Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Gniezno: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie
Numer ogłoszenia: 243276 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 44m x 24m z nawierzchnią ze sztucznej trawy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 5 robót budowlanych, polegających na wykonaniu boisk z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wartości nie niższej niż 250.000,00 i powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każde oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności; 4.dysponują zespołem pracowników zdolnym do wykonania zamówienia, w którego skład wchodzą m.in. osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjno-inżynieryjnej, z których Wykonawca wyznaczy Kierownika budowy; 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 PLN oraz posiadają dodatni wynik finansowy za ubiegły 2008 rok; 6.udzielą 36 miesięcznej gwarancji i wystawią fakturę końcową płatną w terminie 30 dni; 7.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość minimum 100.000,00 PLN;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga dołączenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według Załącznika nr 2 do SIWZ, 2.oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika nr 3 do SIWZ; 3.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualnych zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.wykazu wykonanych robót budowlanych, polegających na wykonaniu boisk z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wartości nie niższej niż 250.000,00 PLN i powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według Załącznika nr 4 do SIWZ; 6.dokumenty potwierdzające, że roboty, wskazane w wykazie wykonanych robót, zostały wykonane należycie wraz z fotografiami; 7.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według Załącznika nr 5 do SIWZ; 8.dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób wymienionych w pkt 7 wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9.wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, według Załącznika Nr 6 do SIWZ; 10.dokumenty rejestracyjne podwykonawców wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy potwierdzają składając następujące dokumenty: 1.sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten polisa oraz inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, 3.polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski dokumenty składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.powiat-gniezno.pl lub w siedzibie Zamawiającego na pisemny wniosek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. biuro podawcze Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gnieźnie
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- "Modernizacja boiska piłkarskiego przy Liceum Ogólnokształcącym w Poddębicach"
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.