eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Wykonanie zabezpieczenia sukiennic na Rynku Starego Miasta w G³ogowie w ramach realizacji zadania pn.Sukiennice G³ogowskie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-11-20

G³ogów: Wykonanie zabezpieczenia sukiennic na Rynku Starego Miasta w G³ogowie w ramach realizacji zadania pn.: Sukiennice G³ogowskie
Numer og³oszenia: 245473 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie zabezpieczenia sukiennic na Rynku Starego Miasta w G³ogowie w ramach realizacji zadania pn.: Sukiennice G³ogowskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie zabezpieczenia sukiennic na Rynku Starego Miasta w G³ogowie w ramach realizacji zadania pn.: Sukiennice G³ogowskie Zamówienie obejmuje zabezpieczenie odkrytych reliktów sukiennic przy maksymalnym zachowaniu istniej±cej substancji zabytkowej oraz budowê obiektu zabezpieczaj±cego relikty sukiennic o powierzchni zabudowy 434,63m2 oraz o kubaturze 2418,63m3, który bêdzie pe³ni³ funkcjê budynku u¿yteczno¶ci publicznej przeznaczonego na potrzeby kultury i bêdzie udostêpniony dla zwiedzaj±cych. Budynek bêdzie sk³ada³ siê z dwóch poziomów: poziom 1 dostêpny z poziomu Rynku udostêpniony dla zwiedzaj±cych pomostami stalowymi; poziom 0 piwnic nie udostêpniony dla zwiedzaj±cych. Zakres robót: 1. Bran¿a budowlana: 1/ przygotowanie terenu budowy 2/ roboty ziemne i fundamentowe 3/ elementy ¿elbetowe 4/ elementy konstrukcyjne ¶cian 5/ elementy konstrukcyjne dachu 6/ attyka 7/ ¶ciany zewnêtrzne z drzwiami zewnêtrznymi 8/ dach 9/ galeria stalowa, schody i balustrady 10/ posadzki 11/ konserwacja reliktów sukiennic 12/ zagospodarowanie terenu 2. Bran¿a elektryczna: 1/ Przebudowa istniej±cych linii ¶n 20kV i nn 0,4 kV 2/ Budowa kanalizacji teletechnicznej 3/ Instalacje elektryczne - przebudowa linii ¶n 20kV YHAKXs 1 x 12050 mm2 - 60 mb - monta¿ muf przelotowych POLJ-241 x 120 RAYCHEM - 2 kpl. - przebudowa linii nn 0,4 kV YAKXs 4 x 240 mm2 - 60 mb - monta¿ muf kablowych POLJ - 014x150-240 RAYCHEM - 3 kpl. - budowa linii teletechnicznej: 1. kabel ¶wiat³owodowy 4 w³óknowy MM50125 - 153 mb 2. kabel teleinformatyczny UPT 4 pary kat. 6e - 297 mb - monta¿ instalacji o¶wietleniowej - zgodnie z projektem - 1 kpl. - monta¿ opraw o¶wietleniowych - zgodnie z projektem - 1 kpl. - pomiary kontrolne i odbiorcze - 1 kpl. - monta¿ ochrony przeciwpora¿eniowej: 1. bednarka ocynkowana FeZn 30 x 4 - 110 mb 2. drut FeZn fi 8 - 6 mb - monta¿ rozdzielnic: 1. R 1 - (wyposa¿enie zgodne ze schematem) - 1 kpl. 2. R S - (wyposa¿enie zgodne ze schematem)+automatyka o¶w. - 1 kpl. 3. Szafa wisz±ca 1915U w RG Ratusza z wyposa¿eniem - 1 kpl. - na³o¿enie rur os³onowych AROT A 110 SRS - 35 mb - na³o¿enie rur os³onowych AROT 160 DVK - 70 mb - monta¿ os³on rurowych na kable HDPE 40 mm - 155 mb - monta¿ instalacji monitoringu - 1 kpl. - monta¿ instalacji gniazd wtykowych (osprzêt) zgodnie z proj. - 1 kpl - monta¿ mat grzejnych DEVIflex (zgodnie z projektem) - 10 szt. 3. Bran¿a sanitarna: I. Kanalizacja deszczowa: 1) Monta¿ kana³ów z rur O160 PVC-U o sztywno¶ci obwodowej SN8 - 8kN/m2 ze ¶cink± lit± jednorodn± i wyd³u¿onym kielichem spe³niaj±cych wymagania PN-EN 1401:1999. Rury wyposa¿one w uszczelki wargowe lub wargowe z pier¶cieniem rozprê¿nym 2) W³±czenie przewodu O160 PVC-U do istniej±cych studzienek 3) Monta¿ studni rewizyjnej z krêgów betonowych o ¶r. 1000mm (³±czonych przez uszczelki), wyposa¿onej we w³az ¿eliwny o ¶rednicy 600mm, klasy D125 (osadzony na zwê¿ce lub pier¶cieniach dystansowych) 4) Monta¿ studni rewizyjnych z trzonow± rur± karbowan± DN425 PP o sztywno¶ci obwodowej SN>=4kNm2 wraz z wpustami z ¿eliwa szarego zamykanymi na ¶ruby (w³azy nie wentylowane) 5) Monta¿ odwodnienia liniowego (zgodnie z PN-EN 1433:2005/A1:2007) na podbudowie betonowej o szeroko¶ci 150mm z przykryciem rusztem ¿eliwnym klasy A15 z zatrzaskowym systemem mocowania wg PN-EN-124:2000 6) Monta¿ konstrukcji podwieszeñ kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego 7) Roboty ziemne i budowlane towarzysz±ce zwi±zane z ww monta¿ami II. Wentylacja mechaniczna nawiewna: 1) Monta¿ centrali wentylacyjnej nawiewnej 3240m3 h, 500Pa, w wykonaniu zewnêtrznym (sk³ad centrali: przepustnica wielop³aszczyznowa ze sprê¿yn± powrotn±, filtr kl. F5, nagrzewnica elektryczna, wentylator nawiewny) 2) Monta¿ konstrukcji wsporczej pod centralê wentylacyjn± 3) Monta¿ kana³ów (klasy szczelno¶ci A) z blachy stalowej ocynkowanej ³±czonej na ko³nierze z samoprzylepnymi uszczelkami na ca³ej szeroko¶ci ko³nierza lub z kana³ów SPIRO 4) Izolacja wszystkich odcinków nawiewnych niepaln± we³n± mineraln± gr. 80mm w p³aszczu z folii aluminiowej 5) Monta¿ odcinka kana³u pomiêdzy pawilonem, a central± wentylacyjn± pod ziemi± i w rurach os³onowych stalowych spiralnie karbowanych o ¶rednicy 700mm (z zastosowaniem do budowy obiektów in¿ynierskich dla wszystkich klas obci±¿eñ drogowych oraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym) 6) Izolacja kana³u wentylacyjnego prowadzonego w w rurze os³onowej niepaln± we³n± mineraln± gr. 80mm w p³aszczu z folii aluminiowej 7) Monta¿ nawiewników pod³ogowych i wyrzutni ¶ciennych 8) Roboty ziemne i budowlane towarzysz±ce zwi±zane z ww monta¿ami Uwaga: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - stanowi±ce za³±czniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • powtórzenie tego samego rodzaju zamówieñ, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.22.38.00 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 92.000,00 z³

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± i udokumentuj± (referencjami, opiniami lub listami polecaj±cymi, protoko³ami odbioru koñcowego), i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, przez co nale¿y rozumieæ wykonanie jednej roboty podobnej polegaj±cej na budowie budynku o konstrukcji stalowej o kubaturze budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m3 oraz wyka¿± siê wykonaniem dwóch robót polegaj±cych na przeprowadzeniu prac konserwatorskich / prac restauratorskich / robót budowlanych na obiekcie, który podlega ochronie konserwatorskiej, Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu robót budowlanych i dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie okre¶la siê minimalnych standardów. Spe³nienie warunku zostanie ocenione na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy a) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz w specjalno¶ci instalacyjnej bez ograniczeñ w zakresie instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci telekomunikacyjnej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia - posiadaj±cymi za¶wiadczenie w sprawie zezwoleñ na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych lub 2 letni± praktykê zawodow± przy zabytkach nieruchomych (nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie tej osoby), b) kadra kierowania budow± musi posiadaæ stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listê w³a¶ciwej Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego; Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu osób, które bêd± odpowiedzialne za realizacjê zamówienia oraz o¶wiadczenia, ¿e osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy : - dla zabezpieczenia bie¿±cego wykonywania robót posiadaj± ¶rodki w³asne lub dostêp do kredytu w wysoko¶ci minimum 400.000,00 z³, - posiadaj± ubezpieczenie OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onej informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± oraz na podstawie z³o¿onego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC, dowodu jego op³acenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wype³niony za³±cznik nr 1 - formularz OFERTA 2) Pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie 3) Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia - je¶li uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty 4) Kosztorys ofertowy opracowany metod± uproszczon±. Suma warto¶ci kosztorysów winna stanowiæ cenê brutto za wykonanie zamówienia. 5) Kopia dowodu wniesienia wadium. 6)Wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza zleciæ do wykonania podwykonawcom. 7) Zobowi±zania innych podmiotów 8) W przypadku, gdy osob± uprawnion± do sk³adania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej bêdzie inna osoba ni¿ podpisuj±ca ofertê, nale¿y za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobê uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikaæ bêdzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której bêdzie prowadzona: https://zakupy.marketplanet.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

10. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 10.1) Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w Ofercie, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego kluczowego specjalistê. 10.2) Wykonawca z w³asnej inicjatywy proponuje zmianê kluczowych specjalistów w nastêpuj±cych przypadkach: a) ¶mierci, choroby lub zdarzeñ losowych kluczowego specjalisty, b) nie wywi±zywania siê kluczowego specjalisty z obowi±zków wynikaj±cych z umowy. 10.3) Je¿eli zmiana kluczowego specjalisty stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), 10.4) Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty je¿eli uzna, ¿e kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. Wykonawca obowi±zany jest zmieniæ kluczowego specjalistê zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiaj±cego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla danego specjalisty, 10.5) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ: a) przekazania Terenu Budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej, d) zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjêtych umow±, e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie. 10.6) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, b) wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót, c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, d) si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej e) opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na Terenie Budowy, f) niewypa³ów i niewybuchów, g) wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w SIWZ, h) odmiennych od przyjêtych w Dokumentacji Projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.), i) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych. 10.7) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy o czas opó¼nienia, w przypadku wyst±pienia przed³u¿aj±cej siê procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwo³awczej 10.8) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, 10.9) Zmiana terminu wykonania, warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówieñ dodatkowych, uzupe³niaj±cych 10.10)Je¿eli wyst±pi± zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci : a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej. 10.11) Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp., 10.12) Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci: a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej, c) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. 10.13) Zaistnieje zmiana stawki podatku VAT, która bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, 10.14) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy, 11. Zmiana Umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. 12. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.314.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.125.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.