eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wyposażenie budynku biurowo sztabowego w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52601

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Gdańsk: Wyposażenie budynku biurowo sztabowego w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52601
Numer ogłoszenia: 244515 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 348 3403, faks 058 3483404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku biurowo sztabowego w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52601.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy dokonać: dostawy wraz z transportem i wniesieniem sprzętu kwaterunkowego oraz ustawieniem wg aranżacji określonej przez Użytkownika. Zakres rzeczowy dostaw obejmuje:: biurko 16 szt. biurko pod komputer 33 szt. biurko poprzeczne z łącznikiem 4 szt. biurko z zabudowanym frontem 2 szt. krzesło wyściełane na metalowej podstawie 29 szt. szafa ubraniowa z nadstawką 33 szt. regał segment 21 szt. krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia, z wysokim oparciem 35 szt. szafa stalowa klasy C 6 szt. kosz na śmieci metalowy z pokrywą 15 l 25 szt. krzesło gabinetowe wyściełane drewniane z wysokim oparciem 41 szt. szafa kartotekowa 8 szt. szafa stalowa dwuskrzydłowa klasy C 1 szt. szafa ubraniowa 7 szt. stół biurowy 1 szt. zestaw wypoczynkowy (1kpl. tkanina skóropodobna, 1 kpl. tkanina welurowa) 2 kpl. stolik okolicznościowy 6 szt. komoda ze szklana witryną 2 szt. komoda 2 szt. szafa gabinetowa 4 szt. fotel obrotowy z regulacją podnoszenia z wysokim oparciem ( skóra naturalna ) 3 szt. stolik pod telefon 3 szt. lustro kryształowe 2 szt. wieszak drewniany wolnostojący 3 szt. lustro w ramie drewnianej 3 szt. fotel (tkanina skóropodobna, podłokietniki drewniane ) 2 szt. biurko na metalowej podstawie 21 szt. szafa stalowa klasy B 13 szt. fotel obrotowy skóropodobny z wysokim oparciem 4 szt. stół kancelaryjny, konferencyjny 5 szt. zestaw wypoczynkowy ( skóra naturalna ) 1 kpl. witryna 2 szt. kanapa nierozkładalna tkanina welurowa 1 szt. wieszak drewniany z lustrem 1 szt. komoda 5 szt. gablota z przeszklonymi drzwiami 2 szt. Szczegółowy opis wykonania mebli znajduje się w tabeli cen jednostkowych (wymiary mebli oraz standard wykonania) oraz specyfikacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. w formach określonych w SIWZ w rozdziale 12

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późniejszymi zmianami).2. Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzoru umowy. 3. Zrealizowali co najmniej jedną dostawę sprzętu kwaterunkowego o podobnym asortymencie na kwotę co najmniej 50 tys. zł z VAT.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta wynikające z treści ustawy (wg wzoru załącznika do formularza oferty), że:a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczanie oraz dysponuje potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osóbzdolnych do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ry-zyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot za-mówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. 3. Oświadczenie, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Specyfikacją Istotnych Wa-runków Zamówienia. 4. Oświadczenie, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływ na realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy ofertrównoważnych). Uwaga: wybór punktu 3 lub 4 w zależności od składanej oferty. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonejdziałalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawozamówień publicznych, Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie, w formieoryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczeni awłaściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika uurzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. przez dostawy sprzętu kwaterunkowego odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający rozumie co najmniej jedna dostawę, za kwotę co najmniej 50 000.00zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) z VAT. IV. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. II. ppkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie rozwiązano firmy. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lun wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. II ppkt. 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 2. Dokumenty o których mowa w pkt 1) ppkt. 1 i 3 oraz ppkt. 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 1) ppkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV oraz w pkt. II. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. V I. 1. Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia winny posługiwać się językiem polskim lub wykonawca zapewni w godzinach pracy odpowiednią liczbę kompetentnych tłumaczy języka polskiego. 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.17tol-gdansk.com.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:30, miejsce: ul. Konopnickiej 13,gdańk pokój nr2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.