eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › utwardzenie tłuczniem nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Teresin



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24480

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Teresin: utwardzenie tłuczniem nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Teresin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Teresin, do kontaktów: Anna Góralczyk, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815, e-mail: inwestycje@teresin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.teresin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utwardzenie tłuczniem nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Teresin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi zlokalizowane na terenie Gminy Teresin w miejscowościach: Nowa Piasecznica, Pawłowice, Ludwików, Paprotnia i Nowe Gnatowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie tłuczniem nawierzchni n/w dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin: 1)droga nr 58 zlokalizowana w miejscowości Nowa Piasecznica - warstwa odsączająca (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) o powierzchni 1287,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna 8 cm + warstwa górna 7 cm o grubości po zagęszczeniu 15 cm) o powierzchni 1287,00 m2; 2)droga nr 178 zlokalizowana w miejscowości Nowa Piasecznica - warstwa odsączająca (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) o powierzchni 1441,00 m2 , podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna 8 cm + warstwa górna 7 cm o grubości po zagęszczeniu 15 cm) o powierzchni 1441,00 m2; 3)droga zlokalizowana w miejscowości Pawłowice - warstwa odsączająca (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) o powierzchni 4100,00 m2 , podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna 8 cm + warstwa górna 7 cm o grubości po zagęszczeniu 15 cm) o powierzchni 4100,00 m2; 4)droga nr 3915 zlokalizowana w miejscowości Ludwików - warstwa odsączająca (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) o powierzchni 2501,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15cm) o powierzchni 2501,00 m2; 5)droga nr 3 zlokalizowana w miejscowości Seroki Parcela (ulica Wiosenna) - podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm) o powierzchni 2911,00 m2; 6)droga zlokalizowana w miejscowości Paprotnia - warstwa odsączająca (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) o powierzchni 2050,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15cm) o powierzchni 2050,00 m2; 7)droga zlokalizowana w miejscowości Nowe Gnatowice - warstwa odsączająca (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) o powierzchni 1690,00 m2,podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm) o powierzchni 1690,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej na którą składają się projekt budowlano - wykonawczy przedmiary robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki techniczne do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia wynosi powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunki: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał robotę budowlaną polegającą na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego na drogach i ulicach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 15.980,00 m2. Wartość wykazanej roboty budowlanej winna wynosić nie mniej niż 600.000,00 złotych brutto. Do wskazanej roboty budowlanej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunki: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych), do realizacji niniejszego zamówienia; 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niżej wymienionych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie dla wszystkich urzędujących członków władz. 3.aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.).W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy w pomiotów występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych, zobowiązany jest do złożenia w/w dokument. 4.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. II.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. 2.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg druku Zamawiającego. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. III.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy z potwierdzeniem, iż bank może udzielić kredytu w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 tysięcy złotych (słownie: sto tysięcy złotych); Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał ekonomiczny Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełnionego formularza ofertowego; 3.wypełnionej tabeli elementów scalonych - zgodnie ze wzorem Zamawiającego; 4.dowodu wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona \za zgodność z oryginałem\; 5.oświadczenia Wykonawcy, na druku Zamawiającego, dotyczące podstaw i zasad wyliczenia ceny zamówienia. 6.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.). Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r., Dz. U. Nr 71, poz. 645)- szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne; b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych winno zostać podpisane przez każdy z podmiotów występujących wspólnie (na 1 oświadczeniu winni podpisać się wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie bądź ustanowiony przez nich Pełnomocnik). 5)Dokumenty o których mowa w Rozdziale 6.1 pkt. II musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 6)Potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki, 7)W przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy występujący wspólnie w sumie muszą spełniać wymagane w SIWZ warunki, 8)Oświadczenia, formularze oraz dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podania nazwy i adresy Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 9)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane \za zgodność z oryginałem\ i podpisane przez Pełnomocnika; 10)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu ofertowym; 11)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w spawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl. Opłata: 84 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia można wnieść w formie gotówki (kasa Urzędu Gminy w Teresinie)lub przelewu(rachunek nr 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Teresinie, termin zapłaty 30 dni). Zamawiający wystawi Wykonawcy Notę Księgową. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 11:15, Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20 - sala konferencyjna (pokój nr 6).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.