eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Środa Wielkopolska: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
Numer ogłoszenia: 245027 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234157 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp., ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchnia gminy: 270,4 km2. Liczba mieszkańców gminy: 31 134 osób (stan na 31.08.2014 r). Obecnie na terenie miasta mieszka 22 311 osób, natomiast na wsi 8 823 osoby. ok. 15.000 osób mieszka w zabudowie wielorodzinnej i ok.15.000 osób w zabudowie jednorodzinnej. Liczba posesji: 4559 szt. - Miasto 3097 szt. - Wieś 1462 szt. W Gminie Środa Wielkopolska znajduje się: - 110 Wspólnot mieszkaniowych - 5 Spółdzielni mieszkaniowych -2 Budynków zakładowych - 35 Budynków gminnych W posesjach wielorodzinnych znajduje się: - 52 szt. pojemników KP-6, 74 szt. pojemniki 1100, 16 szt. pojemników 240, 100 szt. pojemników 120 Gmina liczy 38 sołectw: Annopole, Babin, Bieganowo, Brzezie, Brodowo, Czarne Piątkowo, Chudzice, Chwałkowo, Chocicza, Dębicz, Dębiczek, Jarosławiec, Januszewo, Janowo, Kijewo, Koszuty, Lorenka, Marianowo Brodowskie, Mączniki, Nadziejewo, Olszewo, Pławce, Połażejewo, Pierzchnica, Pętkowo, Romanowo, Rumiejki, Ruszkowo, Tadeuszewo, Starkówiec Piątkowski, Szlachcin, Trzebisławki, Topola, Ulejno, Winna Góra, Zielniczki, Zielniki, Żabikowo . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres świadczenia usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych znajduje się w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Środa Wielkopolska. 1)Ilość odpadów komunalnych odebranych w poprzednim okresie: W miesiącu styczniu 2014 r. odebrano 524,44 Mg niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych i 82,68 Mg odpadów zbieranych selektywnie. W miesiącu lutym 2014 r. odebrano 502,81 Mg niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych i 68,79 Mg odpadów zbieranych selektywnie. W miesiącu marcu 2014 r. odebrano 576,42 Mg niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych i 73,44 Mg odpadów zbieranych selektywnie. . U w a g a: Zamawiający nie zapewnia realizacji zamówienia w podanych powyżej ilościach, stanowią one jedynie przybliżone dane poglądowe wynikające z lat poprzednich oraz dane z br. wynikające z faktur obecnego odbiorcy odpadów. W drugim półroczu 2013 r. odebrano od mieszkańców 3515,94 Mg odpadów zmieszanych i 463,66 Mg odpadów wtórnych selektywnie zebranych W pierwszym półroczu 2014 r. odebrano od mieszkańców 3300,49 Mg odpadów zmieszanych i 521,02 Mg odpadów wtórnych selektywnie zebranych Rozliczenie z wykonawcą będzie następowało na podstawie zaproponowanej ceny ryczałtowej za całość zamówienia określonej w Formularzu ofertowym nr 1 stanowiącym załącznik do SIWZ płatnych w miesięcznych ratach. 2) Odbiór wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Środa Wielkopolska. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania niżej opisanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Środa Wielkopolska. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Kody odpadów: 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne System odbioru odpadów: Zabudowa jednorodzinna: pojemnikowy. Zabudowa wielorodzinna: kontenerowo - pojemnikowy. Rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych: Zabudowa jednorodzinna: 110 l [0,11 m3]; 120 l [0,12 m3]; 240 l [0,24 m3], 360 l [ 0,36 ], 1100 l [ 1,1 m3 ] Zabudowa wielorodzinna: 240 l [0,24 m3]; 360 l [0,36 m3]; 1100 l [1,1 m3]; 6000 l [ 6 m3 ]; Pojemniki oraz kontenery na odpady zmieszane zapewnia Właściciel posesji. b) Odpady wtórne - odpady selektywnie zbierane u źródła - składowane do jednego pojemnika lub worka - kod 20 01 99 Kody odpadów: 15 01 01 - opakowania z tektury i papieru 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 - opakowania z metali 15 01 07 - opakowania ze szkła 20 01 01 - papier i tektura 20 01 02 - szkło 20 01 39 - tworzywa sztuczne 20 01 40 - metale 20 01 10 - odzież 20 01 11 - tekstylia c) Na terenie zabudowy jednorodzinnej do zbiórki odpadów wtórnych będzie prowadzony system workowy. Worki zapewnia Wykonawca. Natomiast na terenie zabudowy wielorodzinnej ustawione są pojemniki odpowiednio opisane do zbiórki odpadów wtórnych. Pojemniki do zbiórki odpadów wtórnych zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania otrzymanych pojemników i worków do właścicieli nieruchomości zamieszkałych od których odbiera się odpady wtórne ( selektywnie zbierane ). Wyposażenie w worki nastąpi w dniu odbierania odpadów selektywnie zbieranych. Ilość dostarczonych worków ma być odpowiednia do ilości wystawionych worków. Z uwagi na duże oddziaływanie na środowisko naturalne, Zamawiający wymaga aby usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i komunalnych selektywnie zbieranych odbywała się zgodnie z obowiązującymi przepisami. d) Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych: - w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz na 2 tygodnie, - w zabudowie wielorodzinnej - sukcesywnie po zapełnieniu pojemnika jednak nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie, zgodnie z harmonogramem wywozu ustalonym przez Zamawiającego. Odbiory prowadzone w zabudowie wielorodzinnej w trzecim kwartale 2014 roku przez obecnego Wykonawcę wykazały, że konieczny jest odbiór średnio 2 razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie koszty związane z dodatkowym odbiorem odpadów na zgłoszenie zamawiającego ( meil, fax ) w zaistniałych awaryjnych sytuacjach. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowych zleceń nie częściej niż 4 razy w miesiącu. Powyższa sytuacja dotyczy punktów umieszczenia kontenerów w zabudowie wielorodzinnej ( wspólnoty, Spółdzielnie ) na terenie Miasta Środa Wielkopolska .Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów zmieszanych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Środa Wlkp. , także tych które powstaną w trakcie realizacji umowy. e) Częstotliwość odbioru odpadów wtórnych ( selektywnie zebranych ): - w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz na 2 tygodnie, - w zabudowie wielorodzinnej - sukcesywnie po zapełnieniu pojemnika jednak nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie, zgodnie z harmonogramem wywozu ustalonym przez Zamawiającego. Odbiory odpadów wtórnych prowadzone w zabudowie wielorodzinnej przez obecnego odbiorcę odpadów wykazały, że konieczny jest odbiór średnio 2 razy w tygodniu. Zamawiający informuje, że na terenie Gminy Środa Wielkopolska w zabudowie wielorodzinnej na odpady wtórne ustawionych jest: -96 szt. poj. o poj. 1100 l, -12 szt. KP 6, - 26 szt. 240l, -1 szt. o poj. 120 l. Wykaz stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z posesji zapełnionych worków do segregacji selektywnej, które zostały dostarczone mieszkańcom przez poprzedniego wykonawcę oraz wydawać w zamian swoje worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych worków z danej posesji. Wykonawca zobowiązany będzie odebrać worki z odpadami wtórnymi oraz wydać w zamian nowe worki również od mieszkańców którzy złożyli oświadczenia o niesegregacji a takie worki wystawili. Odbiór następował będzie w dni w których odbierane są odpady segregowane określone w harmonogramie. Zamawiający informuje, że w okresie 12 miesięcy wydano właścicielom posesji lub właścicielom mieszkań w danej posesji (zabudowa jednorodzinna) 97.768 szt. worków na odpady selektywnie zebrane. Miesięcznie wydano 8.147 szt. worków . Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów selektywnych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych w których właściciele zadeklarowali chęć segregacji bądź nie , także tych które powstaną w trakcie realizacji umowy. 3) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: a) Harmonogram wywozu odpadów Zamawiający sporządza jednorazowo w okresie wykonywania niniejszego zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i przekazuje właścicielom nieruchomości oraz wykonawcy w terminie do 15 grudnia 2014 r. Za opracowanie, przygotowanie i dystrybucję harmonogramu wywozu odpadów Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą 0,05 zł netto od każdej osoby zameldowanej na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska na podstawie faktury wystawionej przez zamawiającego, płatnej w terminie 14 dni od jej dostarczenia Wykonawcy. Zamawiający informuje , że na terenie gminy Środa Wielkopolska zameldowanych było 31 134 osób (stan na 31.08.2014 r). Zamawiający wystawi fakturę zgodnie z stanem osób zameldowanych na dzień 31.10.2014 r. W przypadku zmiany harmonogramu nie będzie naliczana dodatkowa opłata. Zmiana harmonogramu nie spowoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot zamówienia. b) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych odpadów: Wykonawca zobowiązany jest do transportu odebranych odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami określonymi w Ustawie o odpadach i Uchwałach Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Odpady selektywnie zbierane przez Wykonawcę należy dostarczyć do Bazy magazynowo transportowej , która znajduje się w miejscowości Pławce 5A gm. Środa Wielkopolska Miejsce dostawy może ulec zmianie, nie spowoduje to zmiany umowy. W przypadku zaistnienia takiej konieczności zamawiający wyznaczy inne miejsce, które będzie usytuowane również na terenie Gminy Środa Wielkopolska. 4) Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska a) Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.: -Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z póź. zmianami), -Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122), -Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), -Uchwała Nr XXXIII/596/2013 Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 4 kwietnia 2013 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy. -Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630), -Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. Zm.). -Uchwała Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 -Uchwała Nr XLIII/836/14 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 b) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. c) Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu narzędzi i sprzętu spełniającego wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca zobowiązany jest na każdorazowe żądanie Zamawiającego udostępnić we wskazanym zakresie informacje z systemów GPS dotyczących wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady z terenu miasta i gminy Środa Wielkopolska w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów i wyładunku odpadów. e) Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy oraz w identyfikatory, do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi. f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu umowy. Wykonawca jest obowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw (wg wyboru Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, pojemników, kontenerów itp.). g) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Środa Wielkopolska zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę; h) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. sporządzanie oraz przekazanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań w terminie do końca miesiąca następnego po kwartale, którego dotyczy, przygotowanych na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. 2012 poz. 630). i) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania zamawiającemu sprawozdań miesięcznych i kwartalnych zawierających informacje o : - masie poszczególnych odpadów komunalnych zmieszanych w Mg, - wykazie nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne, - ilości odpadów komunalnych selektywnie zebranych - surowców wtórnych , [Mg], Sprawozdanie kwartalne powinno zostać sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630), Wzór sprawozdania miesięcznego zostanie załączony do wzoru umowy. j) Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu miesięczne sprawozdania w terminie 10 dni od zakończenia miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu kwartalne sprawozdania w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, k) Forma przedłożonego sprawozdania miesięcznego i kwartalnego: - 1 wersja papierowa zatwierdzona przez wykonawcę, - 1 wersja na nośniku danych w PDF bez zabezpieczeń i haseł. - wersja elektroniczna w programie WORD lub EXEL ( open ofis ) l) Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować na wskazanym mu stanowisku komputerowym, będącym własnością Zamawiającego legalne oprogramowanie umożliwiające bieżącą kontrolę pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę, ł) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady. m) Zamawiający dostarczy wykonawcy harmonogram odpłatnie do dnia 15 grudnia 2014 r. n) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00. W przypadku nie wywiązania się z harmonogramu odbioru odpadów w dni powszednie dopuszcza się ich odbiór w soboty w godzinach od 7:00 do 13:00. o ) Zamawiający, w czasie trwania umowy, udostępni Wykonawcy niezwłocznie informacje o: - nieruchomościach nowo zgłoszonych, na których zamieszkują mieszkańcy -nieruchomościach zmieniających swój status użytkowania np. z nieruchomości zamieszkałej na nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne. - osobach zmieniających deklarację tzn: zbierających odpady selektywnie na nieselektywnie i odwrotnie. p) Wykonawca w przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości będzie odbierał odpady zgodnie z obowiązującym harmonogramem dla tej nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielowi nowej nieruchomości worki do odpadów wtórnych(w przypadku segregacji). r) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i prowadzenia przez okres realizacji zamówienia telefonicznego Punktu Obsługi Klienta poprzez udostępnienie połączenia telefonicznego dla właścicieli nieruchomości, w ramach którego będą oni mogli składać wnioski i skargi od poniedziałku do piątku (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy).w godzinach od 700 do 1500. Rozmowy będą obowiązkowo nagrywane (w postaci cyfrowej) i przechowywane przez okres realizacji usługi oraz 6 miesięcy po jej zakończeniu. Z wnoszonych wniosków i skarg, na żądanie zamawiającego sporządzany będzie raport, który przekazywany będzie Zamawiającemu wraz z cyfrowym zapisem przeprowadzonych rozmów telefonicznych (np. na płycie CD lub DVD). s) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia każdorazowo osobom uprawnionym do kontroli kompletu dokumentacji związanej z prowadzoną działalnością odbioru odpadów na terenie Gminy Środa Wielkopolska i złożenia wyjaśnień niezbędnych do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli wykonania usług, którą Zamawiający może przeprowadzić w każdym czasie pracy Wykonawcy. Zamawiający sporządza protokół z kontroli. t) udostępnienie bezpośredniego połączenia telefonicznego (telefon komórkowy) dyspozytora firmy odpowiedzialnego za realizację zadania z pracownikiem zamawiającego odpowiedzialnym za koordynowanie przedmiotu zamówienia u)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności od 110l do 6000l i innych występujących na terenie gminy. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zebranych w sposób selektywny w workach 120l z folii LDPE, grubości minimum 0,05mm z napisem SUROWCE WTÓRNE GMINA ŚRODA WIELKOPOLSKA. Pojazdy wykonawcy w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych realizowanych na rzecz zamawiającego nie mogą jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, które nie są objęte gminnym systemem gospodarki odpadami w) Świadczenia n/w usług dodatkowych: - przekazania właścicielom nieruchomości (którzy nie posiadają własnych pojemników) pojemników do zbiórki odpadów zmieszanych np. w formie użyczenia lub najmu, za który to najem przedsiębiorca będzie mógł pobierać opłatę bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. x) wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pojazdów w system ważenia pojemników i w system identyfikacji pojemników RFiD UHF.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Komunalne Sp. z o.o., ul. Wiosny Ludów 3, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 653013,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 705255,09

  • Oferta z najniższą ceną: 705255,09 / Oferta z najwyższą ceną: 705255,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.