eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › wymiana i częściowa rekonstrukcja stolarki okiennej w barokowym budynku klasztornym Opactwa Sióstr Benedyktynek w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24457

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: wymiana i częściowa rekonstrukcja stolarki okiennej w barokowym budynku klasztornym Opactwa Sióstr Benedyktynek w Przemyślu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Opactwo Sióstr Benedyktynek, do kontaktów: Agata Jamińska, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6703895, fax 016 6703875, e-mail: benedyktynki@przemysl.opoka.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Opactwo Sióstr Benedyktynek; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana i częściowa rekonstrukcja stolarki okiennej w barokowym budynku klasztornym Opactwa Sióstr Benedyktynek w Przemyślu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Opactwa Sióstr Benedyktynek, Przemyśl, Plac Konstytucji 3 Maja 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana i częściowa rekonstrukcja stolarki okiennej w barokowym budynku klasztornym Opactwa Sióstr Benedyktynek w Przemyślu Plac Konstytucji 3 Maja 8 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy - Oferta wykonawcy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Oświadczenie wykonawcy, sporządzone na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru stanowiącegozałącznik nr 2 do SIWZ. 4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 5) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wymaganych przez Zamawiającego: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólnika; - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu e) Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. F) wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym chrakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i inwestorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. G) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. h) Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a), 8) Oświadczenie, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy pzp, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (dokument fakultatywny, brak dokumentu nie powoduje odrzucenia oferty). 9) kosztorys ofertowy z podaniem wszystkich cen jednostkowych (robocizny, materiałów, sprzętu) i wskaźników cenotwórczych (kosztów pośrednich i zysków) sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik numer 1 do szczegółowych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość robót przekracza wartość 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wysokość wadium. 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8000 PLN 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Jeżeli Wykonawca składa wadium w formie gwarancji, to gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A Przemyśl nr rachunku: 51 1020 4274 0000 1402 0018 7799 z zaznaczeniem którego postępowania ono dotyczy, w terminie do dnia 04.06.2007 r. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem do oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej budowlano-montażowej na kwotę 200 tys. zł ,na okres realizacji zamówienia. 4. zrealizowali w systemie generalnego wykonawstwa w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej dwa podobne zamówienia o wartości 250 tys.zł. każda, i posiadają potwierdzenie że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5. posiadają własne lub udokumentują dostęp (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość usług - kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 250 tys.zł. 6. Posiadają niezbędną wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Wniosą wadium w wysokości 8000 zł. 8. Udzielą gwarancji na wykonany zakres robót co najmniej 72 m-ce 9. Wykonawcy występujący wspólnie: a) powinni ustanowić pełnomocnika (LIDERA) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia b) ponoszą solidarną odpowiedzialność z wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) warunki określone prze zamawiającego musza spełnić łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się Wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły "spełnia" "nie spełnia" na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie ze SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. 8. Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 10. polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Podpisany wzór umowy 13. Oświadczenie o udzielonej gwarancji 14. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie papierowej, gotówka w kasie Opactwa Sióstr Benedyktynek. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 10:00, Klasztor OPACTWA Sióstr BENEDYKTYNEK, Przemyśl, Plac Konstytucji 3 Maja 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.