To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Augustów: Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych na potrzeby pracowników Izby Skarbowej w Białymstoku oraz urzędów skarbowych województwa podlaskiego.
Numer ogłoszenia: 244363 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225397 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Augustowie, ul. Żabia 7, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 0-87 643 57 55, faks 0-87 643 57 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych na potrzeby pracowników Izby Skarbowej w Białymstoku oraz urzędów skarbowych województwa podlaskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów biurowych na potrzeby pracowników Izby Skarbowej w Białymstoku oraz urzędów skarbowych województwa podlaskiego, zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do SIWZ. Szczegółowy wykaz ilościowy oraz opis rodzajowy przedmiotu zamówienia z podziałem na ilości dostarczane do poszczególnych Zamawiających zawarty jest w Załączniku Nr 2b do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zamówień, składanych indywidualnie przez każdego z Zamawiających według ich potrzeb maksymalnie 2 razy w okresie obowiązywania Umowy w następujących terminach: 1 dostawa: 01.01.2015 r. - 31.03.2015 r., 2 dostawa: 01.07.2015 r. - 30.09.2015 r. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do poszczególnych Zamawiających w dniach ich urzędowania, w godzinach 8.00-14.00. Wykonawca zapewni dostarczenie przedmiotu zamówienia do obiektów wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ do każdego Zamawiającego i w konkretne miejsce wskazane przez jego przedstawiciela..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU RENOMA, Warszawska 49, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139821,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158783,78
Oferta z najniższą ceną: 158783,78 / Oferta z najwyższą ceną: 190041,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Termomodernizacja ściany szczytowej oraz od podwórka w budynku przy ul. 3 Maja 25 w Augustowie"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.