eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia tel. 13 4308127, fax 13 43 03 482 ogłasza przetarg nieograniczony na przeprowadzenie:Usług szkoleniowych dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.Czas na aktywność w gminie Dydnia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Dydnia: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia tel. 13 4308127, fax 13 43 03 482 ogłasza przetarg nieograniczony na przeprowadzenie:Usług szkoleniowych dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.Czas na aktywność w gminie Dydnia.
Numer ogłoszenia: 243772 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dydnia , Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 013 4303002, 4308154, faks 013 4303194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-dydnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia tel. 13 4308127, fax 13 43 03 482 ogłasza przetarg nieograniczony na przeprowadzenie:Usług szkoleniowych dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.Czas na aktywność w gminie Dydnia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Dydnia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, na rzecz osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej po 1 usłudze szkoleniowej w każdym z wymienionych poniżej 3 zakresów: 1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych 2. Trening pracy 3. Kursy zawodowe: Aranżacja terenów zielonych oraz Magazynier z obsługą wózka widłowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Trenerzy (4 osoby), którzy będą prowadzić szkolenia. Każdy trener musi posiadać następujące kompetencje: - Wykształcenie wyższe, w tym co najmniej 2 trenerów musi posiadać uprawnienia do prowadzenia poradnictwa psychologicznego, doradztwa zawodowego, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, kursów z obszaru pomocy i integracji społecznej w tym w zakresie treningów kompetencji społecznych, psychospołecznych lub doradztwa zawodowego lub kursów zawodowych (co najmniej 10 przeprowadzonych dni szkoleniowych, przy czym jeden dzień szkoleniowy trwał co najmniej 5 godzin zegarowych) 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 2a ustawy Pzp). 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje jedynie w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wystąpi konieczność zmiany osoby przeprowadzającej dane szkolenie wskazanej w Ofercie, c) wystąpi konieczność zmiany terminu przeprowadzenia szkolenia z uwagi na okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć. Zmiany terminu przeprowadzenia szkolenia nie może wpływać na termin realizacji całego zamówienia tj. do 15 grudnia 2013r. 3. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugdydnia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dydni Dydnia 224, 36-204 Dydnia, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy w Dydni, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługa szkoleniowa obejmuje 3 spotkania na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 1 grupy szkoleniowej ( 24 x 45 min). b) Liczba osób w grupie - 10. c) Liczba certyfikatów - 10. d) Liczba godzin dydaktycznych - 24. e) Realizacja szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 15.08.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługa szkoleniowa obejmuje 3 spotkania na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 1 grupy szkoleniowej ( 24 x 45 min). b) Liczba osób w grupie - 10 c) Liczba certyfikatów - 10. d) Liczba godzin dydaktycznych - 24. e) Realizacja szkolenia: do 30.11.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursy zawodowe: Aranżacja terenów zielonych, magazynier z obsługą wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenia dot. kursu zawodowego: a) Aranżacja terenów zielonych a) Usługa szkoleniowa obejmuje realizację co najmniej 60 godzin kursu na 1 grupę. b) Liczba osób w grupie - 6. c) Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 6. d) Liczba godzin dydaktycznych -co najmniej 60. e) Realizacja kursu: od 01.08.2013r. do 15.09.2013 r. Założenia dot. kursu zawodowego c) Magazynier z obsługą wózka widłowego a) Usługa szkoleniowa obejmuje realizację co najmniej 60 godzin kursu na 1 grupę. b) Liczba osób w grupie - 3. c) Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 3. d) Liczba godzin dydaktycznych - 60. e) Realizacja kursu: od 01.08.2013r. do 15.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.