Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Biała Podlaska: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2015/2016 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych i ścieżki rowerowej przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu
Numer ogłoszenia: 246234 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbp.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2015/2016 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych i ścieżki rowerowej przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2015/2016 w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych i ścieżki rowerowej przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych i polegać będą na : a) odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego b) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d) materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt, e) usługi będą wykonywane na wezwanie Zamawiającego . f) Wykonawca na własny koszt zakupi i zamontuje w pojazdach i sprzęcie terminale GPS wyposażone w karty SIM wraz z usługą obejmującą lokalizację, gromadzenie danych i ich przechowywanie. Do obowiązków Wykonawcy w tym zakresie będzie należało w szczególności: - instalacja terminala GPS z kartą SIM w pojeździe, - monitorowanie pojazdu na terenie kraju w oparciu o mapy a zwłaszcza rejestrowanie położenia geograficznego pojazdu, prędkości pojazdu GPS, łącznego przebiegu pojazdu, informacji o przebiegu dziennym, - uruchomienie i utrzymanie w systemie konta umożliwiającego odbiór i gromadzenie danych z terminala 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu przez okres trwania umowy, - umożliwienie Zamawiającemu dostępu do systemu, który będzie umożliwiał monitorowanie gromadzonych danych ony-line., - usuwanie usterek terminalu i usterek związanych z transmisją danych i działaniem systemu najpóźniej do następnego dnia roboczego. g) Zamawiający dopuszcza do pracy przy odśnieżaniu dróg ciągniki rolnicze o mocy min. 130 KM z zamontowanym pługiem typu P-10, POD-96H, POD-5A. Nie dopuszcza się ciągników rolniczych jako nośniki piaskarek. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa Specyfikacja techniczna warunków usług oraz projekt umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy ( w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpbp.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. nr 7 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 - pług i piaskarka na nośniku średnim (własność Wykonawcy), załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Wykonawcy z możliwością przechowania materiału do 15 października 2016 r ) - planowany zakres usługi 450 godz. - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 165 KM (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 250 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 70 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 - pług i piaskarka na nośniku średnim (własność Wykonawcy), załadunek Wykonawcy, materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego) - planowany zakres usługi 400 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 165 KM (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 200 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 70 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 30 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 pług i piaskarka (własność Wykonawcy), na nośniku średnim (własność Wykonawcy ) , załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego)- planowany zakres usługi 350 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego ( własność Wykonawcy ) na nośniku średnim (własność Wykonawcy )- planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 165 KM ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 150 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz.- 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 pług i piaskarka (własność Wykonawcy), na nośniku średnim (własność Wykonawcy ) , załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego) - planowany zakres usługi 400 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu -odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu -odśnieżanie przy użyciu pługa średniego ( własność Wykonawcy ) na nośniku średnim (własność Wykonawcy )- planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 165 KM ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 150 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - odśnieżanie przy użyciu ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - odśnieżanie przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu o łącznej powierzchni 13 425 m2 w sezonie zimy 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu o łącznej powierzchni 13 425 m2 w sezonie zimy 2015/2016 polegające na mechanicznym odśnieżaniu oraz posypywaniu mieszanką piaskowo-solną chodników oraz ścieżki rowerowej . Usługi winny być wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb, oraz warunków atmosferycznych własnym sprzętem i przy użyciu mieszanki piaskowo - solnej 30% Wykonawcy . Wykonanie usługi prognozuje się średnio - 5 razy w miesiącu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. termin płatności - 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- Dostawa stymulatorów przeciwbólowych rdzenia kręgowego - nieładowalnych, zestawów do odsysania pola operacyjnego przy wszczepianiu stawu biodrowego, w podziale na 2 części.
- "Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej"
- Wykonanie remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową drogi powiatowej Nr 1026L Konstantynów - Gnojno
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- II postępowanie na "Przebudowa drogi leśnej nr 37 w Leśnictwie Grabarka"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.