eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, w bieżącej sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej. Oznaczenie sprawyZP/62/PN/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Warszawa: Utrzymanie budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, w bieżącej sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej. Oznaczenie sprawy: ZP/62/PN/2007
Numer ogłoszenia: 244438 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8186741, fax 022 8186741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, w bieżącej sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej. Oznaczenie sprawy: ZP/62/PN/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, robót związanych z bieżącym utrzymaniem 86 budynków wspólnot mieszkaniowych, w sprawności technicznej w zakresie prac dotyczących branży sanitarnej oraz inne prace naprawcze konieczne do utrzymania nieruchomości w sprawności technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a)być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)należycie wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dwa zamówienia o tym samym charakterze co przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonywaniu robót remontowych w branży sanitarnej mających na celu utrzymanie budynków mieszkalnych w sprawności technicznej trwające nieprzerwanie przez okres pół roku każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane, b)dysponować do realizacji zamówienia, co najmniej po 1 sztuce następującego sprzętu:gwintownica elektryczna stacjonarna Ø 10÷100mm, gwintownica elektryczna ręczna Ø 10÷50mm, gwintownica ręczna, obcinaki do rur, agregat typu ROWO lub podobny do udrożniania kanalizacji, przepycharka elektryczna do udrożniania instalacji, pompa do wypompowywania wody, pompa do wypompowywania ścieków, taśma do udrożniania kanalizacji, sprężyny ręczne do udrożniania instalacji wod-kan.i co., wiertnica do otworów w przegrodach budowlanych, ubijak-wibrator spalinowy do zagęszczania gruntu, zgrzewarka do rur z tworzyw sztucznych Ø 10÷63mm, koparka samojezdna, spawarka elektryczna transformatorowa, zestaw spawalniczy tlenowo-acetylenowy, elektronarzędzia i narzędzia ręczne branżowe, przyrząd-wykrywacz gazów z atestem, samochód dostawczy, telefon stacjonarny, faks oraz czynne całodobowo telefony komórkowe; c)dysponować co najmniej: -do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją : 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB oraz uprawnienia gazowe typ D oraz załączą ww dokumenty, -do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż., - 8-oma osobami w tym monter instalacji gazowych z uprawnieniami typ E-2, spawacz instalacji sanitarnych z uprawnieniami- 2, monter instalacji sanitarnych -4 oraz załączą ww dokumenty . 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)w okresie ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie osiągnąć obroty co najmniej 1 000 000 zł, b)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 zł oraz będą posiadać takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art. 24 ust. 1 i 2 pzp tj. a)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z postanowieniami treści siwz, b)wnieść wadium w wymaganej wysokości i terminie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do siwz, informujący o wykonanych robotach w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. co najmniej 2 dwa zamówienia o tym samym charakterze co przedmiot zamówienia polegające na wykonywaniu robót remontowych w branży sanitarnej mających na celu utrzymanie budynków mieszkalnych w sprawności technicznej trwające nieprzerwanie przez okres pół roku każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały należycie wykonane; 8.Wykaz narzędzi i urządzeń na formularzu stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz; 9.Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik Nr 7 do siwz 10.uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB oraz uprawnienia gazowe typ D osoby wyznaczonej do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją. 11.uprawnienia gazowe E i uprawnienia spawacza osób skierowanych do bezpośredniej realizacji. 12.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet. lub W-wa, ul.11 Listopada 13/15 pok.101, w cenie 25,00 zł, opłata w kasie AOM4 ul.Bródnowska 24 lub 02124010821111001003751432, albo za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:00, miejsce: miejsce: Warszawa, ul. 11 Listopada 13/15, pokój 206 , piętro I..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.