eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS dla Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Gdańsk: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 243872 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179032 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31682530-4 awaryjne urządzenia energetyczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego w dalszej części urządzeniem. 3. Miejscem dostawy jest Wydział Oceanografii i Geografii, Instytut Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, Al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, serwerownia, poziom -1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczno - użytkowe określone są w załączniku nr 2 , oraz w rozdziale II SIWZ. 5. Zadaniem urządzenia będzie zapewnienie ciągłego, bezprzerwowego zasilania przez urządzenie przy zupełnych lub chwilowych zanikach napięcia, spadkach napięcia i wahaniach częstotliwości w sieci energetycznej, przez cały czas pracy zasilanych urządzeń z wydzielonej instalacji elektrycznej obwodów gwarantowanych. Obiekt Wydziału Oceanografii i Geografii posiada dedykowane okablowanie elektryczne pod uruchomienie systemu podtrzymania zasilania. 6. Oferowane urządzenie musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 (do SIWZ) i musi: 1) być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe i wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, 2) pochodzić z seryjnej produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać certyfikat CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 7. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy urządzenia w sposób kompletny wraz z niezbędnym zestawem baterii - zgodnie z opisem w rozdz. II SIWZ i załączniku nr 2 (do SIWZ), 2) skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy (z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem), 3) poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4) poniesienia kosztów dostawy, przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5) poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6) poniesienia kosztów instalacji i przeszkolenia nie mniej niż 4 osób z zakresu obsługi urządzenia w niżej wyspecyfikowanym zakresie: a) znajomości zasad wykonywania podstawowych czynności operatorskich urządzenia (włączanie, wyłączanie, wyłączanie awaryjne), b) umiejętności właściwej interpretacji informacji sygnalizowanych przez urządzenie, c) podstawowych zasad diagnostyki stanów awaryjnych, d) zasad postępowania w sytuacjach awaryjnych, e) obsługi oprogramowania zarządzającego urządzeniem, f) znajomości podstawowych zasad BHP przy obsłudze urządzenia zgodnie z wymaganiami rozporządzenia o BHP przy instalacjach elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, g) każdy przeszkolony otrzyma protokół potwierdzający odbycie szkolenia, w którym będzie określony szczegółowy jego zakres oraz zakres czynności, do których wykonywania będzie on uprawniony. 7) zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego urządzenia. 8) Wykonawca zobowiązuje się raz na pół roku przez okres gwarancyjny dokonywać przeglądów serwisowych urządzenia UPS w postaci: a) analizy wyświetlonych komunikatów, b) analizy stanu baterii, c) sprawdzenia działania urządzenia UPS przy pracy on-line oraz by-passu, d) kontroli stanów alarmowych, e) utrzymywania czystości wewnątrz urządzenia, f) wykonywania pomiarów sprawdzających sprawność urządzenia UPS oraz baterii, g) sporządzania protokołów i dokonywania stosownych wpisów do książek serwisowych urządzeń, h) przeglądy będą odbywać się w dniu uzgodnionym z administracją obiektu w obecności pracownika Uniwersytetu Gdańskiego. 8. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego: 1) wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną, 2) dokumentację techniczną urządzenia (3 egzemplarze), 3) listę kompletności urządzenia, 4) listę możliwych opcji sprzętowych i programowych oraz akcesoriów współpracujących z urządzeniem, 5) instrukcję obsługi i eksploatacji urządzenia w języku polskim zawierającą: a) zasady obsługi i eksploatacji, b) wykaz i zasady wykonywania czynności konserwacyjnych i okresowych pomiarów kontrolnych, parametrów techniczno-eksploatacyjnych urządzenia, c) opis podstawowych zasad diagnostyki w sytuacjach awaryjnych, d) podstawowe zasady BHP przy obsłudze urządzenia, e) opis instalacji oprogramowania zarządzającego, f) opis oprogramowania do zarządzania UPS poprzez protokół SNMP, g) licencje do oprogramowania zarządzającego (jeżeli oprogramowanie nie jest freeware i nośniki z oprogramowaniem), 6) wykaz czynności serwisowych zawierający: a) opis urządzenia i jego modułów, b) schematy elektryczne ze wskazaniem ważnych punktów regulacyjnych, c) metodykę diagnostyki w stanach awaryjnych, d) zasady wykonywania napraw urządzenia na poziomie wymiany modułów i podzespołów, e) zasady wykonywania okresowych kontroli i regulacji parametrów urządzenia łącznie z opisem czynności niezbędnych do regulacji parametrów urządzenia podczas wymiany baterii akumulatorów. 9. Zakres prac związanych z montażem i uruchomieniem urządzenia obejmuje: 1) podłączenie urządzenia UPS do instalacji elektrycznych zgodnie z wymaganiami instalacyjnymi producenta urządzenia UPS, 2) sprawdzenie i dobranie zabezpieczeń oraz ewentualne uzupełnienie instalacji zasilającej urządzenie, 3) zainstalowanie zewnętrznego by-passu, lub wykorzystanie rozwiązania posiadanego przez Zamawiającego, 4) zainstalowanie wyłącznika p.poż. urządzenia zgodnie z obwiązującymi przepisami prawnymi, 5) uruchomienie systemu zasilającego i testowanie: po uruchomieniu systemu podtrzymania zasilania zostanie przeprowadzone jego testowanie wg procedur zaproponowanych przez Wykonawcę. Testy muszą obejmować również testowanie oprogramowania do monitorowania pracy UPS przy pomocy protokołu SNMP, 6) dla obwodów dobudowanych wykonanie pomiarów ochronnych (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i Polskimi Normami), 7) po zakończeniu prac instalacyjnych wykonawca dostarczy wymagane przez obowiązującą, polską normę wyniki badań i prób - pomiary ochronne urządzenia oraz części instalacji dobudowanej. 10. Po pozytywnym zakończeniu czynności związanych z montażem i uruchomieniem urządzenia Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 11. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie. 12. W przypadkach określonych w pkt. 11 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu urządzenia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 umowy. 13. Gwarancja na dostarczone urządzenie nie krótsza niż 36 miesięcy. 14. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Delta Power Spółka z o.o., ul. Krasnowolska 82 R, 02-849 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54453,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52865,40

  • Oferta z najniższą ceną: 52865,40 / Oferta z najwyższą ceną: 99999,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.