eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Przebudowa podjazdu oraz remont pomieszczeń w budynku Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Skarżysko-Kamienna: Przebudowa podjazdu oraz remont pomieszczeń w budynku Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 246204 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy , ul. Ekonomii 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 252 45 52, faks 041 253 17 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa podjazdu oraz remont pomieszczeń w budynku Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczeń Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Ekonomii. Do remontu zostały przeznaczone : poradnia dziecięca i hol przy recepcji. Poradnia dziecięca - główne prace do wykonania w ramach remontu zostały określone w załączniku nr 3-1 do SIWZ- do wykonania między innymi: demontaż okna, podokienników, grzejnika; rozebranie ściany; demontaż umywalki, baterii umywalkowej; rozebranie wykładziny ściennej z płytek, posadzek z płytek PCV wymurowanie ścianek działowych gr.12 cm; skucie cokolików; uzupełnienie tynków ; montaż drzwi aluminiowych; gruntowanie podłoży; malowanie farbą olejną, farbami poliwinylowymi, demontaż i montaż okien z PCV; posadzki z płytek o wymiarach 30x30; demontaż i montaż drzwi; montaż umywalek, baterii umywalkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.wykonywali prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości robót min. 50.000 zł -brutto-. 4.dysponują - lub będzie dysponował wykonawca- osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robót dla branży ogólnobudowlanej. 5.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów -spełnia- lub -nie spełnia-. 6. Wykonawca, który nie spełni ww warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa : 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz,Wymagana forma dokumentu - oryginał b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę c. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę d. wykaz robót budowlanych -druk wykazu robót zał. nr 6- wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości robót min. 50.000 zł -brutto-. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę e.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami dla branży ogólnobudowlanej -druk wykazu osób zał. nr 7 do siwz-. Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę f. Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do niniejszej siwz. Wymagana forma dokument - oryginał 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej to zamiast dokumentów, o których mowa w: a. pkt X ppkt 2b, 2c, 2d, siwz - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X ppkt 5 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=20028.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 50 - Księgowość.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:50, miejsce: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 50 - Księgowość.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.