Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Opole: Wykonywanie usługi sprzątania w obiekcie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu, przy ul.Nysy Łużyckiej 42
Numer ogłoszenia: 2446 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320595 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu, ul. Nysy Łużyckiej 42, 45-035 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4539906, 4530069, 4021154, faks 0-77 4530069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi sprzątania w obiekcie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu, przy ul.Nysy Łużyckiej 42.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegając na sprzątaniu w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu, przy ul.Nysy Łużyckiej 42 w następującym zakresie: Tabela nr 1 Dotyczy pomieszczeń biurowych 3, 4, 5, 6, 8, 16, 17, 18, 105, 106, od 202 do 215, 219, 220, 221 oraz ciągów komunikacyjnych i sanitariatów. Lp. Opis czynności 1. Mycie paneli i wykładziny zmywalnej - pok. 206, 207, 221 - codziennie 2. Odkurzanie wykładzin dywanowych - 3 x w tygodniu 3. Zamiatanie korytarzy i schodów - codziennie 4. Mycie korytarzy, schodów oraz pomieszczeń wyłożonych wykładziną zmywalną i kafelkami - 3 x w tygodniu, 5. Odkurzanie mebli w pomieszczeniach biurowych - codziennie 6. Mycie urządzeń sanitarnych i podłóg w sanitariatach - codziennie 7. Mycie w sanitariatach kafelek ściennych - 1 x w miesiącu 8. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie 9. Mycie parapetów okiennych - 1 x w miesiącu 10. Mycie poręczy, balustrad schodowych, lamperii, pow. szklanych - 1x w miesiącu 11. Czyszczenie wycieraczek - codziennie oraz kratki przed wejściem w miarę potrzeby 12. Mycie korytarzy i schodów piwnicznych - 1 x w tygodniu 13. Mycie drzwi - 1 x w miesiącu 14. Mycie pomieszczenia doświetlającego i kaloryferów oraz odkurzanie występów ściennych - 1 x na pół roku 15. Mycie okien - 1 x w roku 16. Zamiatanie i mycie kafelek zewnętrznych oraz mycie poręczy - 1 raz w tygodniu Tabela nr 2 Dotyczy pomieszczeń Laboratorium znajdujących się na parterze i I piętrze, tj.: 9, 10, 11, 12, 102, 103, 103A, 104, 107, 108, 113, 114, 115, 116, 117. Lp. Opis czynności 1. zamiatanie podłóg - codziennie 2. mycie podłóg - codziennie 3. opróżnianie koszy - codziennie 4. mycie umywalek - codziennie 5. mycie zlewów - codziennie 6. gruntowne szorowanie podłóg maszyną - 1x w miesiącu 7. mycie kaloryferów -1 x w miesiącu 8. mycie parapetów - 1 x w miesiącu 9. mycie ścian i filarów - 1x na kwartał 10. mycie drzwi - 1 x w miesiącu 11. mycie lamp - 1x na kwartał 12. mycie kominów wentylacyjnych -1x na kwartał 13. odkurzanie występów ściennych -1x na kwartał 14. mycie okien - 1 x w roku Tabela nr 3 Dotyczy pomieszczeń Laboratorium znajdujących się w piwnicy, tj.: 011 - 012 - zakres czynności jak w pkt 1-14; 017 - zakres czynności jak w pkt 1-3 i 7-14 oraz pomieszczeń 010, 016 - zakres czynności jak w pkt 1-2 Lp. Opis czynności 1. zamiatanie podłóg - 1 x w tygodniu 2. mycie podłóg -1 x w tygodniu 3. opróżnianie koszy -1 x w tygodniu 4. mycie umywalek- 1 x w tygodniu 5. mycie zlewów - 1 x w tygodniu 6. gruntowne szorowanie podłóg - 1x na kwartał 7. mycie kaloryferów -1 x w miesiącu 8. mycie parapetów - 1 x w miesiącu 9. mycie ścian i filarów - 1 x na kwartał 10. mycie drzwi - 1 x w miesiącu 11. mycie lamp - 1 x w miesiącu 12. mycie kominów wentylacyjnych - 1 x na kwartał 13. odkurzanie występów ściennych - 1 x na kwartał 14. mycie okien - 1x w roku. W/w prace mają być wykonywane w godz.15.00 - 20.00 z wyłączeniem: 1. laboratorium (pomieszczenia nr: 011 - 012; 9; 10; 11; 12 ; 102; 103; 103A; 104; 107; 108; 113; 114; 115; 116; 117) - 294,00 m2 2. kasy (pomieszczenie nr 204) - 6,90 m2 3. serwerowni (pomieszczenie nr 010) - 7,60 m2 4. archiwum (pomieszczenie nr 016) - 9,80 m2 Razem: - 318,30 m2, w których sprzątanie może się odbywać jedynie w godz. od 14.00 do 15.00. Metraż pomieszczeń sprzątanych w godzinach od 14.00 do 15.00 wynosi 318,30 m2. Łączny metraż podlegający usłudze sprzątania wynosi 865,30 m2. Używane do w/w prac środki czyszczące oraz sprzęt zabezpiecza Wykonawca według swojego wyboru pod warunkiem, że są one dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny i są przyjazne dla środowiska. Wykonawca zabezpiecza również worki na śmieci.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALO Sp. z o.o., ul.Wrocławska 107, 45-837 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36983,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1788,05
Oferta z najniższą ceną: 1788,05 / Oferta z najwyższą ceną: 3062,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.