eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › odnowa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24441

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: odnowa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 515 Malbork - Susz na odcinku Kamieniec - Różnowo w lok od km 46+870 do km 48+270 na dł. 1,400 km; Zadanie Nr 2: odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 541 Lubawa - Lidzbark na odcinku Tuszewo-Montowo w lok od km 2+800 do km 5+6 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, do kontaktów: Adam Grzegorz Repliński, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5261900, fax 089 5349876, e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdw.olsztyn.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Henryk Dunikowski, Małgorzata Kosmala, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6256383, fax 089 6252027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Henryk Dunikowski, Małgorzata Kosmala, ul. Kolejowa 29, 13-100 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6256383, fax 089 6252027, e-mail: rdw@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Henryk Dunikowski, Małgorzata Kosmala, ul. Kolejowa 29, 13-100 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7256383, fax 089 6252027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 515 Malbork - Susz na odcinku Kamieniec - Różnowo w lok od km 46+870 do km 48+270 na dł. 1,400 km; Zadanie Nr 2: odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 541 Lubawa - Lidzbark na odcinku Tuszewo-Montowo w lok od km 2+800 do km 5+6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi wojewódzkie Nr 515 oraz 541. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe w zakresie odnowy nawierzchni bitumicznych dróg 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE NR 1: - mechaniczne wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni wraz z jej oczyszczeniem i profilowaniem masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0,12/8 w ilości 60 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm, warstwa ścieralna w ilości 100 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - ścięcie i uporządkowanie poboczy gr. 10 cm oraz w 50% dowiezienie pospółki - kruszywa niesortowanego gr. 6 cm, celem uzupełnienia wraz z zagęszczeniem. ZADANIE NR 2: - mechaniczne wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni wraz z jej oczyszczeniem i profilowaniem masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0,12/8 w ilości 60 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm, warstwa ścieralna w ilości 100 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - ścięcie i uporządkowanie poboczy gr. 10 cm oraz w 50% dowiezienie pospółki - kruszywa niesortowanego gr. 6 cm, celem uzupełnienia wraz z zagęszczeniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: ZADANIE NR 1 - 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych zero groszy, ZADANIE NR 2 - 7 700,00 zł, słownie: siedem tysięcy siedemset złotych zero groszy. Przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millennium S.A. 6911602202-0000-0000-32353524 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy (oddzielnie dla każdego zadania): 1. posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozpoczął, zakończył i przekazał zamawiającym) roboty budowlane polegające na odnowie nawierzchni bitumicznych o łącznej wartości co najmniej 0,5 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. b) wykonawca powinien posiadać bądź mieć dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do jednostek sprzętowych w pełni sprawnych, wskazanych poniżej: - szczotka mechaniczna - szt. 1; - skrapiarka - szt. 1; - układarka do mas min. - asf. - szt. 1; - walec ogumiony - szt. 1; - walec wibracyjny - szt. 1; - walec średni gładki stalowy - szt. 1; - walec ciężki gładki stalowy - szt. 1; - samochód samowyładowczy - szt. 1; - przecinarka - szt. 1; - równiarka samojezdna - szt. 1. Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. c) mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym co najmniej - 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach; - co najmniej 2 osoby kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, posiadające wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz co najmniej 1 rok doświadczenia jako majster budowy na podobnych robotach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium /spełnia/nie spełnia/. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych (rozpoczętych, zakończonych i przekazanych zamawiającym) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych polegających na odnowie nawierzchni bitumicznych o łącznej wartości co najmniej 0,5 mln PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia; 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potencjał kadrowy, potencjał techniczny i doświadczenie mogą łączyć. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w : 1) pkt. 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 - Pzp). JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ WYMAGANE DOKUMENTY SKŁADA DO KAŻDEJ CZEŚĆI. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zdm.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 09:45, Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, świetlica - pokój Nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 515 Malbork - Susz na odcinku Kamieniec - Różnowo. 1) Krótki opis: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 515 Malbork - Susz na odcinku Kamieniec - Różnowo w lok od km 46+870 do km 48+270 na dł. 1,400 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 1: - mechaniczne wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni wraz z jej oczyszczeniem i profilowaniem masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0,12/8 w ilości 60 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm, warstwa ścieralna w ilości 100 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - ścięcie i uporządkowanie poboczy gr. 10 cm oraz w 50% dowiezienie pospółki - kruszywa niesortowanego gr. 6 cm, celem uzupełnienia wraz z zagęszczeniem. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 541 Lubawa - Lidzbark na odcinku Tuszewo - Montowo. 1) Krótki opis: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi woj. Nr 541 Lubawa - Lidzbark na odcinku Tuszewo - Montowo w lok od km 2+800 do km 5+600 na dł. 2,800 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 2: - mechaniczne wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni wraz z jej oczyszczeniem i profilowaniem masą mineralno - asfaltową średnioziarnistą o uziarnieniu 0,12/8 w ilości 60 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej gr. 4 cm, warstwa ścieralna w ilości 100 kg/m kw. wraz ze skropieniem podbudowy emulsją w ilości 0,1-0,3kg/m kw.; - ścięcie i uporządkowanie poboczy gr. 10 cm oraz w 50% dowiezienie pospółki - kruszywa niesortowanego gr. 6 cm, celem uzupełnienia wraz z zagęszczeniem. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.