eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonywanie czynności w zakresie bieżącego sprzątania i utrzymania właściwego stanu sanitarno-porządkowego w częściach wspólnych i na terenach zewnętrznych przychodni lekarskich będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie1. Przycho

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Koszalin: Wykonywanie czynności w zakresie bieżącego sprzątania i utrzymania właściwego stanu sanitarno-porządkowego w częściach wspólnych i na terenach zewnętrznych przychodni lekarskich będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: 1. Przychodnia przy AL. Monte Cassino 13; 2. Przychodnia przy ulicy Kościuszki 7; 3. Przychodnia przy ulicy Św. Wojciecha 1; 4. Przychodnia przy ulicy Kolejowej 71.
Numer ogłoszenia: 244164 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:zmb.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie czynności w zakresie bieżącego sprzątania i utrzymania właściwego stanu sanitarno-porządkowego w częściach wspólnych i na terenach zewnętrznych przychodni lekarskich będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: 1. Przychodnia przy AL. Monte Cassino 13; 2. Przychodnia przy ulicy Kościuszki 7; 3. Przychodnia przy ulicy Św. Wojciecha 1; 4. Przychodnia przy ulicy Kolejowej 71..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie czynności w zakresie bieżącego sprzątania i utrzymania właściwego stanu sanitarno-porządkowego w częściach wspólnych i na terenach zewnętrznych przychodni lekarskich będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: 1. Przychodnia przy AL. Monte Cassino 13 - powierzchnia posadzek 556,46m2 powierzchnia terenów zewnętrznych 2.171,73m2 2. Przychodnia przy ulicy Kościuszki 7 - powierzchnia posadzek 1.224,84m2 powierzchnia terenów zewnętrznych 1.757,64m2 3. Przychodnia przy ulicy Św. Wojciecha 1 - powierzchnia posadzek 253,13m2 powierzchnia terenów zewnętrznych 1.324,00m2 4. Przychodnia przy ulicy Kolejowej 71 - powierzchnia posadzek 172,05m2 powierzchnia terenów zewnętrznych 1.166,41m2 Łączna powierzchnia posadzek w ww. przychodniach 2.206,48m2 Łączna powierzchnia terenów zewnętrznych w ww. przychodniach 6.419,78m2 Zakres usług został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik niniejszej siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 usługę zakresie sprzątanie w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub w budynkach zamieszkania zbiorowego o wartości nie mniejszej niż 50% ceny zaoferowanej w tym przetargu. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że zlecone usługi zostały wykonane/są wykonywane z należytą starannością). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. wspólną. 3) wykaz przynajmniej 1 usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie polegającej na wykonaniu/ wykonywaniu usług zakresie sprzątanie w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub w budynkach zamieszkania zbiorowego, o wartości nie mniejszej niż 50% ceny zaoferowanej w tym przetargu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku zamówień wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane o wartości nie mniejszej niż 50% ceny zaoferowanej w tym przetargu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 siwz 2. Ponadto oferta musi zawierać: a) ofertę cenową wraz z załączonym formularzem cenowym W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument b) pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz (w formie papierowej )18,30PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie inernetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.