eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › Usługa w zakresie ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej ZP -10-U/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Goczałkowice-Zdrój: Usługa w zakresie ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej ZP -10-U/2012
Numer ogłoszenia: 245939 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny , ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 449 21 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej ZP -10-U/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem ubezpieczenia jest w szczególności: 1)majątek trwały (w tym m.in. budynki i budowle, bramy, drogi, nakłady adaptacyjne, inwestycyjne i remonty, elementy stałe, wyposażenie, środki niskocenne, maszyny i urządzenia, sprzęt elektroniczny), budynki i budowle w przebudowie lub modernizacji, mienie należące do Zamawiającego powierzone osobom trzecim, (np. na podstawie umowy najmu, dzierżawy itp.), 2)majątek obrotowy (w tym m.in. mienie ruchome, towary wytworzone w celach sprzedaży, surowce, gazy medyczne, materiały w przerobie, produkcja w toku, półfabrykaty, wyroby gotowe, materiały pomocnicze, opakowania), 3)nakłady adaptacyjne, 4)wartości pieniężne i papiery wartościowe w lokalu i w transporcie. 5)mienie osób trzecich w tym mienie dzierżawione, najmowane, leasingowane, testowane powierzone na przechowanie oraz w celu wykonania określonych usług. 6)szyby i inne przedmioty stanowiące wyposażenie bądź urządzenie budynków, lokali oraz innych pomieszczeń użytkowych, wykorzystywane zgodnie z ich przeznaczeniem. Ubezpieczeniem są objęte m. In.: szyby okienne i drzwiowe, w tym szyby specjalne tj. szyby antywłamaniowe, płyty szklane warstwowe i inne, oszklenia ścienne i dachowe, płyty szklane stanowiące składowe części mebli, stołów, lad sklepowych oraz gablot reklamowych, szklane przegrody ścienne oraz osłony kantorów, boksów i kabin, tablice reklamowe, szyldy i gabloty poza budynkiem lub lokalem ze szkła, plastiku itp., neony, reklamy świetlne, tablice świetlne i elektroniczne, witraże, lustra wiszące, stojące i wmontowane w ścianach, szklane, ceramiczne i kamienne wykładziny ścian, słupów i filarów. Ubezpieczeniem objęte są szkody powstałe wskutek stłuczenia (rozbicia) ubezpieczonych przedmiotów. 7)sprzęt elektroniczny, komputery, urządzenia do elektronicznego przetwarzania danych w zakresie wszystkich ryzyk objętych zakresem ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk (dotyczy sprzętu nie ubezpieczonego w ramach ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk), z rozszerzeniem o szkody polegające na utracie danych i oprogramowania (limit odpowiedzialności wspólny z ubezpieczeniem sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - sekcja II)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w poniższych sytuacjach: 1). zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 2). zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia związku ze zmianą wartości majątku, przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych, 3). zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji, 4). rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, 5). korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 6). zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, 7). zmiana wynikająca z zastosowania klauzuli automatycznego pokrycia i klauzuli okolicznościowej, zdefiniowanej w opisie przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój,Ul.Uzdrowiskowa 54; 43-230 Goczałkowice-Zdrój-Budynek Administracji - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 12:30, miejsce: MENTOR S.A. ul. Szosa Chełmińska 177-181; 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. Zakres ubezpieczenia Ochroną obejmuje wszelkie szkody polegające na: 1.utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu ubezpieczonego mienia na skutek nagłego i niezależnego od woli ubezpieczonych podmiotów zdarzenia (zdarzenia losowe), 2.zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie ubezpieczonego mienia wskutek akcji ratowniczej, także jeżeli ratunek miał na celu zmniejszenie strat, niedopuszczenie do ich zwiększenia lub niedopuszczenie do ich wystąpienia; zakład ubezpieczeń pokrywałby także koszty uprzątnięcia pozostałości po szkodzie, w tym koszty rozbiórki i demontażu; ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Przedmiot ubezpieczenia: specjalistyczny sprzęt i aparatura medyczna, pozostały sprzęt elektroniczny (w szczególności serwery) oraz sprzęt komputerowy przenośny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. zaakceptowane klauzule fakultatywne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie pojazdów OC,AC,NNW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochroną ubezpieczeniową objęte zostaną pojazdy mechaniczne (5 sztuk) stanowiące własność, będące w posiadaniu lub użytkowaniu Zamawiającego (zgodnie z wykazem zamieszczonym w tabeli nr 1)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą za szkody będące następstwem udzielenia świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielenia świadczeń zdrowotnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą za szkody będące następstwem udzielenia świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielenia świadczeń zdrowotnych. Zakres ubezpieczenia obowiązkowego: zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 roku (Dz.U. z 2011 r., Nr 293, poz. 1729) Suma gwarancyjna: równowartość w złotych kwoty 100.000 EUR w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 500.000 EUR w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki objęte są umową ubezpieczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.