Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Poznań: Wykonywanie usług rzemieślniczych w obiektach podległych Centrum Infrastruktury
Oddział Regionalny w Poznaniu administrowanych przez WOI Piła
Numer ogłoszenia: 245803 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług rzemieślniczych w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu administrowanych przez WOI Piła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na wykonywaniu napraw stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, napraw instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, napraw osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych, napraw ślusarskich, malowania wewnątrz budynków i na terenie obiektów, napraw tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli, montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych oraz innych zleconych usług w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Odział Regionalny w Poznaniu (zwanego dalej CI OR w Poznaniu) administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Pile, Al. Wojska Polskiego 44, 64-920 Piła (zwanym w dalszej części WOI Piła).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali: co najmniej po jednej usłudze związanej z naprawami: ślusarskimi, stolarskimi, elektrycznymi, instalacyjnymi na minimum 1000,00 zł każda lub jedną ogólnobudowlaną usługę długoterminową trwającą minimum 3 miesiące, świadczonej dla jednego podmiotu na kwotę minimum 5000,00 zł oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji E spełniające wymagania kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. Nr 89, poz.828) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, uprawnienia eksploatacji potwierdzone świadectwem kwalifikacji: w grupie 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną - pkt 2. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - należy wskazać co najmniej po jednej usłudze związanej z naprawami: ślusarskimi, stolarskimi, elektrycznymi, instalacyjnymi na minimum 1000,00 zł każda lub jedną ogólnobudowlaną usługę długoterminową trwającą minimum 3 miesiące, świadczonej dla jednego podmiotu na kwotę minimum 5000,00 zł, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż dokonując oceny wykonanych usług podanych w wykazie uzna wyłącznie te, które będą zawierały dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ Uwaga: - wykaz musi zawierać minimum jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji E spełniające wymagania kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. Nr 89, poz.828) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, uprawnienia eksploatacji potwierdzone świadectwem kwalifikacji: w grupie 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające , przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną - pkt 2, Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia. - podane w wykazie osoby muszą być niekarane za przestępstwa przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w: 1)Rozdziale VI. pkt 1. ppkt 2), SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań
I piętro, pok. nr 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań I piętro, pok. nr 129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.