eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Opole: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Numer ogłoszenia: 243741 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, fax. 077 4511573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Opolu i Inspektoratów z podziałem na następujące 4 zadania: Zadanie A - Meble biurowe: biurka z szafką i kontenerem, dostawki do biurek dla klienta, regały na druki i szafy biurowe. Zestawienie mebli wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania A). Zadanie B - Umeblowanie centrali telefonicznej oraz sekretariatu Oddziału ZUS w Opolu wraz z zapleczem kuchennym według Projektu aranżacji sporządzonego przez Wykonawcę. Zestawienie mebli wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania B) a Projekt aranżacji Załącznik nr 5 do umowy. Zadanie C - Krzesła obrotowe i fotele gabinetowe. Zestawienie krzeseł obrotowych i foteli gabinetowych wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania C). Zadanie D - Regały i szafy metalowe. Zestawienie regałów i szaf metalowych wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania D). Szacunkowa łączna wartość zamówienia bez VAT: 35 995,91 zł w tym: Zadanie A - 7 889,35 zł, Zadanie B - 17 213,12 zł, Zadanie C - 5 401,64 zł, Zadanie D - 5 491,80 zł. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w danym zadaniu. Oferta winna obejmować całość zamówienia w danym zadaniu. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie A 236,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści sześć złotych 00/100), Zadanie B 516,00 zł (słownie: pięćset szesnaście złotych 00/100), Zadanie C 162,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dwa złote 00/100), Zadanie D 164,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt cztery złote 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych poniżej w punkcie 1A według formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Inne wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz OFERTA, sporządzony według wzoru stanowiącego Część III SIWZ, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy, b) wzór Protokołu odbioru, który stanowić będzie Załącznik nr 4 do umowy. Uwaga: wzór Protokołu odbioru - sporządzi wykonawca samodzielnie i załączy do oferty. 2. Wykonawcy zagraniczni A. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1A ppkt b) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie A. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (działający w ramach konsorcjum) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w tym przypadku należy załączyć dokument pełnomocnictwa określający zakres umocowania pełnomocnika, stosowanie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). B. Wykonawcy, o których mowa w pkt A, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane dokumenty wskazane w pkt 1A ppkt b) i c) składa każdy Wykonawca z osobna (w przypadku spółki cywilnej wymagane są zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS wystawione na spółkę oraz na każdego wspólnika z osobna), b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wskazane w pkt 1A ppkt a) w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców z osobna, zaś w części obejmującej warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp - składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, w pokoju 302, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub pobrać ze strony internetowej www.zus.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A Meble biurowe: biurka z szafką i kontenerem, dostawki do biurek dla klienta, regały na druki i szafy biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe: biurka z szafką i kontenerem, dostawki do biurek dla klienta, regały na druki i szafy biurowe. Zestawienie mebli wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania A).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B Umeblowanie centrali telefonicznej oraz sekretariatu Oddziału ZUS w Opolu wraz z zapleczem kuchennym według Projektu aranżacji sporządzonego przez Wykonawcę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Umeblowanie centrali telefonicznej oraz sekretariatu Oddziału ZUS w Opolu wraz z zapleczem kuchennym według Projektu aranżacji sporządzonego przez Wykonawcę. Zestawienie mebli wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania B) a Projekt aranżacji Załącznik nr 5 do umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 39.11.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena Projektu aranżacji - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C Krzesła obrotowe i fotele gabinetowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła obrotowe i fotele gabinetowe. Zestawienie krzeseł obrotowych i foteli gabinetowych wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania C).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D Regały i szafy metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały i szafy metalowe. Zestawienie regałów i szaf metalowych wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania D).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.