eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Przeworsku - wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej Nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Przeworsk: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Przeworsku - wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej Nr 1
Numer ogłoszenia: 245576 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Przeworsku - wymiana kotłów gazowych w Szkole Podstawowej Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wyeksploatowanych kotłów c.o. na nowe kotły żeliwne wodne typu De Dietrich GT. Zamówienie obejmuje również wykonanie robót towarzyszących j.n.: a) wykonanie robót demontażowych zbędnych urządzeń i rurociągów. b) wykonanie instalacji przyłączeniowej nowych kotłów do sieci c.o. i gazu. c) zamontowanie i uruchomienie instalacji sterowniczej. d) zamontowanie pojemnościowego podgrzewacza wody. e) wykonanie rozruchu technologicznego kotłowni z udziałem osób Zamawiającego którzy będą nadzorować pracę kotłowni f) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzyskanie odpowiednich zezwoleń dopuszczających urządzenia do eksploatacji - w szczególności uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego. Zamawiający żąda udzielenia rękojmi na wykonywane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego robót, natomiast kotły muszą mieć rękojmię bezawaryjnej pracy nie krótszą niż 60 miesięcy. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na warunkach: a) w okresie rękojmi wymagane dokumentacją techniczno ruchową przeglądy okresowe oraz naprawy wadliwie działającego sprzętu wykonywane będą nieodpłatnie. Zamawiający będzie płacił tylko za usługi serwisowe związane z wymianą montażem części zamiennych których wymiana wynika z normalnego zużycia eksploatacyjnego. b) wykonawca zobowiąże się do zapewnienia odpłatnego serwisowania urządzeń po okresie rękojmi w zakresie robót konserwacyjnych wynikających z planowanych przeglądów oraz napraw awaryjnych. c) w obu przypadkach wykonawca przystąpi do napraw awaryjnych w przeciągu dwóch godzin od momentu zgłoszenia. Planowane przeglądy serwisowe wykonywane będą w terminach określonych w instrukcji obsługi urządzeń.5. Zamówienie będzie realizowane w czynnym obiekcie , w związku z czym okres całkowitego wyłączenia kotłowni z ruchu nie może przekroczyć 5 dni. Zamówienie nie obejmuje instalowania kolektorów słonecznych. Prace te będą przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego w terminie późniejszym. Zamawiający dopuszcza do wykonania zamówienia zastosowanie innych materiałów i kotłów niż wskazane w projekcie budowlanym , pod warunkiem że zastosowane urządzenia będą mieć parametry techniczno ruchowe nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej. W przypadku zamiany materiałów Wykonawca w składanej ofercie przedstawi odpowiednie dokumenty (certyfikaty jakości) potwierdzające spełnienie tych warunków i pisemne uzgodnienie autora projektu budowlanego na zastosowanie innych materiałów. Jednocześnie na własny koszt dokona odpowiednich zmian w dokumentacji wykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł . Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą a termin na jego wniesienie upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wpłata z opisem wadium do przetargu na wymianę kotłów tylko przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank S.A. O.Przemyśl nr 73 1500 1634 1216 3003 6644 0000. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelana kwota musi znaleźć się na koncie zamawiającego nie później niż termin składania ofert. b) w formach niepieniężnych: w poręczeniach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007r. Wyżej wyszczególnione formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego ul. Jagiellońska 10 w terminie składania ofert. 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.5 ustawy Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa , wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , wymagana co najmniej jedna brygada czteroosobowa z kwalifikacjami do wykonywania instalacji cieplnych i kotłowni, wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacje sanitarne i cieplne wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykażą się doświadczeniem w budowie kotłowni gazowych o mocy porównywalnej z zamówieniem , wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia obejmującego roboty montażowe kotłowni. Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. wyrażą zgodę na zapłatę za wykonanie zamówienia, jednorazowo po wykonaniu całego zakresu robót . Termin zapłaty faktury do 30 dni po jej przyjęciu przez zamawiającego. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów metodą spełnia ,nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią osoby w celu wykonania zamówienia. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji w.w. zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią sprzęt do wykonania zamówienia. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. Referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom jeżeli wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców. Oświadczenie potwierdzające , że wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i podatków lub decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności. Oświadczenie , że wykonawca dysponuje środkami finansowymi do wykonania zamówienia. Informacja określająca wynik finansowy za ostatnie dwa lata a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. Potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia. Potwierdzenie udzielenia rękojmi i serwisowania zgodnie z wymogami zamawiającego. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego. Oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie dotyczące: zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, wykonania robót zamiennych i w związku z tym korekty wynagrodzenia oraz terminu wykonania zamówienia, zmiana kierownika budowy lub insp. nadzoru. Warunkiem dokonania zmian będzie nieprzewidywalność sytuacji powodującej zmianę w chwili podpisywania umowy , lub zmiana będzie korzystna dla zamawiającego. Wszelkie zmiany będą dokonywane w formie pisemnych aneksów, za zgodą obydwu stron. Zamówienie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.