eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja systemu CCTV w akademii Obrony Narodowej (telewizja przemysłowa) wraz z rozbudową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Warszawa: Modernizacja systemu CCTV w akademii Obrony Narodowej (telewizja przemysłowa) wraz z rozbudową
Numer ogłoszenia: 246021 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej, al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, fax 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu CCTV w akademii Obrony Narodowej (telewizja przemysłowa) wraz z rozbudową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie nowych elementów oraz modernizację istniejących, wchodzących w skład systemu rejestracji sygnału wideo CCTV telewizja przemysłowa w obiektach AON. System rejestracji oparty jest na dwóch samodzielnych rejestratorach cyfrowych zamontowanych w budynkach nr 101 i 24. Integracja systemu oparta jest na protokóle transmisji TCP/IP poprzez wydzielone włókna sieci światłowodowej. Informacja wideo będzie przesłana do 2 niezależnych miejsc dozorowych, gdzie na monitorach komputerów odbywać się będzie wizualizacja obrazów z poszczególnych kamer.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.23.20 - Instalowanie telewizji napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy oprzez wykonawcówkażda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 PLN. wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, a nie na etapie składania wniosków.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy 1. w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności złożą stosowne oświadczenia i wymagane dokumenty, posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia -świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmnie drugiego stopnia. 2. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składający wniosek musi wykazać że - posiada stosowne licencje dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, licencja I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego - dla instalatorów, - poświadczenia, bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadania . - pracowników posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-3 i SA.-4, 3. W zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, a wartość polisy będzie równa lub większa od wartości 100 tys. zł. 4. W zakresie wiedzy i doświadczenia : zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat 2004 -2007 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość każdej z tych usług umów była nie mniejsza niż 80 tys. zł. brutto, a na każdą z tych usług umów złożą dokument potwierdzający, że zostały one wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające. warunek - 1, 2 i 3 ocena będzie dokonana w trybie spełnia, nie spełnia tzn. Wykonawca złożył wymagane dokumenty i oświadczenie warunek - 4 - za zrealizowane 2 usługi umowy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 80 tys. zł brutto Wykonawca otrzyma 10 pkt. - za każdą zrealizowaną usługę umowę ponad wymóg minimalny, Wykonawca otrzyma dodatkowo 5 pkt. Usługi o wartości poniżej 80 tys. zł. brutto nie otrzymają żadnych punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Ważna koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 6. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej drugiego stopnia. 7. Poświadczenia, bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadania. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, klauzuli i nr poświadczenia bezpieczeństwa. 9.Licencje dla pracowników zabezpieczenia technicznego, licencja pierwszego stopnia dla instalatorów, przewidzianych do realizacji przedsięwzięć w obiektach wojskowych. 10. Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-3 , SA- 4, dla przcowników przewidzianych do realizacji zadania 11. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat 2004 -2007 przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty od do roku i miejsca wykonania, przedmiotu wykonanej usługi. 12. Dokumenty potwierdzające, że usługi, umowy ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością tzw. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające. 13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl Wzór wniosku z załącznikami dostepny na stronie interenetowej Zamawiającego

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz będzie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert po rozpatrzeniu winiosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie Zamawiającego - Akademia Obrony Narodowej, Al. Gen. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4, I piętro, pok. 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.