eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wymiana 3 dźwigów osobowych w budynku B Biblioteki Narodowej



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wymiana 3 dźwigów osobowych w budynku B Biblioteki Narodowej
Numer ogłoszenia: 245828 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Narodowa , Al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6082271, 6082910, 6082624, faks 022 6082910, 6082624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bn.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wymiana 3 dźwigów osobowych w budynku B Biblioteki Narodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wymiana 3 dźwigów osobowych w budynku B Biblioteki Narodowej w Warszawie al. Niepodległości 213. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego, uzgodnienie z zamawiającym, rzeczoznawcami ds.p.poż i bhp oraz UDT dla trzech dźwigów osobowych, w tym jednego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, przy wykorzystaniu i przystosowaniu istniejących szybów, wykonanie dźwigów na podstawie projektu, demontaż wszystkich elementów istniejących dźwigów, montaż nowych, uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji. Wykonawca w dostępnej do wykorzystania powierzchni szybu oraz powiększeniu otworów drzwiowych zaproponuje relatywnie największy udźwig możliwy do osiągnięcia, nie mniejszy jednak niż 1000 kg. Liczba przystanków: 5/5 Nominalna prędkość : 2m/s Wysokość podnoszenia:18,15mb Drzwi przystankowe i kabinowe o wymiarach 900 x 2000 mm Drzwi centralne, dwuskrzydłowe z blachy nierdzewnej fakturowanej, skrzydła wzmocnione i wyciszone, fotokurtyna stacjonarna na całej wysokości. Ściany z paneli z blachy nierdzewnej fakturowanej, wykładzina trudnościeralna, odporna na wgniatanie, antypoślizgowa, dopasowana kolorystyką i faktura do wyposażenia kabiny. Boki ścian równoległych do drzwi zabezpieczone ozdobnymi listwami odbojowymi z blachy nierdzewnej. Oświetlenie kabin sufitowe, energooszczędne, pośrednie, rozproszone, o natężeniu zgodnym z normą oraz oświetlenie awaryjne z czasem podtrzymania t= 3h. Wyposażenie kabin: panel sterowania z podświetlanymi przyciskami oraz kluczykowym przełącznikiem do jazdy specjalnej, wentylator zapewniający wymianę powietrza, dźwiękowy system informacyjny, interkomowa łączność z pomieszczeniem ochrony..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zaproszony do złożenia oferty wniesie wadium w wysokości 20 000,00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷ 4 Ustawy, w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej realizacje kompleksowej wymiany minimum 3 dźwigów t.j. demontażu starych oraz dostawy i montażu nowych, w tym co najmniej jedno z tych zadań obejmowało także wykonanie projektu nowego dźwigu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i ust 4.Warunki okreśone w ust. 2 i ust. 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie. --Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 i 4 na podstawie -Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy- złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie dokumentów potwierdzających uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 2 i 3 w następujacy sposób: za każdą wykazaną realizację kompleksowej wymiany dźwigów/-u wykonawca otrzyma 1 pkt. za każdy dźwig. Zamawiający spośród wykonawców spełniających warunki wymagane zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców, którzy warunki te spełniają najwyżej t.j. wykażą największą ilość wymienionych dźwigów. W przypadku, gdy na miejscu piątym uplasuje się więcej niż jeden wykonawca, zamawiający wybierze tego, który wykaże największą ilość wymienionych dżwigów wraz z ich zaprojektowaniem. W przypadku, gdy więcej niż jeden wykonawca uzyska tę samą ilość punktów oraz tę samą liczbę realizacji wraz z zaprojektowaniem Zamawiający spośród nich wybierze wykonawcę posiadającego najwyższą kwotę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej www.bn.org.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej www.bn.org.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3) zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej www.bn.org.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu) 6) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 7) Polisę, a wprzypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. --- Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w pkt. 2) wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. -- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. --Dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 4, 6, 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 i 5 muszą być złożone w oryginale. == W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: a) dokument wymieniony w ust. 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) oświadczenie wymienione w ust. 1 oraz dokument wymieniony w ust.5) muszą być złożone w oryginale wspólnie przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie lub przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) dokumenty wymienione w ust. 3, 4, 6, 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 10
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Narodowa, Sekcja Planowania i Zamówień Publicznych (pok. 1202); al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Biblioteka Narodowa, Sekcja Kancelaryjna BN (pok.283) al. Niepodległosci 213, 02-086 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ zostanie przekazany wykonawcom, którzy zostaną dopuszczeni do udziału w postępowaniu. Wzory dokumentów i oświadczeń niezbędnych do sporządzenia i złożenia wniosku znajdują się przy ogłoszeniu o zamówieniu na ze stronie zamawiającego: www.bn.org.pl (Ogłoszenia = Ogłoszenia o przetargach).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.