eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › USŁUGI WSPOMAGAJĄCE - DORADZTWO PRAWNE, FINANSOWE I TECHNICZNE DLA PROJEKTU e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Kielce: USŁUGI WSPOMAGAJĄCE - DORADZTWO PRAWNE, FINANSOWE I TECHNICZNE DLA PROJEKTU e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 243593 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WSPOMAGAJĄCE - DORADZTWO PRAWNE, FINANSOWE I TECHNICZNE DLA PROJEKTU e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Usługi wspomagające - doradztwo prawne, finansowe i techniczne dla projektu e - świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego (SIPWŚ), zwanego dalej Projektem, we wszystkich fazach realizacji Projektu zgodnie z Wnioskiem o dofinansowanie Projektu i Studium Wykonalności. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79111000-5, Doradztwo finansowe 66171000-9, Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72220000-3. 3. Celem Projektu SIPWŚ jest zbudowanie regionalnej infrastruktury organizacyjno - technicznej danych przestrzennych, uwzględniającej zalecenia europejskiej dyrektywy INSPIRE. Rezultatem wdrożenia systemu SIPWŚ będzie udostępnienie i upowszechnienie wiarygodnej informacji przestrzennej o województwie, skutkujące usprawnieniem funkcjonowania administracji publicznej regionu, a docelowo również wzrostem konkurencyjności województwa oraz jego rozwojem gospodarczym. Odbiorcami informacji przestrzennej udostępnianej przez system SIPWŚ są w pierwszej kolejności jednostki administracji publicznej, a w szczególności jednostki administracji samorządowej na poziomach: województwa, powiatu i gminy. 4. Projekt będzie realizowany przez Województwo Świętokrzyskie wraz z 115 Partnerami, którymi są jednostki samorządu gminnego i powiatowego (JST) Województwa Świętokrzyskiego. Zamawiającym i głównym Beneficjentem rezultatów Projektu będzie samorząd województwa. Wartość całego Projektu obliczona została na kwotę brutto 25 000 000,00 zł. 4. Zakres zadań wykonawcy obejmuje: A) doradztwo w zakresie przygotowania realizacji Projektu, B) doradztwo i udział w zakresie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych na realizację poszczególnych zadań w Projekcie, C) doradztwo i udział w zakresie wdrażania i odbiorów produktów Projektu, D) doradztwo w zakresie kontroli jakości Projektu, E) udział w posiedzeniach Komitetu Sterującego z głosem doradczym, F) udział w spotkaniach roboczych Zespołu Projektowego po stronie zamawiającego, G) pisemne informowanie zamawiającego o wszelkich faktach mających lub mogących mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu, H) wykonywanie, w razie potrzeby innych czynności wynikających z zasad prowadzenia projektów, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu w celu szeroko rozumianego zabezpieczenia interesu zamawiającego. 5.Najpóźniej w dniu zawarcia umowy, wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przedstawić do wglądu zamawiającemu opłaconą polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Termin ważności ubezpieczenia musi być uaktualniany przez wykonawcę do dnia zakończenia realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5, 66.17.10.00-9, 72.22.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 10 000,00 złotych (słownie złotych: Dziesięć tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: -Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 - Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce -Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, usługi wspomagające - doradztwo prawne, finansowe i techniczne dla projektu SIPWŚ 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 niniejszego rozdziału. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa wart. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie min. trzy usługi polegające na doradztwie lub zarządzaniu i doradztwie w projektach dotyczących wdrożeń systemów informacji przestrzennej po stronie zamawiającego - użytkownika systemów informacji przestrzennej, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 złotych, w tym co najmniej jedną na rzecz administracji publicznej, spełniających łącznie wymagania określone poniżej w pkt 1, 2 i 3: 1) co najmniej jeden projekt był realizowany w partnerstwie z Jednostkami Samorządu Terytorialnego. 2) co najmniej jeden projekt był zrealizowany ze środków UE dla Jednostek Samorządu Terytorialnego. Projekt winien mieć status zakończonego. 3) suma wartości projektów, przy których wykonawca wykonywał wskazane wyżej usługi jest nie mniejsza niż 15 000 000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do wykonania zamówienia zapewnią: 1) Zespół Realizujący Projekt - zespół specjalistów o wiedzy i doświadczeniu adekwatnym do podejmowanych zadań, płynności realizacji Projektu oraz harmonogramu, składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż 3 (trzech) Członków Zespołu o następujących kwalifikacjach: 1. Kierownik Zespołu Realizującego Projekt musi posiadać doświadczenie w biegłym zarządzaniu projektami informatycznymi wg metodologii Prince 2 lub równoważnej (udział w realizacji, co najmniej trzech projektów informatycznych, z czego minimum jeden na stanowisku kierownika projektu w zakresie doradztwa lub doradztwa i zarządzania, w tym, co najmniej jeden dla administracji publicznej oraz odpowiedni certyfikat wystawiony przez organizację certyfikującą uprawnioną do certyfikacji w zakresie właściwym dla danej metodologii zarządzania projektami), 2. Kierownik i członkowie Zespołu Realizującego Projekt muszą posiadać bardzo dobrą znajomość w zakresie zagadnień merytorycznych dotyczących wykonywanych zadań, oraz min. 3-letnie specjalistyczne doświadczenie zawodowe w następujących dziedzinach: a)Projektowania lub wdrażania rozwiązań dotyczących systemów informacji przestrzennej (udział w realizacji min. 2 (dwóch) projektów) - min. 2 (dwie) osoby; b) Pozyskiwanie i przetwarzanie danych przestrzennych, w tym: -Znajomość norm i standardów technicznych dotyczących infrastruktury informacji przestrzennej (m.in. Norm ISO z serii 19100) - Znajomość przepisów wykonawczych do dyrektywy INSPIRE - Doświadczenie polegające na pracy z bazami państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (ewidencja gruntów i budynków, Baza Danych Obiektów Topograficznych, Numeryczny Model Terenu, ortofotomapa, bazy danych tematycznych GIS-3 i GIS-4) (udział w realizacji min 2 (dwóch) projektów) - min. 1 (jedna) osoba c) Analizowania i definiowania wymagań klienta dla systemów informacji przestrzennej, wiedzy w zakresie procesów biznesowych wspieranych systemami informacji przestrzennej, pozyskiwanie i przetwarzanie danych przestrzennych (udział w realizacji min. 2(dwóch) projektów) - min. 1 (jedna) osoba d) Projektowania złożonych systemów GIS (powyżej 200 jednoczesnych użytkowników końcowych, rozbudowana struktura geobazy, rozproszone centra przetwarzania, integracja z zewnętrznymi źródłami zasilania) (udział w realizacji min. 2 (dwóch) projektów) - min. 1 (jedna) osoba e) Doboru optymalnych komponentów aplikacyjnych oraz infrastruktury sprzętowej dla systemów informacji przestrzennej (udział w realizacji min. 2 (dwóch) projektów) - min. 1 (jedna) osoba UWAGA: Określone wyżej doświadczenia mogą być łączone - tzn. jedna osoba może mieć doświadczenie z więcej niż jednej dziedziny. 2) Personel wspierający dla Zespołu Realizującego Projekt, którego pomoc może okazać się niezbędna do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadających wiedzę w zakresie: a) prawa informatycznego, b) prawa zamówień publicznych, c) prawa geodezyjnego i kartograficznego wraz z aktami wykonawczymi: - znajomość standardów technicznych w zakresie geodezji i kartografii, - znajomość ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej d)prawa dotyczącego zagadnień e-administracji, e) prawa samorządowego i administracyjnego, f) oraz specyfikacji funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego (gminy i powiaty), g) rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi, h)wdrażania i funkcjonowania systemów informatycznych w administracji samorządowej szczebla lokalnego(gminy, powiaty, województwo), i) projektowania zabezpieczeń ochrony sieci i aplikacji przed niepowołanym dostępem i włamaniami, j) oprogramowania systemowego i narzędziowego, systemów bazodanowych, serwerów aplikacyjnych działających w układzie równoważenia obciążenia, serwerów webowych pod kątem ich obciążenia, k) promocji, marketingu i reklamy oraz organizacji szkoleń. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4.1 niniejszego ogłoszenia oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b - e SIWZ) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 146, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 2 niniejszej SIWZ z dopiskiem WADIUM przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 2: Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu, Działanie 2.2: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.