eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiorników ZP39/2/gazy/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Bytów: Dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiorników ZP39/2/gazy/2008
Numer ogłoszenia: 244180 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8228500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiorników ZP39/2/gazy/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i dzierżawa zbiorników wraz z parownicą do Bytowa i Miastka wraz z dostawą tlenu ciekłego w ilości miesięcznej około 3 300 kg w Bytowie i 4 500 kg w Miastku (ZP39/2/gazy/2008). Ilość zamawianego ciekłego tlenu medycznego w ciągu rok wynosi około 93 600 kg. Zamawiający informuje, że posiada własny fundament pod zbiornik stojący, instalację elektryczną oraz drogę dojazdową do zbiornika. W Bytowie jest zainstalowany zbiornik o pojemności 3210 litrów w dzierżawie i w Miastku zbiornik o pojemności 5490 litrów w dzierżawie. Podane ilości w poszczególnych pozycjach są jedynie wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00 - Tlen .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 2. W zakresie przedmiotowym Zamawiający wymaga o Wykonawcy: 1) dostarczą zbiornik kriogeniczny (posiadający wszelkie aktualne (ważne) dokumenty, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne bądź inne świadectwa dające prawo do obrotu w placówkach medycznych - certyfikat); 2) przedstawią dokument potwierdzający, iż tlen medyczny jest zarejestrowany jako lek oraz posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia; 3) przedstawią ogólne warunki najmu zbiorników i magazynowania tlenu ciekłego, które będą istotnym załącznikiem do projektu umowy; 4) dołączą do oferty dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia - zbiornika kriogenicznego określający parametry techniczne np. prospekt, katalog itp.; 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem musi złożyć oświadczenie. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1. 2.1. pkt 1.1. i 1.3 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć: 3.1. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczano produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 3.2. dokumenty potwierdzające, iż tlen medyczny jest zarejestrowany jako lek oraz posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia, 3.3. opis (w celu potwierdzenia parametrów technicznych towaru, wymaga się załączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę sporządzonych w języku polskim oryginalnych ulotek producenta bądź innych dokumentów potwierdzających parametry i dane techniczne przedstawione w ofercie przetargowej, tj. instrukcje użycia w języku polskim, aktualne katalogi, karty katalogowe, karty danych technicznych, ulotki informacyjne drukowane przez dystrybutora sporządzone na podstawie oryginalnych ulotek producenta czy opis produktu bądź deklaracje producenta. Dane w ofercie winny być zgodne z danymi z danymi umieszczonymi w ulotce !) 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4.1. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, 6. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna - w przypadku dokonania wyboru oferty przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 8. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w formie niewłaściwej spowodują odrzucenie oferty. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opieczętowane pieczęciami firmowymi i imiennymi. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - stałość cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego 77-100 Bytów ul. Lęborska 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego 77-100 Bytów ul. Lęborska 13 biurowiec/sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.