eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Zorganizowanie wypoczynku nad morzem dla 100 dzieci i młodzieży z terenu miasta Kościana w dwóch turnusach 10 dniowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Kościan: Zorganizowanie wypoczynku nad morzem dla 100 dzieci i młodzieży z terenu miasta Kościana w dwóch turnusach 10 dniowych
Numer ogłoszenia: 245202 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197472 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku nad morzem dla 100 dzieci i młodzieży z terenu miasta Kościana w dwóch turnusach 10 dniowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku nad morzem dla 100 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat z terenu miasta Kościana w dwóch turnusach 10 ( 9 noclegów) dniowych. 2.Liczba uczestników poszczególnych turnusów zostanie przekazana po rozstrzygnięciu postępowania. 3.Wykonawca zapewnia: 1)zakwaterowanie w namiotach lub budynku (budynkach) murowanym zlokalizowanym w jednym kompleksie, 2)wyżywienie - 4 posiłki dziennie oraz prowiant na drogę powrotną, 3)transport - autokar w obie strony w ciągu dnia, 4)dobre warunki sanitarne (bieżąca ciepła woda dostępna całą dobę), 5)program wypoczynku z uwzględnieniem elementów programu profilaktyki uzależnień w środowisku dzieci i młodzieży, zgodnie z harmonogramem zajęć 6)zaplecze przystosowane do realizacji programu rekreacyjno - sportowego i kulturalno - rozrywkowego (boisko, świetlica, stołówka), 7)program kulturalno - rekreacyjny uwzględniający m.in. wycieczki, imprezy sportowe, gry i zabawy ruchowe, konkursy, ogniska oraz dyskoteki. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty wstępów do zaplanowanych miejsc ujętych w programie pobytu dzieci na wypoczynku. 8)minimum trzy wycieczki poza miejsce zakwaterowania, 9)kadrę - w liczbie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 ze zmianami) - wychowawcy oraz ratownik WOPR. Kadra będzie sprawowała opiekę nad dziećmi w czasie transportu oraz w miejscu pobytu dzieci na koloniach, tj. od momentu przekazania dzieci przez wychowawców rodzicom w dniu przyjazdu. 10)opiekę medyczną: pielęgniarka, lekarz na telefon, 11)zapewnienie przez organizatora podstawowych leków w przypadku zachorowań dzieci oraz w razie konieczności udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej, 12)ubezpieczenie uczestników na czas przejazdu i pobytu. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez wykonawców, jako miejsc zakwaterowania dzieci przed wyborem oferty najkorzystniejszej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MÓJ LONDYN, al. Słowackiego 17a, 31-159 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.