eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › wykonanie sieci teleinformatycznej z dedykowaną instalacją elektryczną, remont instalacji elektrycznej i montaż okablowania do instalacji niskoprądowych w budynkach A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24464

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siedlce: wykonanie sieci teleinformatycznej z dedykowaną instalacją elektryczną, remont instalacji elektrycznej i montaż okablowania do instalacji niskoprądowych w budynkach A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Siedlcach, do kontaktów: - w zakresie spraw formalnoprawnych Leszek Chmielewski, tel/fax(025)640-70-15, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198, e-mail: leszek.ch@sosiedlce.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.so.siedlce.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Siedlcach, - w zakresie dot. przedmiotu zamówienia Janusz Konieczny; Karol Stefanowicz (sieć komputerowa i tel), ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. (025) 633-14-08, (025) 632-61-93, fax (025) 633-14-08, (025) 632-61-98. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Siedlcach, Janusz Konieczny, ul Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. (025) 633-14-08, fax (025) 633-14-08. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach, Oddział Administracyjny Sądu Okregowego w Siedlcach(pokój 208)., ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. (025) 632-61-19, fax (025) 632-61-19. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Inne:Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie sieci teleinformatycznej z dedykowaną instalacją elektryczną, remont instalacji elektrycznej i montaż okablowania do instalacji niskoprądowych w budynkach A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sąd Okręgowy w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z: a) wykonaniem instalacji wewnętrznej - komputerowej (elektrycznej i logicznej) i telefonicznej w budynkach A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach; b) remontem instalacji elektrycznej budynkach A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach; c) wykonanie okablowania do następujących instalacji: systemu sygnalizacji pożarowej, system sygnalizacji włamania, napadu i kontroli dostępu, system telewizji dozorowej, system rozgłaszania przewodowego; d) adaptacją pomieszczeń na serwerownię. Wszelkie prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie i w związku z tym muszą być prowadzone w takim sposób, aby w najmniejszym stopniu zakłócić pracę Sądu Okręgowego w Siedlcach. Większość prac uciążliwych musi być wykonywana poza godzinami urzędowania, tj. po godzinie 16 00 oraz w dni wolne od pracy (soboty i niedziele). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta wykonawcy musi być zgodna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załącznikami (dokumentacja projektowa). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie przy czynnym obiekcie robót budowlanych dotyczących wykonania sieci teleinformatycznej z dedykowaną instalacją elektryczną, remontem instalacji elektrycznej i montażem okablowania do instalacji niskoprądowych w budynkach A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 - zgodnie z przygotowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca biorąc udział w przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Zgodnie z art. 22 ust 1 Pzp: a)posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2)Wykonali w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane dotyczące wykonania i (lub) remontu sieci elektrycznej i (lub) komputerowej, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. osobami, które będą skierowane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie,(w tym kierownika budowy), związanych z realizacją robót budowlanych i które posiadają: a) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), b) aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł). W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od wykonawców w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia i analizy złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia dokona Komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Siedlcach. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykaz minimum dwóch robót budowlanych dotyczących wykonania i(lub) remontu sieci elektrycznej i (lub) komputerowej, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) brutto każda, wykonanych w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: nazwy inwestycji i miejsca realizacji, całkowitej wartości brutto robót budowlanych, odbiorców i dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 7) Wykaz i poświadczone kserokopie uprawnień osób, które będą skierowane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych, w tym kierownika budowy i poszczególnych kierowników robót budowlanych, związanych z realizacją robót budowlanych - wymagane są uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie (danej branży) oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł). (W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia.) 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w tym postępowaniu (w zakresie art. 22 ust.1 Pzp) - o tym, że wykonawca: - spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie tego zamówienia na podstawie przepisu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.so.siedlce.pl/. Opłata: 244 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać: a) pobierając ze strony internetowej zamawiającego: http://www.so.siedlce.pl/; b) otrzymując na pisemny wniosek opatrzony pieczątką firmową- w pokoju nr 1 w Sądzie Okręgowym w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 (w godzinach jego pracy); c) otrzymując na pisemny wniosek opatrzony pieczątką firmową- drogą przesyłki pocztowej. Opłata za SIWZ w wersji papierowej wynosi: 244,00 zł brutto (słownie: dwieście czterdzieści cztery zł)+koszty przesyłki pocztowej(przesyłka pobraniowa). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 10:30, Sąd Okręgowy w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, 08-100 Siedlce, pokój 209.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.