany przez strony biorące udział w kontroli, a w przypadku nie stawienia się Wykonawcy, protokół podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego. Przy ocenie jakości wykonywanych prac przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy, Zamawiający może korzystać z oceny stanu czystości dokonanej przez inne podmioty, w szczególności Straży Miejskiej, Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno Epidemiologicznej i Powiatowej Komendy Policji. Wykonawca wskaże numery telefonów do kontaktu telefonicznego z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadamiać Zamawiającego telefonicznie i na piśmie o każdorazowej zmianie numerów telefonów, o których mowa powyżej. Brak takiego powiadomienia pociąga za sobą skutki, o których mowa w § 3 ust. 2 zdanie drugie wzoru umowy. W przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do wykonywania prac, o których mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie i bezskutecznego upływu wyznaczonego w tym wezwaniu dodatkowego 2 dniowego terminu, Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych określonych niniejszą umową przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku prac związanych z utrzymaniem alejek w technologii zimowej, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do ich wykonywania po upływie 5 godzin od wystąpienia warunków atmosferycznych uzasadniających przystąpienie do wykonywania tych prac, Zamawiającemu, oprócz kar umownych określonych wzorem umowy, przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku prac, innych, niż określone w § 3 ust. 1 wzoru umowy, za końcowy termin wykonania tych prac przyjmuje się ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, w którym prace te miały być wykonane. Odbiór wykonanych prac, o których mowa w § 4 ust. 1 nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez przedstawicieli stron wzoru umowy. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru wad wykonanych prac, Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru do czasu usunięcia tych wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia się wad wykonanych prac po ich odbiorze, Wykonawca zobowiązuje się je usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku nie usunięcia wad w powyższym terminie Zamawiający ma prawo do powierzenia usunięcia tych wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca oświadcza, że pracami i czynnościami określonymi niniejszą umową w zakresie dotyczącym terenów wpisanych do rejestru zabytków kierować będzie osoba posiadająca kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579), bądź posiadająca zaświadczenie, o którym mowa w § 13 tego rozporządzenia. Wykonawca oświadcza, że dysponuje wykwalifikowanym personelem pomocniczym, posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac określonych wzorem umowy zgodnie z obowiązującą sztuką ogrodniczą i pielęgnacją terenów zieleni oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, postanowieniami wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca oświadcza, że dysponuje sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na zbieranie i wywóz zwłok zwierząt. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie. Oprócz przypadków, określonych przepisami kodeksu cywilnego, Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy także w przypadku, gdy: a) pracami określonymi niniejszą umową w przypadku obiektów wpisanych do rejestru zabytków nie kieruje osoba, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy, b) Wykonawca wykonuje prace w sposób sprzeczny z postanowieniami wzoru umowy, pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego i wyznaczenia Wykonawcy w tym wezwaniu 7 dniowego terminu do prawidłowego wykonywania prac. W przypadkach określonych w § 16 ust. 2 wzoru umowy Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach, o których mowa w § 16 ust. 2 lit. a) lub b) wzoru umowy. W przypadku nie wykonywania, bądź nienależytego wykonywania niniejszej umowy przez Wykonawcę, w tym, w przypadkach, o których mowa w § 16 ust. 2, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę w każdym czasie bez zachowania terminu wypowiedzenia W przypadku, odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w tym w przypadkach, o których mowa w § 16 ust. 2 oraz w przypadku rozwiązania umowy w okolicznościach, o których mowa w § 16 ust. 4, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy. Oświadczenie o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki: a) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji prac w toku według stanu na dzień odstąpienia. b) Wykonawca zabezpieczy przerwane prace w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony, która odstąpiła od umowy. c) Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada obowiązany jest do: - dokonania odbioru prac przerwanych, które zostały wykonane do dnia odstąpienia, -przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenów zieleni. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne, powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a) zwłoki w wykonaniu prac, o których mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1wzoru umowy, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy. b) zwłoki w przystąpieniu do wykonywania prac w technologii zimowej w wysokości 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) za każdą kolejną rozpoczętą godzinę po upływie 1 godziny od wystąpienia warunków atmosferycznych uzasadniających przystąpienie do wykonywania prac w technologii zimowej. c) zwłoki Wykonawcy w usunięciu wad, zgodnie z § 4 ust. 4 wzoru umowy, w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust.1 wzoru umowy, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego. d) nienależytego wykonania prac określonych w § 3 ust. 1 wzoru umowy w wysokości 30 % wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 wzoru umowy. Za nienależyte wykonanie prac uznaje się stwierdzone przez Zamawiającego na podstawie dokonanych kontroli lub zgłoszeń służb, o których mowa w § 3 ust. 4 wzoru umowy, uchybień w wykonaniu prac, polegających na nie wykonaniu bądź nienależytym wykonaniu czynności określonych wzorem umowy, udokumentowanych co najmniej 2 notatkami służbowymi w danym miesiącu kalendarzowym. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego, lub b)zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 145794.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Higieny Komunalnej sp z o.o., ul. Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 145794.39
  • Oferta z najniższą ceną: 145794.39 oferta z najwyższą ceną: 145794.39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.