Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Szczawno Zdrój: Dostawa aeratora wraz z przyłączem i oświetleniem do Parku Szwedzkiego w Szczawnie Zdroju
Numer ogłoszenia: 245142 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój, ul. Kościuszki 17, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493916, fax 074 8435613.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aeratora wraz z przyłączem i oświetleniem do Parku Szwedzkiego w Szczawnie Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego aeratora - urządzenia elektrycznego, wyrzucającego słup wody na odpowiednią wysokość, powodującego ruch i natlenianie wody. 2. Parametry techniczne urządzenia: 1) wydajność pompy nie mniejsza niż 4 m3/min, 2) moc 10 KM, 3) 4 lampy, 4) zasilanie prądem trójfazowym, 5) urządzenie oznaczone znakiem CE, 6) osprzęt elektryczny i oświetleniowy o najwyższym stopniu bezpieczeństwa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.66.00 - Urządzenia natleniające Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.66.00 - Urządzenia natleniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi, do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)udzielą 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia; 6)wykażą się wykonaną co najmniej jedną dostawą o wartości nie mniejszej niż 65.000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1)oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia refrencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane nleżycie; 4) pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 5) deklaracji zgodności certyfikatu producenta dla potwierdzenia oznaczenia produktu znakiem CE oraz parametrów urządzenia wymaganego przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczawnie Zdroju, ul. Kościuszki 17, 58-310 Szczawno Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczawnie Zdroju, ul. Kościuszki 17, 58-310 Szczawno Zdrój, pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006 w ramach Priorytetu Rozwój lokalny, w ramach Działania Obszary podlegające restrukturyzacji
INNE PRZETARGI SZCZAWNO ZDRÓJ
więcej: przetargi SZCZAWNO ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.