eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych, serwisowanie agregatów prądotwórczych w obiektach Śląskiego OW NFZ Dostawa i wymiana akumulatorów w oświetleniu awaryjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Katowice: Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych, serwisowanie agregatów prądotwórczych w obiektach Śląskiego OW NFZ Dostawa i wymiana akumulatorów w oświetleniu awaryjnym
Numer ogłoszenia: 243714 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych, serwisowanie agregatów prądotwórczych w obiektach Śląskiego OW NFZ Dostawa i wymiana akumulatorów w oświetleniu awaryjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił całe zamówienie na dwa pakiety (części) 1.Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest: a)Serwisowanie i konserwacja urządzeń elektrycznych oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej b)Konserwacja zespołu prądotwórczego typu GSW 139 TDM oraz zespołu prądotwórczego typu DPAS 90E ME 2. Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest dostawa i wymiana akumulatorów w oświetleniu awaryjnym. Wykonawca dostarczy: - akumulatory NiCd, o pojemności 4000 mAh i napięciu 6 V w ilości 86 szt. oraz - akumulatory NiCd o pojemności 4000 mAh i napięciu 3,6 V w ilości 48 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla pakietu I oraz pakietu II. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy (pakiet I i II) stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówień uzupełniających nie większa niż 23 879,84 zł netto).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet I Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej (1) usługi polegającej na: 1. serwisowaniu i konserwacji (serwisowanie i konserwacja) urządzeń elektrycznych i instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, 2. konserwacji zespołu prądotwórczego z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem poświadczenia stanowiącego dowód, że usługa została wykonana należycie. Pod pojęciem wykonana usługa, należy rozumieć zamówienie- ( usługę ) wykonaną (realizacja umowy zakończyła się), której przedmiot obejmował co najmniej czynności polegające na: 1. serwisowaniu i konserwacji (serwisowanie i konserwacja) urządzeń elektrycznych i instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł 2. konserwacji zespołu prądotwórczego o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 zł Wykonawca w formularzu wykaz usług w kolumnie wartość brutto, winien podać wynagrodzenie brutto za poszczególne czynności wyszczególnione powyżej w pkt 1-2, składające się na przedmiot zamówienia - wykonaną usługę. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawcy wykazali jedno zbiorcze zamówienie obejmujące wszystkie czynności składające się na przedmiot zamówienia (wykazywaną usługę). Wykonawcy mogą także przedłożyć wykaz zawierający kilka zamówień, pod warunkiem, iż każde z nich swoim przedmiotem będzie obejmowało co najmniej jedną z czynności o której mowa w pkt 1-2. Zamawiający podkreśla, aby spełnić warunek podmiotowy z art. 22 ust. 1 pkt 2 należy wykazać takie zamówienie, ewentualnie kilka zamówień, których przedmiot oraz wartość brutto jest zgodny z wymogiem postawionym w SIWZ. Pod pojęciem wykonywana usługa, należy rozumieć zamówienie - (usługę) będącą w trakcie realizacji (umowa nie została zakończona), której przedmiot obejmuje czynności polegające na: 1. serwisowaniu i konserwacji (serwisowanie i konserwacja) urządzeń elektrycznych i instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, której pewna część o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł została już zrealizowana 2. konserwacji zespołu prądotwórczego, której pewna część o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 zł została już zrealizowana Podając wartość brutto w złotych, Wykonawca: w przypadku usługi wykonanej w całości - wpisuje kwotę za poszczególne czynności składające się na przedmiot zamówienia, w przypadku usług aktualnie (nadal) wykonywanych- wpisuje kwotę za zrealizowaną część (kwoty brutto zrealizowanych czynności, składających się na przedmiot zamówienia. Podając datę wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zamówienia (usługi) albo wykonania (zakończenia) części zamówienia (usługi) w ramach zamówienia aktualnie wykonywanego. Należyte wykonanie lub wykonywanie każdego wykazanego zamówienia (usługi) musi zostać poświadczone poprzez załączenie dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (poz. 231), dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, dowodem może być oświadczenie Wykonawcy. Zgodnie z § 9 ust. 2 cyt. rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.02.2013 r., w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce ww. poświadczeń, o których mowa w §1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 lit. a) i lit. b) SIWZ oraz złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt A). UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w oferowanym zakresie, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 11 formularza oferty na dany pakiet. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobu wiedzy i doświadczenia innego podmiotu (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać: a)podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa i nazwisko lub firma oraz adres), b)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - zakres zaangażowania wiedzy i doświadczenia tj. wskazanie w jakim zakresie podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, jakie konkretnie zasoby udostępni, co stanowi te zasoby, c)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - wskazanie sposobu, w jaki podmiot trzeci będzie uczestniczył w realizacji zamówienia w zakresie udostępnienia wiedzy lub doświadczenia - jakie obowiązki będzie wykonywał, czy będzie realizował pewien fragment przedmiotu zamówienia czy tylko będzie go nadzorował lub będzie pełnił funkcje doradcze w określonym zakresie (należy wówczas wskazać w jakim), Pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, stosownie do przepisu art. 26 ust.2b pzp winno wykazać (udowodnić), iż skorzystanie przez wykonawcę z wiedzy lub doświadczenia podmiotu trzeciego w określonym zakresie zapewni należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet I 1) Wykonawca winien dysponować: - co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 1 kV na stanowisku eksploatacyjnym. Osoby te winny posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem urządzeń i instalacji elektrycznych. - co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 6 kV, na stanowisku eksploatacyjnym. Osoby te winny posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem urządzeń i instalacji elektrycznych. - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą, która posiada uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 6kV na stanowisku dozoru. Osoba ta winna posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 6kV, na stanowisku dozoru. - o najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą, która posiada uprawnienia w zakresie eksploatacji i napraw agregatów prądotwórczych o mocy nie mniejszej niż 139 kW. Osoba ta winna posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku związanym z eksploatacją i naprawą agregatów prądotwórczych. Pakiet II 1) Wykonawca winien dysponować: - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą, które posiada uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 1 kV na stanowisku eksploatacyjnym. Osoba ta winna posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem urządzeń i instalacji elektrycznych. Wykonawca poda (w formularzu wykaz osób-osobny dla każdego pakietu): imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres czynności wykonywanych przez osobę z danymi uprawnieniami oraz informację o podstawie dysponowania daną osobą (np. umowa o pracę, umowa zlecenia etc.). Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia winny posiadać wymagane uprawnienia w zakresie, w jakim ustawy i rozporządzenia nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wszystkie uprawnienia muszą być wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokument (formularz wykaz osób) oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza winien najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawić Zamawiającemu kopię uprawnień osób biorących udział w realizacji umowy po stronie wykonawcy. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy możliwość zmiany osób podanych w wykazie pod warunkiem spełniania przez nowe osoby minimalnych wymogów opisanych powyżej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 11 formularza oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu tj. osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać: a)podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa i nazwisko lub firma oraz adres), b)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu c)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Szczegółowy opis zawiera pkt III.2.1. niniejszego ogłoszenia oraz SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Pakiet I Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy w drodze ustawy stawka podatku ulegnie zmianie. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty. Zmiana stawki podatku VAT zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 006 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 006 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych, serwisowanie agregatów prądotwórczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest: a)Serwisowanie i konserwacja urządzeń elektrycznych oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej b)Konserwacja zespołu prądotwórczego typu GSW 139 TDM oraz zespołu prądotwórczego typu DPAS 90E ME.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wymiana akumulatorów w oświetleniu awaryjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmitem zamówienia w pakiecie 2 jest dostaw i wymiana okumulatorów w oświetleniu awaryjnym Wykonawca dostarczy: - akumulatory NiCd, o pojemności 4000 mAh i napięciu 6 V w ilości 86 szt. oraz - akumulatory NiCd o pojemności 4000 mAh i napięciu 3,6 V w ilości 48 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.