Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się zimowego i letniego utrzymania parkingów, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych i chodników przynależnych do nieruchomości Izby Celnej w Gdyni znajdującej się w Gdańsku przy
ul. Opłotki 1
Numer ogłoszenia: 245969 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax. 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się zimowego i letniego utrzymania parkingów, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych i chodników przynależnych do nieruchomości Izby Celnej w Gdyni znajdującej się w Gdańsku przy ul. Opłotki 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie parkingów, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych i chodników przynależnych do nieruchomości Izby Celnej w Gdyni znajdującej się w Gdańsku przy ul. Opłotki 1, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Umowa podpisana zostanie na okres od 1 listopada 2008r. do 31 października 2009r. Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-11/08 - opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie parkingów, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych i chodników przynależnych do nieruchomości Izby Celnej w Gdyni znajdującej się w Gdańsku przy ul. Opłotki 1. I. Zimowe oraz letnie utrzymanie parkingów, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych oraz chodników - łączna powierzchnia 26.121,00 m2 a. Zimowe utrzymanie (od 1 listopada do 31 marca) polega na: zamiataniu, odśnieżaniu, likwidacji śliskich nawierzchni, posypywanie mieszanką piaskowo solną 2:1, pryzmowanie śniegu; parkingów, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych oraz chodników. b. Odśnieżanie i likwidacja śliskich nawierzchni wykonane jest wg. technologii opisanej w Załączniku Nr 4 do umowy, do godziny 7.00 w dni robocze i każdorazowo w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. c. Wykonawca ponadto zapewni pracowników, którzy w czasie opadów będą przebywali na terenie przedmiotowej nieruchomości od poniedziałku do soboty w godzinach od 5.00 do 19.00 oraz w przypadku intensywnych opadów również w niedzielę w godzinach od 13.00 do 18.00. Osoba ta będzie na bieżąco odśnieżała i posypywała chodniki. W przypadku braku opadów pracownik będzie pracował w godzinach od 7.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku i będzie zamiatał i sprzątał teren. d. Letnie utrzymanie (od 1 kwietnia do 31 października) polega na: - utrzymaniu w czystości niezabudowanej części nieruchomości, tj. sprzątanie, zbieranie nieczystości z chodników, dojść, utrzymanie czystości parkingów, placów manewrowych, chodników, terenów zielonych z częstotliwością 1 raz w miesiącu, - w okresie od 1 maja do 30 września koszenie trawników kosiarką z częstotliwością 1 raz w miesiącu, - przycinanie drzewek i krzewów 1 raz w roku. e. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia tylko i wyłącznie poprzez swoich pracowników. f. Wykonawca zapewni na swój koszt kwalifikowany nadzór, staranną robociznę oraz właściwe wyposażenie pracowników w sprzęt techniczny. g. Wykonawca nie może powierzać wykonania umowy innym podmiotom bez pisemnej zgody Zamawiającego. h. Zamawiający zapewni Wykonawcy na swój koszt pomieszczenie, w którym Wykonawca będzie mógł przechowywać drobny sprzęt techniczny. i. Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez zapewnienie dostępu do rejonów objętych usługą w dniach i godzinach wyżej określonych j. Każdorazowe zakończenie prac wymaga potwierdzenia wykonania usługi z określeniem jej zakresu przez Panią Ludmiłę Siluk tel: 58 7854584. k. Prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia winna być potwierdzana przez Naczelnika Urzędu Celnego w Gdańsku, sprawującego nadzór nad obiektem, w miesięcznych raportach przedkładanych mu przez Wykonawcę. Ad. I. Czynności i częstotliwość ich wykonywania: Zimowe i letnie utrzymanie parkingu, placów manewrowych, dróg komunikacyjnych i chodników - łączna powierzchnia - 26.121,00 m2 1 CHODNIK 1.066,00 m2 2 DROGI KOMUNIKACYJNE 6.191,00 m2 3 PLACE POSTOJOWE I MANEWROWE 12.179,00 m2 4 ZIELEŃ 6.685,00 m2 RAZEM 26.121,00 m2 Informacje dla Wykonawców: 1. Miejsce wykonywania usługi: - Gdańsk, ul. Opłotki 1 2. Umowa podpisana zostanie na okres od 1 listopada 2008r. do 31 października 2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej Specyfikacji 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP. Sposób dokonywania oceny: spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (dz.U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.). 5. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, z imiennym wskazaniem podstawowego zespołu pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. 6. Oświadczenie, iż osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia nie były karane za przestępstwa przeciwko mieniu. 7. Oświadczenie, podpisane przez osobę upoważnioną Panią Ludmiłę Siluk (nr tel: 58 7854584) ze strony Zamawiającego potwierdzające, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej nieruchomości położonej w Gdańsku przy ul. Opłotki 1. 8. Opis sposobu wykonania usługi, który stanowić będzie Załącznik Nr 5 do oferty. 9. Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zagospodarowanie terenu Leśnej Polany w okolicy ulicy Szafranowej, Parku kieszonkowego przy ulicy Władysława IV oraz terenu SP nr 21
- Remont elewacji budynku nr 11 wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy boiska poliuretanowego wraz z infrastrukturą na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Cylkowskiego 5 w Gdyni, dzielnica Redłowo
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę zewnętrznego oświetlenia boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy ul. Halickiej 8 w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.