Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Olesno: Organizowanie targów i pobór opłat targowych na targowisku miejskim
Solny Rynek
Numer ogłoszenia: 246249 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie targów i pobór opłat targowych na targowisku miejskim Solny Rynek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest organizowanie targów i pobór opłat targowych na targowisku miejskim Solny Rynek. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: - organizowanie targów na terenie targowiska Solny Rynek w godzinach otwarcia; - bieżące utrzymanie czystości i porządku polegające na całodziennym usuwaniu i wywożeniu nieczystości z terenu targowiska w godzinach jego funkcjonowania oraz gruntowne uporządkowanie całego terenu po zakończenie każdego dnia działalności; - odśnieżanie i usuwanie lodu oraz zwalczanie śliskości; - bieżące utrzymywanie i pielęgnacja zieleni znajdującej się w obrębie targowiska; - pobieranie opłat targowych na przeznaczonych do tego miejscach wg stawek: a) Przy sprzedaży ze stoiska lub straganu przenośnego - 16.50 zł b) Przy sprzedaży z ręki, torby, kosza itp. - 3,00 zł oraz Zarządzenia Nr 58/2006 Burmistrza Olesna z dnia 28 sierpnia 2006 roku w sprawie ustalenia opłat eksploatacyjnych na targowisku Solny Rynek - wydawanie klientom za pobrane opłaty targowe kwitów targowych lub zapewnienie innej formy potwierdzenia zapłaty za korzystanie z targowiska umożliwiające rozliczenie się z Zamawiającym. Koszt zakupu biletów opłat targowych obciąża Gminę Olesno; - rozliczenie finansowe pobranych opłat targowych z Zamawiającym poprzez pełną wpłatę do kasy Urzędu Miejskiego pobranych opłat trzy razy w miesiącu (dekadowo). Zapłata za dokonane inkaso opłaty targowej następuje po przedłożeniu przez Oferenta stosownego rachunku po zakończeniu miesiąca. Termin płatności za przełożone faktury dokonywany będzie przelewem w terminie 14 dni. - ponoszenie bieżących kosztów eksploatacyjnych i remontowych bez obciążeń publiczno-prawnych w tym podatku od nieruchomości; - nieodpłatne udostępnianie i utrzymywanie we właściwym stanie sanitarnym szaletów miejskich w godzinach pracy targowiska a także w trakcie imprez odbywających się na amfiteatrze i placu festynowym ( w tym bieżące wyposażenie w podstawowe środki czystości oraz wykonanie bieżących remontów wewnątrz i na zewnątrz budynków); - nieodpłatne udostępnianie terenu targowiska w okresie uroczystości o charakterze regionalnym w tym m.in. Dni Olesna, pokazy i festyny stowarzyszeń lokalnych, oraz imprez związanych z uroczystymi obchodami świąt kościelnych i państwowych Wartość pobranych opłat w okresie 01.10.2010 r. - 31.08.2011 r. wyniosła: a) opłata targowa: 118.000,00 brutto; b) opłata za rezerwację miejsc na targowisku: 23.940,00 brutto; c) opłata za wjazd na targowisko: 17.210,00 brutto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (usługi pobierania opłat)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00 - Usługi pobierania opłat .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Na spełnienie tego warunku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4. Formularz ofertowy 5. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy. 6. Zaświadczenia o wpisie do ewidencji, wypisu z krajowego rejestru sądowego bądź odpowiedniego pełnomocnictwa zgodnie z zapisami siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian treści umowy. 2. Zmiany wymienione w ust. 1 umowy mogą dotyczyć: a. terminu wykonania usług, b. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w przepisach o podatkach, c. zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. d. ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia. 3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.olesno.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (nie dotyczy).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Budowa odcinków dróg rowerowych na obszarze Związku
- REMONT DROGI PROCESYJNEJ I KONSERWACJA DRZEWOSTANU WOKÓŁ KOŚCIOŁA PW. ŚW. KATARZYNY W OLEŚNIE
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY OLESNO - ETAP II
- Dostawa artykułów medycznych I
- Dostawa rękawic medycznych
więcej: przetargi w Oleśnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.