eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania w ramach realizacji projektuDAJMY IM DOBRĄ SZKOLĘ - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W GMINIE CZECHOWICE-DZIEDZICE realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice.



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Czechowice-Dziedzice: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania w ramach realizacji projektu: DAJMY IM DOBRĄ SZKOLĘ - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W GMINIE CZECHOWICE-DZIEDZICE realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice.
Numer ogłoszenia: 244841 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Ligocka 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2152057, 2144869, faks 032 2144870.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania w ramach realizacji projektu: DAJMY IM DOBRĄ SZKOLĘ - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W GMINIE CZECHOWICE-DZIEDZICE realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania w ramach realizacji projektu: DAJMY IM DOBRĄ SZKOLĘ - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W GMINIE CZECHOWICE-DZIEDZICE realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, wynikających z wdrożenia programów indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w kontekście wdrażania nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Zamówienie obejmuje: - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze 1590 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w wymiarze 720 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 1050 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 132 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczegółowym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w wymiarze 690 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć z matematyki rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć muzycznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 30 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć plastycznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 90 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć plastyczno-technicznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 120 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć językowe z języka angielskiego rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 30 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć teatralnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 60 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, - przeprowadzenie zajęć tanecznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 60 godzin lekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice. Charakterystyka projektu : DAJMY IM DOBRĄ SZKOLĘ - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W GMINIE CZECHOWICE-DZIEDZICE realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice, zawarta jest w zał. nr 4 do SIWZ Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w zał. od nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymaga się aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego posiadał uprawnienia do wykonywania działalności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą, która posiada: 1. kwalifikacje do zajmowania stanowiska w szkołach podstawowych, 2. doświadczenie w pracy z uczniami szkół podstawowych, 3. doświadczenie w prowadzeniu: - zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; - zajęć logopedycznych; - zajęć z matematyki; - zajęć o charakterze socjoterapeutycznym i psychoedukacyjnym; - zajęć matematyczno-przyrodniczych; - zajęć muzycznych; - zajęć plastycznych; - zajęć plastyczno-technicznych; - zajęć językowych z języka angielskiego; - zajęć teatralnych; - zajęć tanecznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty - zał. nr 1 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do siwz, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 6 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - zmian przepisów prawnych w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia, - zmian w zapisach dokumentów dotyczących realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wystąpienie siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zopo.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach , ul. Ligocka 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach , ul. Ligocka 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu DAJMY IM DOBRĄ SZKOLĘ - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W GMINIE CZECHOWICE-DZIEDZICE realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Czechowice-Dziedzice.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.