eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont pomieszczenia auli w budynku Zespołu Szkół Plastycznych w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Bydgoszcz: Remont pomieszczenia auli w budynku Zespołu Szkół Plastycznych w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 2
Numer ogłoszenia: 244520 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Leona Wyczółkowskiego , ul. Konarskiego 2, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3221712, faks 52 3225467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastyk.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia auli w budynku Zespołu Szkół Plastycznych w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie stolarki folią ny piaskowca> - (2,10*1,12)*2 Osłona stolarki okiennej przed zabrudzeniem i uszkodzeniem z wykorzystaniem fo- lii budowlanej osłonowej grubej i taśmy malarskiej samoprzylepnej. (1,45*3,90)*6 Osłona stolarki drzwiowej przed zabrudzeniem i uszkodzeniem z wykorzystaniem folii budowlanej osłonowej grubej i taśmy malarskiej samoprzylepnej. (3,40*2,10)*2 Zabezpieczenie podłóg folią Osłona posadzek przed zabrudzeniem z wykorzystaniem folii budowlanej osłono- wej grubej i taśmy malarskiej samoprzylepnej. 13,50*9,53 Ostrożny demontaż boazerii drewnianej, płytowej o pow. ponad 5.0 m2 (13,50+9,53*2)*1,12 - ((0,90*1,12)*6 + (0,40*2)*1,12*2 + (0,40*1,12)*2) - (2,10*1,12)*2 Ostrożny demontaż osłony drewnianej, płytowej lub z listew o pow. ponad 5.0 m2 Demontaż szczeblinowej osłony drewnianej podokiennej grzejników i instalacji c-o. 13,50*1,15 Demontaż płyciny parapetu wewnętrznego podokiennego (13,50*0,37)+(1,45*0,13)*6 Zabezpieczenie stolarki płytą pilśniową Osłona okładzin naściennych płyt kamiennych i pilastrów przed zabrudzeniem i uszkodzeniem z wykonaniem szkieletu drewnianego obitego płytami pilśniowymi twardymi. (0,10*2+0,90)*5,20*8 + (0,10*2+0,40*2)*5,20*4 Oczyszczenie rozet sufitowych okrągłych o rysunku złożonym i śr. 80-100 cm - zdjęcie farby emulsyjnej - ilość do 3 szt. Dokładne oczyszczanie elementów rozet sufitowych z brudu i warstw powłok ma- laturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kotwień i łączeń scala- jących elementy. Rozety sufitowe o średnicy 170 cm - dodatkowo wsp. zwiększa- jący do nakładów R 1,5. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od po- ziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. 2 Oczyszczenie rozet sufitowych okrągłych o rysunku złożonym i średnicy 80-100 cm - zdjęcie farby klejowej - ilość do 3 szt. Dokładne oczyszczanie elementów rozet sufitowych z brudu i warstw powłok ma- laturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kotwień i łączeń scala- jących elementy. Rozety sufitowe o średnicy 170 cm - dodatkowo wsp. zwiększa- jący do nakładów R 1,5. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od po- ziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. 2 Demontaż rozet sufitowych okrągłych o rysunku złożonym i śr. 80-100 cm - (wa- runki utrudnione lub wymagające dużej ostrożności) - ilość do 3 szt. Demontaż elementów sztukatorskich (odkuwanie) gipsowych na podłożu tynkars- kim umocowanych zbrojeniem lub kotwami przy odkuwaniu elementów w warun- kach utrudnionych lub zachowaniu dużej ostrożności należy normować wg. kol. d poz. 4. Rozety sufitowe o średnicy 170 cm - dodatkowo wsp. zwiększający do na- kładów R 1,5. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu po- sadzki - wsp. 1,1 do R. 2 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku średnio złożonym 8-12 cm - zdjęcie farby emulsyjnej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych sufitowych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powy- żej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (11,20+7,23)*2 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku średnio złożonym 8-12 cm - zdjęcie farby klejowej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych sufitowych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powy- żej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (11,20+7,23)*2 Demontaż listew dekoracyjnych o rysunku średnio złożonym 8-12 cm - (warunki utrudnione lub wymagające dużej ostrożności) Demontaż elementów sztukatorskich (odkuwanie) gipsowych na podłożu tynkars- kim umocowanych zbrojeniem lub kotwami przy odkuwaniu elementów w warun- kach utrudnionych lub zachowaniu dużej ostrożności należy normować wg. kol. c poz 4. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (11,20+7,23)*2 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku prostym 16-20 cm - zdjęcie farby emulsyjnej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych sufitowych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powy- żej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (12,40+8,43)*2 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku prostym 16-20 cm - zdjęcie farby klejowej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych sufitowych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powy- żej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (12,40+8,43)*2 Demontaż listew dekoracyjnych o rysunku prostym 16-20 cm - (warunki utrudnio- ne lub wymagające dużej ostrożności) Demontaż elementów sztukatorskich (odkuwanie) gipsowych na podłożu tynkars- kim umocowanych zbrojeniem lub kotwami przy odkuwaniu elementów w warun- kach utrudnionych lub zachowaniu dużej ostrożności należy normować wg. kol. e poz 4. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (12,40+8,43)*2 Oczyszczenie liści akantu o wys. 40-50 cm - zdjęcie farby emulsyjnej Dokładne oczyszczanie elementów dekoracyjnych naściennych liściastych z bru- du i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kotwień i łączeń scalających elementy. Modele ornamentyki ciągłej, które ze wzglę- du na długi motyw dekoracyjny przekraczają długość normatywną 0,50 m liczy się proporcjonalnie do rzeczywistej długości. Model o dług. 0,75 m: W = 0,75/0,50 = współczynnik zwiększający w wys. 1,50. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (13,50+9,53)*2/0,75 Oczyszczenie liści akantu o wys. 40-50 cm - zdjęcie farby klejowej Dokładne oczyszczanie elementów dekoracyjnych naściennych liściastych z bru- du i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kotwień i łączeń scalających elementy. Modele ornamentyki ciągłej, które ze wzglę- du na długi motyw dekoracyjny przekraczają długość normatywną 0,50 m liczy się proporcjonalnie do rzeczywistej długości. Model o dług. 0,75 m: W = 0,75/0,50 = współczynnik zwiększający w wys. 1,50. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (13,50+9,53)*2/0,75 Demontaż liści akantu o wys. 40-50 cm - (warunki utrudnione lub wymagające dużej ostrożności) Demontaż elementów sztukatorskich (odkuwanie) gipsowych na podłożu tynkars- kim umocowanych zbrojeniem lub kotwami przy odkuwaniu elementów w warun- kach utrudnionych lub zachowaniu dużej ostrożności należy normować wg. kol. d poz 4. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (13,50+9,53)*2/0,75 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku średnio złożonym 20-25 cm - zdję- cie farby emulsyjnej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych naściennych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powy- żej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (13,50+9,53)*2*2 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku średnio złożonym 20-25 cm - zdję- cie farby klejowej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych naściennych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powy- żej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (13,50+9,53)*2*2 Demontaż listew dekoracyjnych o rysunku średnio złożonym 20-25 cm - (warunki utrudnione lub wymagające dużej ostrożności) Demontaż elementów sztukatorskich (odkuwanie) gipsowych na podłożu tynkars- kim umocowanych zbrojeniem lub kotwami przy odkuwaniu elementów w warun- kach utrudnionych lub zachowaniu dużej ostrożności należy normować wg. kol. f poz 4. Prace wewnątrz pomieszczeń na wys. powyżej 5m od poziomu posadzki - wsp. 1,1 do R. (13,50+9,53)*2*2 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku prostym 20-25 cm - zdjęcie farby emulsyjnej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych naściennych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. (13,50+9,53)*2*1 Oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku prostym 20-25 cm - zdjęcie farby klejowej Dokładne oczyszczanie elementów listew dekoracyjnych naściennych z brudu i warstw powłok malaturowych do efektu możliwości zinwentaryzowania miejsc kot- wień i łączeń scalających elementy. (13,50+9,53)*2*1 Demontaż listew dekoracyjnych o rysunku prostym 20-25 cm - (warunki utrudnio- ne lub wymagające dużej ostrożności) Demontaż elementów sztukatorskich (odkuwanie) gipsowych na podłożu tynkars- kim umocowanych zbrojeniem lub kotwami przy odkuwaniu elementów w warun- kach utrudnionych lub zachowaniu dużej ostrożności należy normować wg. kol. f poz 4. (13,50+9,53)*2*1Wyjęcie ościeżnic Wyjęcie ościeżnic drzwiowych z konstrukcji ciesielskiej ścianek wygradzających pomieszczenia poddasza. (0,90*2,10)*4 Rozebranie izolacji na ścianach z płyt wiórowo-cementowych na ruszcie Rozebranie otynkowanych płyt wiórowo-cementowych mocowanych do słupów konstrukcji ciesielskiej dachu, wygradzających pomieszczenia poddasza. ((13,50*2,65)-(0,90*2,10))*2 ((4,64*2,65)-(0,90*2,10))*2 ((4,54*2,65)-(0,90*2,10))*2*2 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych Demontaż wykładzin rulonowych w pomieszczeniach poddasza. (4,64*4,45)-(2,80*1,10) 4,64*8,81 (4,54*3,37) + (4,54*7,66) + (4,54*2,00) Rozebranie posadzek - deszczułki nienadające się do ponownego wbudowania Rozebranie posadzek parkietowych lub mozaikowych - demontaż demolacyjny (4,64*4,45)-(2,80*1,10) 4,64*8,81 (4,54*3,37) + (4,54*7,66) + (4,54*2,00) Rozebranie podłóg drewnianych białych Oderwanie przyściennych listew, progów, rozebranie podłóg białych. Zniesienie rozebranego materiału drzewnego na zewnątrz budynku, odniesienie oraz pose- gregowanie i ułożenie w miejscu wskazanym. 13,50*9,53 Rozebranie izolacji na stropach z polepy z gliny z sieczką Usunięcie zasypki z gruzu i gliny w warstwie ~11 cm z przestrzeni pomiędzy bel- kami stropowymi. Usunięcie polepy na zewnątrz budynku przez zsyp kubełkowy do pojemnika kontenerowego. (0,77*9,53)*9 Rozebranie elementów stropów drewnianych - ślepe pułapy Rozebranie ślepego pułapu, zniesienie rozebranych elementów stropowych, od- niesienie rozebranego materiału drzewnego na zewnątrz budynku, posegregowa- nie i ułożenie w miejscu wskazanym. (0,77*9,53)*9 Rozebranie podsufitki z desek otynkowanych Zbicie tynku z podsufitki, oderwanie otrzcinowania lub osiatkowania z usunięciem gruzu. Rozebranie podsufitki. Usunięcie skutego tynku na zewnątrz budynku przez zsyp kubełkowy do pojemnika kontenerowego, odniesienie rozebranego ma- teriału drzewnego na zewnątrz budynku, posegregowanie i ułożenie w miejscu wskazanym. 13,50*9,53 Zsyp budowlany do gruzu o długości do 10 m Zamocowanie konstrukcji nośnej, założenie wciągarki oraz zamocowanie 1 kpl. segmentu zsypu, ustawienie elementu końcowego, zabezpieczenie wylotu zsypu szczelną plandeką zabezpieczającą przed pyleniem. Uzupełnienia ubytków w drewnie lub naprawa części zniszczonych - powierzchnia płaska do 0.25 m2 Wycięcie fragmentów zmurszałych lub zbutwiałych elementów belek stropowych i nadciągu wiązara. Oczyszczenie, dopasowanie nowego elementu z odpowiednio dobranego materiału. Umocowanie i wyrównanie z nadaniem powierzchni faktury wg obróbki powierzchni sąsiednich. 16*2 + (6+4) Ręczne cyklinowanie i szlifowanie elem.(płaszczyzn) gładkich o pow.ponad 1.0 m2 Szlfowanie lub piaskowanie powierzchni płaszczyzn drewnianych belek stropo- wych i nadciągu wiązara. Dokładne odkurzenie powierzchni za pomocą odkurza- cza przemysłowego. belki stropowe (0,25*9,48)*16 nadciąg wiązara (0,25*4,60)*2 + (0,25*4,25)*1 wieszaki (0,25*1,50)*2*2 Zwiększanie nośności konstrukcji przez przyklejanie taśm z włókien węglowych na powierzchniach poziomych w technologii Sika CarboDur; długość naklejanych od- cinków poniżej 6 m; taśma o szerokości 150 mm Rozwinięcie i przycięcie taśmy na odpowiednią długość. Aktywacja taśmy prepara- tem Sika ColmaCleaner. Przygotowanie kleju. Nałożenie kleju na podłoże i taśmę. Przyklejenie taśmy. Dociśnięcie wałkiem, zebranie i wyprofilowanie nadmiaru kleju. 9,48*16 4,60*2 + 4,25 Zwiększanie nośności konstrukcji przez przyklejanie taśm z włókien węglowych na powierzchniach pionowych i sufitowych w technologii Sika CarboDur; długość naklejanych odcinków poniżej 6 m; taśma o szerokości 150 mm Rozwinięcie i przycięcie taśmy na odpowiednią długość. Aktywacja taśmy prepara- tem Sika ColmaCleaner. Przygotowanie kleju. Nałożenie kleju na podłoże i taśmę. Przyklejenie taśmy. Dociśnięcie wałkiem, zebranie i wyprofilowanie nadmiaru kleju. (1,50*2)*2 Impregnacja ogniochronna desek, płyt, bali i krawędziaków - metoda natryskowa Oczyszczenie powierzchni drewnianych z kurzu i zanieczyszczeń. Przygotowanie impregnatów ogniochronnych. Jednokrotne powlekanie metodą natrysku. Impregnat bio- i ogniochronny (np. Firestop) do drewna i sklejki. Zabezpiecza przed ogniem, grzybami domowymi i owadami - technicznymi szkodnikami drewna. Ilość obmiarową pow. elementów drewnianych wymagających oczyszczenia i im- pregnacji przyjęto w wartości pow. więźby dachowej. (0,26*2+0,25)*16 (0,25+0,21)*2*4,17*2 (0,26+0,21)*2*6,20*4 (0,22+0,26)*2*4,35*3 (0,07+0,20)*2*7,65*2*2 (0,18+0,20)*2*9,48*2 (0,14+0,16)*2*9,48*2 Podsufitki drewniane z desek grubości 19 mm Przygotowanie i przybicie podsufitki do gotowej konstrukcji drewnianej. 13,50*9,53 Ślepe pułapy z desek nieobrzynanych - przygotowanie Wybranie materiału. Wymierzenie i przycięcie na miarę desek i łat. Przybicie łat do belek drewnianych. (0,77*9,53)*9 Ślepe pułapy z desek nieobrzynanych - montaż Ułożenie ślepego pułapu z z uprzednio przygotowanych desek gr. 20-25 mm. (0,77*9,53)*9 Ułożenie na ślepym pułapie ekranu zabezpieczającego z folii paroszczelnej Ułożenie na deskowaniu ślepego pułapu pasów folii paroszczelnej, folia wyłożona na ścianki boczne belek stropowych. (1,05*9,53)*9 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe poziome z płyt z wełny mineralnej Oczyszczenie podłoża. Ułożenie płyt ze skalnej wełny mineralnej gęstość 31 kg/ m3 - grubości 100 mm w przestrzeniach międzybelkowych stropu na sucho - po- ziomo. (0,77*9,53)*9 Ułożenie na belkach stropowych ekranu zabezpieczającego z folii paroprzepusz- czalnej Ułożenie na belkach stropowych ekranu folii paroprzepuszczalnej. 13,50*9,53 Podłoga z desek struganych o gr. 32 mm Wypoziomowanie belek stropowych. Ułożenie desek podłogowych łączonych na wpust. Przybicie listew przyściennych. 13,50*9,53.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wadium w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, a wartość zrealizowanego kontraktu na każdą z robót musi być nie niższa niż 400.000 tys. zł brutto. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować: a) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. , Nr 63, poz. 394, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 0,5 mln zł (w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Szczegóły dotyczące wszystkich dokumentów na potwierdzenie spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego znajdują się w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Formularz oświadczenia dot. podwykonawców - wg załącznika nr 8 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian postanowień umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik A do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastyk.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Plastycznych ul. Konarskiego 2 85-066 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Plastycznych ul. Konarskiego 2 85-066 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Szczegóły dot. zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań w SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.1) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 2), odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Szczegóły dot. podwykonawstwa w SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.