eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Zapewnienie dostępu do terenów inwestycyjnych na terenie miasta i Gminy Łapy polegające naBudowie drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach (zadanie nr 1), Budowie przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej (zadanie nr 2) i Budowie uzbrojenia terenów inwestycyjnych (zadanie nr 3)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Łapy: Zapewnienie dostępu do terenów inwestycyjnych na terenie miasta i Gminy Łapy polegające na: Budowie drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach (zadanie nr 1), Budowie przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej (zadanie nr 2) i Budowie uzbrojenia terenów inwestycyjnych (zadanie nr 3)
Numer ogłoszenia: 245774 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie dostępu do terenów inwestycyjnych na terenie miasta i Gminy Łapy polegające na: Budowie drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach (zadanie nr 1), Budowie przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej (zadanie nr 2) i Budowie uzbrojenia terenów inwestycyjnych (zadanie nr 3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zapewnienie dostępu do terenów inwestycyjnych na terenie miasta i Gminy Łapy polegające na: Budowie drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach (zadanie nr 1), Budowie przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej (zadanie nr 2) i Budowie uzbrojenia terenów inwestycyjnych (zadanie nr 3) 2. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na III części, szczegółowe składające się na: CZĘŚĆ I 1. Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach w zakresie: - wykonania robót przygotowawczych obejmujących m.in. wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo przez służby geodezyjne, wycinkę krzewów w pasie drogi; wykonanie drobnych robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych w zakresie wykopów i nasypów pod korpus drogowy, wykonanie koryta pod koronę drogi, wybranie gruntów organicznych z wbudowaniem w to miejsce gruntów niewysadzinowych oraz wykonanie robót ziemnych związanych z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogi, - wykonania robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, - wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm, - wykonania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - wykonania warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm oraz podbudowy z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - wykonania konstrukcji nawierzchni ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych, - budowy zjazdów gospodarczych, - budowy oświetlenia na słupach stalowych z oprawami sodowymi, zasilanego kablem podziemnym, - wykonania robót wykończeniowych tj. plantowanie skarp, trawników z obsianiem nasionami traw z humusowaniem. 2. Przekrój normalny o następujących parametrach: - szerokość jezdni - 7,0 m, - szerokość ścieżki rowerowej (strona prawa) - 2,0 m, - szerokość chodnika dla pieszych - 1,5 m oddzielonego od ścieżki obrzeżem betonowym 20x6 cm, - szerokość zieleńca - 1,5 m plus opaska przy krawężniku 0,5 m, - szerokość chodnika dla pieszych (strona lewa) - 2,0 m, na krótkim odcinku 1,5 m, - spadek jezdni - 2,0 % w obu kierunkach od osi, - spadek ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych - 2,0 % w stronę jezdni. 3. Konstrukcja i technologia nawierzchni 3.1. Konstrukcja i technologia nawierzchni dróg gminnych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm,- - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. grubości 20 cm, - wzmocnienie słabego podłoża drogowego gruntem stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. 3.2. Konstrukcja i technologia nawierzchni chodnika dla pieszych przy ciągu pieszo rowerowym szerokości 1,5 m - kostka betonowa grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości 10 cm. 3.3. Konstrukcja i technologia nawierzchni ciągu rowerowego szerokości 2,0 m - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości10 cm. 3.4. Konstrukcja i technologia nawierzchni zjazdów indywidualnych - warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej - 10 cm. CZĘŚĆ II 1. Budowa przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej w zakresie: - wykonania robót przygotowawczych obejmujących m.in. wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo przez służby geodezyjne, wycinkę krzewów w pasie drogi; wykonanie drobnych robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych w zakresie wykopów i nasypów pod korpus drogowy, wykonanie koryta pod koronę drogi, wybranie gruntów organicznych z wbudowaniem w to miejsce gruntów niewysadzinowych oraz wykonanie robót ziemnych związanych z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogi, - wykonania robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, - wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm, - wykonania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - wykonania warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm oraz podbudowy z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - wykonania konstrukcji nawierzchni ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych, - budowy zjazdów gospodarczych, - wykonania pasa zieleni średniej szerokości 6,0 m, - budowy oświetlenia na słupach stalowych z oprawami sodowymi, zasilanego kablem podziemnym, - wykonania robót wykończeniowych tj. plantowanie skarp, trawników z obsianiem nasionami traw z humusowaniem. 2. Przekrój normalny o następujących parametrach: - szerokość jezdni - 7,0 m, - szerokość ścieżki rowerowej (strona lewa) - 2,0 m, - szerokość chodnika przy ścieżce oddzielonego obrzeżem betonowym 20x6 cm, - szerokość zieleńca - 1,5 m plus opaska przy krawężniku 0,5 m, - szerokość chodnika dla pieszych (strona lewa) - 2,0 m, na krótkim odcinku 1,5 m, - spadek jezdni - 2,0 % w obu kierunkach od osi, - spadek ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych - 2,0 % w stronę jezdni. 3. Konstrukcja i technologia nawierzchni 3.1. Konstrukcja i technologia nawierzchni dróg gminnych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm,- - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. grubości 20 cm, - wzmocnienie słabego podłoża drogowego gruntem stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. 3.2. Konstrukcja i technologia nawierzchni chodnika dla pieszych przy ciągu pieszo rowerowym szerokości 1,5 m - kostka betonowa grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości 10 cm. 3.3. Konstrukcja i technologia nawierzchni ciągu rowerowego szerokości 2,0 m - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości10 cm. 3.4. Konstrukcja i technologia nawierzchni zjazdów indywidualnych - warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej - 10 cm CZĘŚĆ III 1. Budowa uzbrojenia terenów inwestycyjnych. Rozbiórka dwóch nieużytkowanych budynków wykonanych w technologii tradycyjnej z bloczków z betonu komórkowego i demontaż wraz z utylizacją jednego budynku kontenerowego zlokalizowanych na dz. o nr geod. 468/8 w Łapach przy ul. Długiej, gmina Łapy. Dwa spośród trzech budynków przeznaczonych do rozbiórki są budynkami parterowymi, niepodpiwniczonymi posadowionymi na ławach betonowych. Pozostały budynek przeznaczony do rozbiórki to budynek kontenerowy wykonany w konstrukcji stalowej. Budynki są wyłączone z użytkowania. Dane ogólne budynków: Budynek nr 1 - długość - 45,00 m., szerokość 7,20/7,70 m., wysokość - 3,29 m. Budynek nr 2 - długość - 32,00 m., szerokość 10,00 m., wysokość - 3,60 m. Budynek nr 3 (kontener) - długość 4,0 m., szerokość 2,60 m., wysokość 2,60 m. Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę dla budynku nr 1 i zgłoszenia zamiaru wykonania robót rozbiórkowych dla budynku nr 2 i 3. Zakres prac obejmuje m.in.: - rozbiórkę trzech nieużytkowanych budynków, - wywóz urobku z rozbiórek budynków 1 i 2 i utwardzeń przy budynkach oraz wywóz i utylizacja budynku nr 3. - zniwelowanie dołów po rozbiórkach poprzez wypełnienie pozyskanym z zewnątrz gruntem z ukopów, z zagęszczeniem warstwami. Wymagany stopień zagęszczenia gruntu Is>0,96. Warstwa górna z ziemi urodzajnej 20 cm. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w terenie. 2. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej na teren działki oznaczonej numerem geodezyjnym 468/8 w Łapach przy ul. Długiej. Przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 200 mm. Klasy S z wcinką do istniejącej studni rewizyjnej z kręgów na kanale deszczowym w drodze wewnętrznej. 3. Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej na terenie działki oznaczonej numerem geodezyjnym 468/8 w Łapach przy ul. Długiej. a) Przyłącze wodociągowe z rur PVC fi 110 mm PN10 SDR26 z wcinką na trójnik żel. 150x100x150 mm wraz z zasuwą odcinającą fi 100mm. b) Przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 200 mm klasy S SDR 34 z wcinką do istniejącej studni z kręgów na kanale sanitarnym w drodze wewnętrznej Szczegółowy zakres każdej części przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ opracowana w 2013 roku przez Usługi Projektowe - Jerzy Zawadzki. Dane techniczne: gabaryty, geometria i lokalizacja elementów oraz projektowane rodzaje materiałów zawiera ww. dokumentacja projektowa. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót branżowych zostały określone również w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących rozdział III niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Rozdziale III - Przedmiar robót, Dokumentacja projektowa, Opis techniczny. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. UWAGA: Przewiduje się unieważnienie przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.33.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami, kanalizacją deszczową oraz oświetleniem o wartości brutto nie mniejszej niż 1 300 000,00 zł każda (część 1); polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami, kanalizacją deszczową oraz oświetleniem o wartości brutto nie mniejszej niż 2 400 000,00 zł każda (część 2); polegające na rozbiórce budynku lub budynków o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 zł każda (część 3) UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na I i II część, Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w pkt. 5.3 a i b SIWZ, gdy Wykonawca wykaże spełnienie warunku tak jak dla II części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na następujące stanowisko: W zakresie części 1 Kierownik budowy -posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. Kierownik robót elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach W zakresie części 2 Kierownik budowy -posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. Kierownik robót elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach związanych z przedmiotowym zamówieniem który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach W zakresie części 3 Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który pełnił funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach, UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na I i II część, Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w pkt. 5.3 a i b SIWZ, gdy Wykonawca wykaże spełnienie warunku tak jak dla II części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są prace objęte zamówieniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są usługi) ; b) braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy- przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów; c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia; d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia; e) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łapach,18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, pokój 103 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Żwirki i Wigury, a ulicą Długą w Łapach w zakresie: - wykonania robót przygotowawczych obejmujących m.in. wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo przez służby geodezyjne, wycinkę krzewów w pasie drogi; wykonanie drobnych robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych w zakresie wykopów i nasypów pod korpus drogowy, wykonanie koryta pod koronę drogi, wybranie gruntów organicznych z wbudowaniem w to miejsce gruntów niewysadzinowych oraz wykonanie robót ziemnych związanych z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogi, - wykonania robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, - wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm, - wykonania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - wykonania warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm oraz podbudowy z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - wykonania konstrukcji nawierzchni ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych, - budowy zjazdów gospodarczych, - budowy oświetlenia na słupach stalowych z oprawami sodowymi, zasilanego kablem podziemnym, - wykonania robót wykończeniowych tj. plantowanie skarp, trawników z obsianiem nasionami traw z humusowaniem. 2. Przekrój normalny o następujących parametrach: - szerokość jezdni - 7,0 m, - szerokość ścieżki rowerowej (strona prawa) - 2,0 m, - szerokość chodnika dla pieszych - 1,5 m oddzielonego od ścieżki obrzeżem betonowym 20x6 cm, - szerokość zieleńca - 1,5 m plus opaska przy krawężniku 0,5 m, - szerokość chodnika dla pieszych (strona lewa) - 2,0 m, na krótkim odcinku 1,5 m, - spadek jezdni - 2,0 % w obu kierunkach od osi, - spadek ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych - 2,0 % w stronę jezdni. 3. Konstrukcja i technologia nawierzchni 3.1. Konstrukcja i technologia nawierzchni dróg gminnych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm,- - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. grubości 20 cm, - wzmocnienie słabego podłoża drogowego gruntem stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. 3.2. Konstrukcja i technologia nawierzchni chodnika dla pieszych przy ciągu pieszo rowerowym szerokości 1,5 m - kostka betonowa grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości 10 cm. 3.3. Konstrukcja i technologia nawierzchni ciągu rowerowego szerokości 2,0 m - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości10 cm. 3.4. Konstrukcja i technologia nawierzchni zjazdów indywidualnych - warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej - 10 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.33.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przedłużenia ul. Żwirki i Wigury od ul. Brańskiej do ul. Południowej w zakresie: - wykonania robót przygotowawczych obejmujących m.in. wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo przez służby geodezyjne, wycinkę krzewów w pasie drogi; wykonanie drobnych robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych w zakresie wykopów i nasypów pod korpus drogowy, wykonanie koryta pod koronę drogi, wybranie gruntów organicznych z wbudowaniem w to miejsce gruntów niewysadzinowych oraz wykonanie robót ziemnych związanych z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogi, - wykonania robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, - wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm, - wykonania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - wykonania warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 6 cm oraz podbudowy z betonu asfaltowego grubości 7 cm, - wykonania konstrukcji nawierzchni ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych, - budowy zjazdów gospodarczych, - wykonania pasa zieleni średniej szerokości 6,0 m, - budowy oświetlenia na słupach stalowych z oprawami sodowymi, zasilanego kablem podziemnym, - wykonania robót wykończeniowych tj. plantowanie skarp, trawników z obsianiem nasionami traw z humusowaniem. 2. Przekrój normalny o następujących parametrach: - szerokość jezdni - 7,0 m, - szerokość ścieżki rowerowej (strona lewa) - 2,0 m, - szerokość chodnika przy ścieżce oddzielonego obrzeżem betonowym 20x6 cm, - szerokość zieleńca - 1,5 m plus opaska przy krawężniku 0,5 m, - szerokość chodnika dla pieszych (strona lewa) - 2,0 m, na krótkim odcinku 1,5 m, - spadek jezdni - 2,0 % w obu kierunkach od osi, - spadek ścieżki rowerowej i chodników dla pieszych - 2,0 % w stronę jezdni. 3. Konstrukcja i technologia nawierzchni 3.1. Konstrukcja i technologia nawierzchni dróg gminnych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm,- - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. grubości 20 cm, - wzmocnienie słabego podłoża drogowego gruntem stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. 3.2. Konstrukcja i technologia nawierzchni chodnika dla pieszych przy ciągu pieszo rowerowym szerokości 1,5 m - kostka betonowa grubości 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości 10 cm. 3.3. Konstrukcja i technologia nawierzchni ciągu rowerowego szerokości 2,0 m - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej grubości10 cm. 3.4. Konstrukcja i technologia nawierzchni zjazdów indywidualnych - warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej - 10 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.33.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa uzbrojenia terenów inwestycyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka dwóch nieużytkowanych budynków wykonanych w technologii tradycyjnej z bloczków z betonu komórkowego i demontaż wraz z utylizacją jednego budynku kontenerowego zlokalizowanych na dz. o nr geod. 468/8 w Łapach przy ul. Długiej, gmina Łapy. Dwa spośród trzech budynków przeznaczonych do rozbiórki są budynkami parterowymi, niepodpiwniczonymi posadowionymi na ławach betonowych. Pozostały budynek przeznaczony do rozbiórki to budynek kontenerowy wykonany w konstrukcji stalowej. Budynki są wyłączone z użytkowania. Dane ogólne budynków: Budynek nr 1 - długość - 45,00 m., szerokość 7,20/7,70 m., wysokość - 3,29 m. Budynek nr 2 - długość - 32,00 m., szerokość 10,00 m., wysokość - 3,60 m. Budynek nr 3 (kontener) - długość 4,0 m., szerokość 2,60 m., wysokość 2,60 m. Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę dla budynku nr 1 i zgłoszenia zamiaru wykonania robót rozbiórkowych dla budynku nr 2 i 3. Zakres prac obejmuje m.in.: - rozbiórkę trzech nieużytkowanych budynków, - wywóz urobku z rozbiórek budynków 1 i 2 i utwardzeń przy budynkach oraz wywóz i utylizacja budynku nr 3. - zniwelowanie dołów po rozbiórkach poprzez wypełnienie pozyskanym z zewnętrz gruntem z ukopów, z zagęszczeniem warstwami. Wymagany stopień zagęszczenia gruntu Is>0,96. Warstwa górna z ziemi urodzajnej 20 cm. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w terenie. 2. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej na teren działki oznaczonej numerem geodezyjnym 468/8 w Łapach przy ul. Długiej. Przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 200 mm. Klasy S z wcinką do istniejącej studni rewizyjnej z kręgów na kanale deszczowym w drodze wewnętrznej. 3. Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej na terenie działki oznaczonej numerem geodezyjnym 468/8 w Łapach przy ul. Długiej. a) Przyłącze wodociągowe z rur PVC fi 110 mm PN10 SDR26 z wcinką na trójnik żel. 150x100x150 mm wraz z zasuwą odcinającą fi 100mm. b) Przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 200 mm klasy S SDR 34 z wcinką do istniejącej studni z kręgów na kanale sanitarnym w drodze wewnętrznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.