eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń w budynku Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Warszawa: Remont pomieszczeń w budynku Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176
Numer ogłoszenia: 246435 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176. Prace polegają na przekształceniu pomieszczenia po dawnej kotłowni, znajdującego się w piwnicy, na reprezentacyjną salę konferencyjną wraz z zapleczem. Przewiduje się także remont dojścia do sali konferencyjnej: korytarz na piętrze, zejście schodami na poziom piwnicy oraz bezpośrednio korytarz przed salą. Obecna sala konferencyjna znajdująca się na 2. piętrze zostanie, zgodnie z projektem, podzielona na dwa pokoje biurowe. Szczegółowy zakres remontu przedstawia się następująco: Podział sali konferencyjnej: ­ Wykonanie ścianek działowych z płyt gips.-karton na ruszcie stal.-ocynk. Ścianki gr. 12,5cm, wypełnione wełną mineralną gr. 10,0cm. ­ Zmycie starej farby na ścianach i sufitach. ­ Zagruntowanie ścian i sufitów preparatem gruntującym. ­ Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. ­ Montaż ościeżnic drzwiowych oraz skrzydeł drzwi. ­ Demontaż klimatyzatora. ­ Wymiana wykładziny dywanowej. ­ Wymiana instalacji elektrycznej: gniazd, włączników, lamp oraz okablowania. ­ Wyposażenie pomieszczenia w meble. Pomieszczenia piwnicy (nowa sala konferencyjna): ­ Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach. ­ Zmycie starej farby na suficie. ­ Gruntowanie ścian i sufitu preparatem gruntującym. ­ Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany zewnętrznej budynku wewnątrz pomieszczenia preparatami Ditermann lub równoważnych lub płynną folią izolacyjną. ­ Wykonanie tynków na ścianach. ­ Ułożenie paneli ściennych. ­ Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. ­ Wykucie ościeżnic drzwiowych z muru. ­ Wykucie z muru okien. ­ Zamurowanie drzwi. ­ Zamurowanie 2 okien. ­ Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki. ­ Wykonanie posadzek i cokolików z płytek ceramicznych. ­ Montaż ościeżnic drewnianych drzwi. ­ Montaż skrzydeł drzwi. ­ Wykonanie sufitu podwieszonego. ­ Roboty demontażowe dwuteowników, bloczków wciągających. ­ Demontaż zlewozmywaka, rur. ­ Demontaż instalacji elektrycznej. ­ Wykonanie nowej instalacji elektrycznej. ­ Wykonanie instalacji wentylacji z opcją chłodu (m.in. centrala wentylacyjna firmy Swegon typ COMPACT TOP 03, agregat wody lodowej firmy Carrier typ 30RA009 lub urządzenia równoważne). ­ Montaż zlewozmywaka. ­ Wyposażenie pomieszczenia w meble. Korytarz: ­ Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach i suficie. ­ Gruntowanie ścian i sufitu preparatem gruntującym. ­ Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany zewnętrznej budynku wewnątrz pomieszczenia preparatami Ditermann lub równoważnymi lub płynną folią izolacyjną. ­ Wykonanie tynków na ścianach. ­ Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. ­ Wykucie ościeżnic drzwiowych z muru. ­ Wykucie z muru okien. ­ Wymiana okna. ­ Obudowa płytami centrali klimatyzatora. ­ Obudowa płytami gips.-karton rur. ­ Wykonanie posadzek i cokolików z płytek ceramicznych. ­ Montaż ościeżnic drewnianych drzwi. ­ Montaż skrzydeł drzwi. ­ Demontaż instalacji elektrycznej. ­ Wykonanie nowej instalacji elektrycznej. ­ Wykonanie nowej balustrady przy schodach. Zejście do piwnicy: ­ Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach i suficie. ­ Gruntowanie ścian i sufitu preparatem gruntującym. ­ Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany zewnętrznej budynku wewnątrz pomieszczenia preparatami Dietermann lub równoważnymi lub płynną folią izolacyjną. ­ Wykonanie tynków na ścianach. ­ Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. ­ Wykucie ościeżnic drzwiowych z muru. ­ Wykucie z muru okien. ­ Wymiana okna. ­ Obudowa płytami centrali klimatyzatora. ­ Obudowa płytami gips.-karton rur. ­ Wykonanie posadzek i cokolików z płytek ceramicznych. ­ Montaż ościeżnic drewnianych drzwi. ­ Montaż skrzydeł drzwi. ­ Demontaż instalacji elektrycznej. ­ Wykonanie nowej instalacji elektrycznej. ­ Wykonanie nowej balustrady przy schodach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: ­1 robotę budowlaną (remont) budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego zbliżoną swoim rodzajem i zakresem do roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum 200 000 zł, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz potwierdzą dokumentami, że robota (roboty) ta została wykonana należycie. Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. ­Wykonawcy wykażą, że dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która jest wpisana na aktualną listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego, minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej do 1 kV oraz minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie osoby z wymienionych branż, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: a) ofertę na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz (załącznik nr 3) zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 robotę budowlaną (remont) budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego zbliżoną swoim rodzajem i zakresem do roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości minimum brutto 200 000 zł, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz potwierdzone dokumentami, że robota (roboty) ta została wykonana należycie - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), h) wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o których mowa w pkt 5.1 b) SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która jest wpisana na aktualną listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego, minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej do 1 kV oraz minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie osoby z wymienionych branż, i) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) parafowany wzór umowy jako akceptacja jego treści i warunków, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, k) wypełniony uproszczony kosztorysy ofertowy robót budowlanych w zakresie podziału sali konferencyjnej przygotowany na podstawie załącznika nr 8 - Przedmiar robót - podział sali konferencyjnej, l) wypełniony uproszczony kosztorysy ofertowy robót budowlanych w zakresie remontu korytarza przygotowany na podstawie załącznika nr 9 - Przedmiar robót - korytarz, m) wypełniony uproszczony kosztorysy ofertowy robót budowlanych w zakresie remontu pomieszczenia piwnicy przygotowany na podstawie załącznika nr 10 - Przedmiar - pomieszczenie piwnicy, n) wypełniony uproszczony kosztorysy ofertowy robót budowlanych w zakresie remontu zejścia do piwnicy przygotowany na podstawie załącznika nr 11 - Przedmiar - zejście do piwnicy, o) wypełniony uproszczony kosztorys ofertowy robót instalacyjnych przygotowany na podstawie załącznika nr 12 - Przedmiar - C.O., klimatyzacja, wentylacja. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zamienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tzn. musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty (w przypadku centrali wentylacyjnej certyfikat Eurovent), karty katalogowe, inne dokumenty dopuszczające dane materiały i urządzenia do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne (nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 174/176, I piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.