eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie szybu windowego i montażu windy oraz budowie łazienek i toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w obiektach Podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Kłodzko: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie szybu windowego i montażu windy oraz budowie łazienek i toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w obiektach Podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 24409 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie szybu windowego i montażu windy oraz budowie łazienek i toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w obiektach Podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku Zadanie nr 1. Sporządzenie projektu, budowa szybu windowego i montaż windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz przewożonych na noszach i łóżkach w Kudowie Zdroju przy ul. Zdrojowej 36c. Zadanie nr 2. Remont i modernizacja 9 łazienek celem przystosowania ich dla osób niepełnosprawnych w obiektach znajdujących się przy ul Szpitalnej 1.w Kłodzku, ul. Szpitalnej 2 w Nowej Rudzie i ul. Zdrojowej w Kudowie Zdroju Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 5500 zł Zadanie nr 2 - 3000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli treść oferty będzie zgodna z wymogami SIWZ, ustawą PZP, a Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 . Wykonawca musi udowodnić czy spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu. 3 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 4 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołą-czy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 5 referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ 5 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy-konywania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. 6 sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wraz z ofertą przedstawi pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności z uwzględnieniem zapisów art. 26 paragraf 2c ustawy PZP opisaną w rozdziale IX punkt 9 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli treść oferty będzie zgodna z wymogami SIWZ, ustawą PZP, a Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 . Wykonawca musi udowodnić czy spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu. 3 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 4 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołą-czy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 5 referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ 5 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy-konywania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. 6 sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wraz z ofertą przedstawi pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności z uwzględnieniem zapisów art. 26 paragraf 2c ustawy PZP opisaną w rozdziale IX punkt 9 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli treść oferty będzie zgodna z wymogami SIWZ, ustawą PZP, a Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 . Wykonawca musi udowodnić czy spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu. 3 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 4 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołą-czy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 5 referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ 5 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy-konywania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. 6 sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wraz z ofertą przedstawi pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności z uwzględnieniem zapisów art. 26 paragraf 2c ustawy PZP opisaną w rozdziale IX punkt 9 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli treść oferty będzie zgodna z wymogami SIWZ, ustawą PZP, a Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 . Wykonawca musi udowodnić czy spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu. 3 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 4 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołą-czy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 5 referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ 5 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy-konywania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. 6 sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wraz z ofertą przedstawi pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności z uwzględnieniem zapisów art. 26 paragraf 2c ustawy PZP opisaną w rozdziale IX punkt 9 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli treść oferty będzie zgodna z wymogami SIWZ, ustawą PZP, a Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 . Wykonawca musi udowodnić czy spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu. 3 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. 4 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołą-czy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 5 referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ 5 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy-konywania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. 6 sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wraz z ofertą przedstawi pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności z uwzględnieniem zapisów art. 26 paragraf 2c ustawy PZP opisaną w rozdziale IX punkt 9 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zo-stały wykonane należycie. -Zamawiający wymaga: W zadaniu nr 1 co najmniej 5 referencji potwierdzających wykonanie robót na kwotę minimum 200000 zł każda. W zadaniu nr 2 co najmniej 5 referencji potwierdzających wykonanie robót na kwotę minimum 150000 zł każda. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie im zamówienia przedkładają oni jeden komplet referencji. Dokumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć robót ,które są przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który będzie ubiegał się o udzielenie mu zamówienia w zadaniu nr 1 i 2 ma obowiązek przedstawić po 5 referencji w każdym zadaniu 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: -Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. -Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa po-wyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wów-czas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Oświadczenie lub zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Kosztorys ofertowy. 9. Certyfikaty CE na materiały, urządzenia i sprzęt. 10. W zadaniu nr 2 - atesty higieniczne dla armatury sanitarnej zawartej w przedmiarze robót w tym zadaniu. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów wymienionych w punkcie 1, 3, 4 ,5 ,6 ,7 12. Celem sprawnego otrzymywania korespondencji od Zamawiającego Wykonawcy powinni poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnio-nych do potwierdzania otrzymania dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpi-saniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a których wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej lub ich wykonanie będzie niezbędne do prowadzenia dalszych prac. 3. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od wykonawcy za-mawiający nie uzna opóźnień w wykonawstwie robót przez podwykonawców. Opóźnień w dostawach materiałów, urządzeń oraz innych komponentów służących realizacji przedmiotu zamówienia, których dostawy zlecił Wykonawca innym podmiotom. Braków kadrowych w firmie wykonawcy lub podwykonawców. Braków środków finansowych u wykonawcy na terminową realizację przedmiotu zamówienia. 4. Zmiany podwykonawcy. 5. W przypadkach określonych we wzorze umowy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zoz.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie dofinansowana ze środków PFRON w ramach programu Program wyrównywania różnic między regionami II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie projektu, budowa szybu windowego i montaż windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz przewożonych na noszach i łóżkach w Kudowie Zdroju przy ul. Zdrojowej 36c..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu, budowa szybu windowego i montaż windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz przewożonych na noszach i łóżkach w Kudowie Zdroju przy ul. Zdrojowej 36c. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i modernizacja 9 łazienek celem przystosowania ich dla osób niepełnosprawnych w obiektach znajdujących się przy ul Szpitalnej 1.w Kłodzku, ul. Szpitalnej 2 w Nowej Rudzie i ul. Zdrojowej w Kudowie Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i modernizacja 9 łazienek celem przystosowania ich dla osób niepełnosprawnych w obiektach znajdujących się przy ul Szpitalnej 1.w Kłodzku, ul. Szpitalnej 2 w Nowej Rudzie i ul. Zdrojowej w Kudowie Zdroju Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.