eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza Etap 1 Remont dróg z nawierzchnią mineralno - bitumiczną Nr ew. 2864, 3253, 3274, 3227, 3269, 273 w m. Gniewczyna Łańcucka Nr ew. 301 w m. Wólka Ogryzkowa, Nr ew. 509 w m. Ubieszyn, Nr ew. 133 w m. Wólka Małkowa, Nr ew. 401, 1332 w m. Tryńcza, Nr ew. 260 w m. Głogowiec Etap 2 Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową Nr ew. 66, 149/1, 1325/1 w m. Jagiełła , Nr ew. w m. 134 Wólka Ogryzkowa , Nr ew. 3034 - 2975, 2691 w m. Gniewczyna Łańcucka, Nr ew. 1032/1 - 991, 1308/2 w m. Gorzyce,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Tryńcza: Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza Etap 1 : Remont dróg z nawierzchnią mineralno - bitumiczną Nr ew. 2864, 3253, 3274, 3227, 3269, 273 w m. Gniewczyna Łańcucka Nr ew. 301 w m. Wólka Ogryzkowa, Nr ew. 509 w m. Ubieszyn, Nr ew. 133 w m. Wólka Małkowa, Nr ew. 401, 1332 w m. Tryńcza, Nr ew. 260 w m. Głogowiec Etap 2 : Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową Nr ew. 66, 149/1, 1325/1 w m. Jagiełła , Nr ew. w m. 134 Wólka Ogryzkowa , Nr ew. 3034 - 2975, 2691 w m. Gniewczyna Łańcucka, Nr ew. 1032/1 - 991, 1308/2 w m. Gorzyce,
Numer ogłoszenia: 243856 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tryńcza , Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza Etap 1 : Remont dróg z nawierzchnią mineralno - bitumiczną Nr ew. 2864, 3253, 3274, 3227, 3269, 273 w m. Gniewczyna Łańcucka Nr ew. 301 w m. Wólka Ogryzkowa, Nr ew. 509 w m. Ubieszyn, Nr ew. 133 w m. Wólka Małkowa, Nr ew. 401, 1332 w m. Tryńcza, Nr ew. 260 w m. Głogowiec Etap 2 : Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową Nr ew. 66, 149/1, 1325/1 w m. Jagiełła , Nr ew. w m. 134 Wólka Ogryzkowa , Nr ew. 3034 - 2975, 2691 w m. Gniewczyna Łańcucka, Nr ew. 1032/1 - 991, 1308/2 w m. Gorzyce,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg tj.: Etap 1 : Remont dróg z nawierzchnią mineralno - bitumiczną : - remont drogi nr 2864 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 000 - 0 + 125 - remont drogi nr 3253 w m. Gniewczyna łańcucka w km 0 + 000 - 0 + 090 - remont drogi nr 3274 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 000 - 0 + 100 - remont drogi nr 3227 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 050 - 0 + 750 - remont drogi nr 3269 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 000 - 0 + 100 - remont drogi nr 273 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 000 - 1 + 000 - remont drogi nr 301 w m. Wólka Ogryzkowa w km 0 + 000 - 0 + 216 - remont drogi nr 509 w m. Ubieszyn w km 0 + 000 - 0 + 260 - remont drogi nr 133 w m. Wólka Małkowa w km 0 + 000 - 0 + 220 - remont drogi nr 401 w m. Tryńcza w km 0 + 000 - 0 + 290 - remont drogi nr 1332 w m. Tryńcza - Zawisłocze w km 0 + 000 - 0 + 545 - remont drogi nr 260 w m. Głogowiec w km 0 + 000 - 0 + 345 Etap 2 : Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową - remont drogi nr 66 w m. Jagiełła w km 0 + 000 - 0 + 230 - remont drogi nr 149/1 w m. Jagiełła w km 0 + 000 - 0 + 205 - remont drogi nr 1325/1 w m. Jagiełła w km 0 + 000 - 0 + 240 - remont drogi nr 134 w m. Wólka Ogryzkowa w km 0 + 000 - 0 + 145 - remont drogi nr 3034 - 2975 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 000 - 0 + 460 - remont drogi nr 2691 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0 + 000 - 0 + 254 - remont drogi nr 1032/1 - 991 w m. Gorzyce w km 0 + 000 - 0 + 386 - remont drogi nr 1308/2 w m. Gorzyce w km 0 + 000 - 0 + 820 - remont drogi nr 70 w m. Ubieszyn w km 0 + 000 - 0 + 330 - remont drogi nr 827 w m. Ubieszyn w km 0 + 000 - 0 + 124 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części : Etap 1 , Etap 2 Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie przedmiaru robót należy sporządzić kosztorys ofertowy i dołączyć go do oferty. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia na miejscu warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty polegające na powtórzeniu tego samego zamówienia stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożenie wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia /nie spełnia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożenie wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia /nie spełnia wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencji). Zakres referencji musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWIZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożenie wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia /nie spełnia: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWIZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tryncza.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tryńcza , 37 - 204 Tryńcza 127, pow.przeworski, woj podkarpackie, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Tryńcza, 37 - 204 Tryńcza 127 ( sekretariat - pokój nr 11 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Etap 1 : Remont dróg z nawierzchnią mineralno - bitumiczną , Nr 2864, 3253, 3274, 3227, 3269, 273 w m. Gniewczyna łańcucka , Nr ew. 301 w m. Wólka Ogryzkowa, Nr ew. 509 w m. Ubieszyn, Nr ew. 133 w m. Wólka Małkowa, Nr ew. 401, 1332 w m. Tryńcza, Nr ew. 260 w m. Głogowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania robót budowlanych polegających na remoncie dróg z nawierzchnią - bitumiczną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Etap 2 : Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową Nr ew. 66, 149/1, 1325/1 w m. Jagiełła , Nr ew. w m. 134 Wólka Ogryzkowa , Nr ew. 3034 - 2975, 2691 w m. Gniewczyna Łańcucka, Nr ew. 1032/1 - 991, 1308/2 w m. Gorzyce, Nr ew. 70, 827 w m. Ubieszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.