Ogłoszenie z dnia 2015-02-03
Włocławek: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb prokuratur okręgu włocławskiego
Numer ogłoszenia: 24520 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Włocławku, ul. Orla 2, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 237 61 00, faks 54 237 61 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb prokuratur okręgu włocławskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb prokuratur okręgu włocławskiego. Zamówienie jest podzielone na 2 odrębne części: Dostawa artykułów biurowych - część I, Dostawa papieru kserograficznego - część II. Miejscem dostaw będą siedziby prokuratur wchodzących w skład okręgu włocławskiego czyli: 1. Prokuratura Okręgowa we Włocławku, ul. Orla 2, 87-800 Włocławek, 2. Prokuratura Rejonowa we Włocławku, ul. Okrężna 2c, 87-800 Włocławek, 3. Prokuratura Rejonowa w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Narutowicza 16, 87-800 Aleksandrów Kujawski, 4. Prokuratura Rejonowa w Lipnie, ul. Piłsudskiego 15/17, 87-600 Lipno, 5. Prokuratura Rejonowa w Radziejowie, ul. Wyzwolenia 63, 88-200 Radziejów, 6. Prokuratora Rejonowa w Rypinie, ul. Warszawska 42, 87-500 Rypin. W związku z faktem, że ilości dostarczanych materiałów będą wynikały z rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, podane ilości z załącznikach są górną granicą zamówienia, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wykorzystania 70% ilości asortymentu w poszczególnych zadaniach. Wszystkie materiały zarówno biurowe muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie regenerowane, prefabrykowane lub reprodukowane. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał artykuły biurowe i papier zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego po telefonicznym (również faksowym lub mailowym) zgłoszeniu zapotrzebowania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili zgłoszenia zapotrzebowania. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie dostarczał transportem własnym, na swój koszt, zapewniając należyte zabezpieczenie dostarczanych produktów przed czynnikami pogodowymi, mechanicznymi uszkodzeniami itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza FORUM, ul. Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25401,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16040,15
Oferta z najniższą ceną: 16040,15 / Oferta z najwyższą ceną: 18793,29
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza FORUM, ul. Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29635,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31875,45
Oferta z najniższą ceną: 31875,45 / Oferta z najwyższą ceną: 33202,93
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa papieru oraz materiałów biurowych jest typem dostawy o charakterze ogólnodostępnym o ustalonych standardach jakościowych. Wartość dostaw jest poniżej progów unijnych (w przypadku wskazanego postępowania wartość zamówienie jest nawet poniżej progu stosowania ustawy, niemniej jednak zastosowano procedury Pzp w celu podniesienia wskaźnika konkurencyjności postępowania).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.