Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Olsztyn: Dostawa mebli biurowych z płyty na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 244131 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych z płyty na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych z płyty na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. 2.Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 3.Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta oferowanych mebli. 4. Podstawą realizacji przedmiotu zamówienia będzie podpisanie umowy z wykonawcą. 5.Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 6.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić próbki płyt - kolorystykę. 7.Wykonawca dostarczy meble własnym transportem na swój koszt do Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 budynek nr 26. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku mebli wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach Komendy, wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz pomieszczeń zostanie załączony do umowy. 8.Odbiór ilościowy realizowany będzie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, w dniu dostawy. 9.Jeżeli zostanie stwierdzone, że meble są uszkodzone lub też niezgodne z zamówieniem, winny zostać w ciągu 48 godzin wymienione przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 10.Odbiór zostanie zakończony podpisaniem protokołu końcowego przez obie strony. 11.Wszystkie protokoły zostaną sporządzone w 3 jednobrzmiących egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 2 egzemplarze dla Zamawiającego) i zatwierdzone przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 12. Okres gwarancji na dostarczone nowe meble winien wynosić minimum: 12 miesięcy - od dnia dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56624.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wytwórczo Usługowe KARSTOL meble i wyposażenie wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56 624.00
- Oferta z najniższą ceną: 56 624.00 oferta z najwyższą ceną: 103 836.07
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.