Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-10
Gdynia: Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej, bielizny płóciennej, odzieży ochronnej, koców i poduszek do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 243890 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej, bielizny płóciennej, odzieży ochronnej, koców i poduszek do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej, bielizny płóciennej, odzieży ochronnej, koców i poduszek do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni; 56 280 sztuk, 6 000 mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.19.90.00 - Odzież medyczna 19.26.00.00 - Tkaniny 39.51.11.00 - Koce 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: - Wadium: 4 060 zł w tym: Grupa 1 - 1 800 zł, Grupa 2 - 190 zł, Grupa 3 - 240 zł, Grupa 4 - 960 zł, Grupa 5 - 34 zł, Grupa 6 - 36 zł, Grupa 7 - 800 zł- zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu : a/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b) oświadczenia , że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia , że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d ) oświadczenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia . II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żąda Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wskazanego w pkt.I lita) oraz oświadczenia wskazanego w pkt.I lit.b) w zakresie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81-348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy dokument nieodpłatny..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81-348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 3/ numer postępowania : SM/ZP/N/74/08-DO 4/ Wykonawcy są zobowiązani także do złożenia : a) formularza oferty b) deklaracji zgodności CE, w przypadku składania oferty na wyroby medyczne, d) świadectwa jakości tkanin potwierdzającego wymagane parametry wyrobów - dotyczy Grup 1, 2, 3, 4, e)wzorów przedmiotu postępowania, którego dotyczy oferta złożonych przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu,f)wypełnionego protokołu z przekazania testerów, 5/ ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym UE w dniu 24/10/2008 pod numerem 2008/S 207-274165.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna płócienna koloru białego, wykonana z tkaniny typu Medyk; 5 500 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna - fartuchy dla personelu szpitalnego, kolor biały; 180 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tetra bawełniana; 6 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.26.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne bawełniane;48 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.26.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koce z anilany; 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszki z anilany; 60 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenie pola operacyjnego; 2 500 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów szpitalnych CSK UM w Łodzi
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
więcej: Tkaniny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.