eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › RIN.271.1.35.2014 Zamówienie na przebudowę placu targowego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Łącko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Łącko: RIN.271.1.35.2014 Zamówienie na przebudowę placu targowego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Łącko
Numer ogłoszenia: 244361 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219989 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łącko, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 18 41 40 710, faks 18 41 40 740.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RIN.271.1.35.2014 Zamówienie na przebudowę placu targowego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Łącko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu targowego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Łącko, w szczególności: - budowa budynku administracyjnego; - budowa budynku służby weterynaryjnej z zapleczem do badania zwierząt wraz z infrastrukturą techniczną do budynków tj.: przyłączami kanalizacyjnymi, przyłączami wodociągowymi oraz wewnętrznymi liniami zasilającymi; - budowa wiat handlowych, wiat do handlu zwierzętami, wiat stanowiących stragany handlowe oraz infrastruktury towarzyszącej placu tj.: szczelnego zbiornika na gnojowicę wraz z kanalizacją odprowadzającą, zbiornika na wodę do celów p.poż. wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacji deszczowej, rampy do rozładunku zwierząt; - instalacja elektryczna zewnętrzna do oświetlenia oraz zasilania wiat handlowych; - budowa ogrodzenia. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Miejsce wykonania zamówienia: Łącko, gmina Łącko. Szczegółowy opis i zakres robót określają: przedmiary robót - zał. nr 8 do SIWZ oraz dokumentacja techniczna - zał. nr 9 do SIWZ stanowiące integralną część SIWZ. Okres gwarancji: 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe lub nazwy własne patentów lub pochodzenia celem określenia przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych i dotyczy to całości zamówienia. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zadanie należy wykonać w oparciu o: - Dokumentację techniczną, - Przedmiary robót, - Polskie Normy, - Przepisy Ustawy Prawo Budowlane oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, - Zasady wiedzy technicznej. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - organizacja i zagospodarowanie zaplecza budowy, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, uporządkowanie terenu oraz przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, - oznakowanie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. UWAGA: Harmonogram rzeczowo - finansowy zostanie ustalony przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.41 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPLEX - BUD Józef Wójcik, Czerniec 120, 33-390 Łącko, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1108640,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1025235,54

  • Oferta z najniższą ceną: 1025235,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1197386,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.