eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych znajdujacych się w zasobach MZB, podzielone na 3 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Tarnów: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych znajdujacych się w zasobach MZB, podzielone na 3 części.
Numer ogłoszenia: 246025 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 621 93 81.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych znajdujacych się w zasobach MZB, podzielone na 3 części..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych znajdujacych się w zasobach MZB, podzielone na 3 części. Zakres robót: demontaż okien drewnianych wraz z ich wywiezieniem na wysypisko, montaż nowej stolarki. Stolarkę należy osadzić na piance, uzupełnienie tynku na ościeżnicach zewnetrznych i wewnętrznych, drobne zamurowania, malowanie ościeży, montaż parapetu drewnianego z odzysku i montaż podokiennika zewnętrznego, montaż nawietrzaka do każdego okna. Opis okna: okna PCV rozwieralne i rozwieralno - uchylne, w kolorze białym, profil pięciokomorowy, szyba termiczna jednokomorowa K=1,1 Szczegółowy zakres zamówienia zawarty w specyfikacji i przedmiarze robót

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 3500zł zadanie nr 2 - 2000zł zadanie nr 3 - 2800zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz przedstawią dokumentywymienione w specyfikacji. sposób oceny: spełnia/ nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w specyfikacji, spełnienie warunków w zakresie doświadczenia zawodowego - wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, informacje o potencjale technicznym, informacje o potencjale kadrowym, odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i składkami ZUS i KRUS, oświadczenie że firma nie jest w likwidacji i nie ogłoszono upadłości, aktualną na okres realizacji zamówienia polisę potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzb.tarnow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o., 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9, pokój nr 13, tel /014/ 621 93 81, cena wersji papierowej 10zł.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:40, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o., 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9, /sekretariat/..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZUM - 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres zamówienia zawarty w specyfikacji i przedmiarze robót.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZUM - 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres zamówienia zawarty w specyfikacji i przedmiarze robót.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZUM - 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres zamówienia zawarty w specyfikacji i przedmiarze robót.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.