eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Sieniawa: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4
Numer ogłoszenia: 246007 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa, Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, fax 016 6227301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 szt. 1 1.Typ nadwozia - furgon towarowo - osobowy - przeszklenie w części osobowej - drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt min. 180 stopni - przystosowany do przewozu min. 5 - ciu osób - siedzenia skierowane do kierunku jazdy - drzwi przedziału załogi umieszczone z prawej strony pojazdu otwierane przesuwnie - przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką - przedział załogi wyposażony w sufitowe okno uchylne 2. Wyposażenie - belka świetlna z napisem STRAŻ - generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe z przodu pojazdu - radiotelefon samochodowy radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów - oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego -oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, główny wyłącznik oświetelnia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy - gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - przenośna lampa halogenowa szperacz zasilana z gniazda zapalniczki 12V 3. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg 4. Ładowność - Powinna zapewniać wyposażenie samochodu w sprzęt wymieniony w załączniku oraz 5 cio osobowej załogi 5. Silnik - z zapłonem samoczynnym czterosuwowym z turbodoładowaniem spełniający normę EURO 4 Dopuszcza się brak wyposażenia w urządzenie do pomiaru zużycia paliwa 6. Moc silnika - nie mniejsza niż 85 KM 7. Moment obrotowy - nie mniejszy niż 190 Nm 8. Skrzynia biegów - manualna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana 9. Napęd- 4x4 z międzyosiowym mechanizmem różnicowym, 10. Układ - kierowniczy ze wspomaganiem 11. Układ hamulcowy - Dopuszcza się brak systemu ABS 12. Długość całkowita - nie większa niż 6000 mm 13. Objętość przedziału ładunkowego - nie mniej niż 5 m3 14. Zabudowa wewnętrzna - konstrukcja przedziału dla załogi powinna zapewniać ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego. Powinno to być osiągnięte przez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi. - podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą, łatwo zmywalną - zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia - półki wykonane z materiałów niekorodujących zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w sprzęt wg. Załącznika - stelaż na półki i pozostałe elementy zabudowy wewnątrz przedziału sprzętowego, np. uchwyty, powinny być wykonane z materiałów odpornych na korozję np. ze stali nierdzewnej. - dopuszcza się brak ogrzewania niezależnego od pracy silnika zarówno w przedziale załogi jak i przedziale sprzętowym - Przewidzieć miejsce na motopompę M8 8 15. Wyposażenie dodatkowe - 2 radiotelefony nasobne wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. złożą wymagane dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń; 4. spełnią wymagania techniczne określone w załączniku nr 2; 5. zapewnią 24 miesięczny okres gwarancji; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Oceną spełniania warunków będzie złożenie wymaganych dokumentów, określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik formularz ofertowy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - Spełnienie minimalnych parametrów techniczno-użytkowych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku udziału Zamawiający uzna potwierdzenie wykonanych/ej dostawy w min zakresie i wartości równej przedmiotowemu postępowaniu. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - wykaz osób i podmiotów występujących wspólnie wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nie czynności - oferta winna zawierać ww. dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - spełnienie minimalnych parametrów techniczno-użytkowych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieniawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 37- 530 Sieniawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Sieniawa 37 -530 Sieniawa ul. Rynek 1 woj. podkarpackie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.