Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Knurów: Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Gen. Ziętka i 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - III Etap
Numer ogłoszenia: 243468 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Gen. Ziętka i 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - III Etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanit. z rur PCV-U o ściance litej typ S z wydłużonym kielichem w zakresie średnic Dn 200 - 250 mm, o łącznej długości ok. 1214 mb, z przykanalikami z budynków mieszkalnych z rur PCV o średn. fi 160 mm, o łącznej długości ok. 324 mb (podprowadzonych do poszczególnych budynków mieszkalnych - minimum 0,5 m granicy ściany budynku zakończony zaślepkami) oraz studniami betonowymi o średn. fi 1200 mm i fi 1000 mm; 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV - U o ściance litej typ S z wydłużonym kielichem w zakresie średnic Dn 250 - 630 mm, o łacznej długości ok. 1069 mb, z przykanalikami z budynków mieszkalnych z rur PCV - U o śred. fi 200 - 250 mm o ściance litej typ S, o łącznej długości około 1058 mb (podprowadzonych do poszczególnych granic nieruchomości - minimum 0,5 m za granicą działki zakończone zaślepkami) oraz studniami o średn. fi 1500 i fi 1000 mm; 3) budowę sieci wodociągowej o średn. fi 90 - 160 mm o łącznej długości ok. 1044 mb z rur PE 100 typu SDR 17 wraz z hydrantami; 4) wycinkę drzew, zgodnie z decyzją Starosty Powiatu Gliwickiego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót w zakresie III Etapu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 35000,00 zł - przed upływem terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp; 2) są podmiotami zarejestrowanymi zgodnie z wymogami ustawowymi i zdolnymi do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia (roboty instalacyjne); 3) wykonają całość robót objętych przedmiotem zamówienia siłami własnymi; 4) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat ; 4.1) dwa zadania o wartości brutto nie mniejszej niż 600 tys zł każde, obejmujące budowę kanalizacji deszczowej lub sanitarnej; 4.2) dwa zadania o wartości brutto nie mniejszej niż 150 tys zł każde, obejmujące budowę sieci wodociągowej; 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1) osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 6) posiadają przeciętny obrót roczny w wysokości minimum 1500 tys zł. liczony jako średnia z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży); 7) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz każdy z w/w wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia (spełnia 1 pkt, nie spełnia - 0 pkt). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 7 punktów. W sytuacji gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 7 wykonawców (więcej niż 7 wykonawców otrzyma po 7 punktów), zamawiający dokona dodatkowej oceny w następujący sposób: - za wykonanie większej ilości robót kanalizacyjnych niż wymagane min. 2, przyznane będą wykonawcy dodatkowe punkty tj. za każdą robotę 1 punkt, - w przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców, jednakowej ilości punktów dodatkowych o kolejności zdecyduje sumaryczna wartość wykonanych robót kanalizacyjnych, wodociągowych brutto, wyszczególnionych przez wykonawcę w załączonym do wniosku wykazie wykonanych robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do wniosku następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie, że wykonawca wykona siłami własnymi całość przedmiotu zamówienia; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 5) wykaz osób proponowanych na stanowiska kierownicze wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, przynależność do OIIB oraz ubezpieczenie OC, 6) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub oświadczenie wykonawcy, że sprawozdanie nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (dopuszcza się dokument (oświadczenie) wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania zawierający informację o braku obowiązku sporządzania bilansu oraz ww. dane tj.: obroty oraz zobowiązania i należności): - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty ww winne być złożone w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt IV.3.6 niniej. ogłoszenia wykonawca składa we wskazanym terminie wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja będzie przesłana/ przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Knurów, ul. Ogana 5, Wydział Zamówień Publicznych pok. 42 - II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie jest finansowane ze środków UE. Zamówienie jest finansowane przez dwa podmioty w następujący sposób: - Gmina Knurów finansuje budowę sieci kanalizacji deszczowej i wycinkę drzew; - PWiK S.A. finansuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać co najmniej: nazwę(y) i adres(y) wykonawcy(ów), datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Kornelia Loch - Z-ca Naczelnika Wydziału ZP- tel/fax 032-339-22-92
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa ulicy bocznej ul. Pocztowej w Knurowie
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorsk. nad realizacją inwest. pn.:Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie-II Etap:Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul.Rakoniewskiego"
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.