Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Osielsko: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 w roku 2008
Numer ogłoszenia: 245302 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 do następujących kotłowni położonych na terenie gminy Osielsko : 1. Osielsko - ul.Szosa Gdańska 55A - 38.000 l. - ul. Centralna 6 - 48.000 l. - ul. Centralna 7 - 7.000 l. 2. Maksymilianowo - ul.Szkolna 1 - 7.000 l. - ul.Szkolna 7 - 6.000 l. 3. Żołędowo - ul.Bydgoska 24 - 4.000 l. 4. Niemcz - ul.Bydgoska 35 - 4.000 l. Przewidywane terminy i ilości dostaw : 1. styczeń - 15.000 l. 2. luty - 26.000 l. 3. marzec - 15.000 l. 4. kwiecień - 7.000 l. 5. wrzesień - 11.000 l. 6. październik - 11.000 l. 7. listopad - 13.000 l. 8. grudzień - 16.000 l. Kod CPV: 23.12.21.00-9 olej opałowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 6. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) niespełnienie chociażby jednego z warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. do uzupełnienia tych dokumentów lub oświadczeń. c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, f) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g) oświadczenie o możliwości realizacji dostaw w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez zamawiającego zapotrzebowania na koleją dostawę h) oświadczenie, że przez cały trwania umowy, dostawy będą pochodziły od tego samego producenta i będą posiadały tę samą markę. Nazwę producenta i markę oleju należy przedstawić w ofercie. i) koncesję na obrót paliwami płynnymi w pełnym brzmieniu j) świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego k) wykaz dostaw wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie zbliżonym co do zakresu objętego zamówieniem popartych referencjami w stosunku do każdej z wymienionych pozycji l) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy, m) wykaz podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OSIELSKO
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na wiatach rowerowych dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie Szkoły Podstawowej w Osielsku
- Miejsce postoju Leśnictwo Jagodowo oddz. 160 g
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2024/2025".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa świętokrzyskiego
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2024
- Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Łowickiego, jednostek organizacyjnych Gmin: Bielawy, Łowicz, Nieborów oraz Gminy Domaniewice i jej jednostek organizacyjnych
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.