eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont elewacji budynków oraz remont ścian szczytowych budynków gminnych położonych w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Koszalin: Remont elewacji budynków oraz remont ścian szczytowych budynków gminnych położonych w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 243138 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynków oraz remont ścian szczytowych budynków gminnych położonych w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków oraz remont ścian szczytowych budynków gminnych położonych w Koszalinie, w podziale na 4 części, z których: Część 1 obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Morskiej 4 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: demontaż obróbek blacharskich, pokrycie dachów o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną dachówkową, wymiana instalacji odgromowej, montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głębokości do 0,6 m, wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowej, montaż drzwiczek kontrolnych, tynkowanie, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych i elewacji farbą silikonową, wymiana orynnowania, wymiana posadzek z płytek terakotowych 30x30 cm, wymiana podokienników, wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane PCV, malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej i krat piwnicznych Część 2 obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Niepodległości 49 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: wymiana obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr 5,2 mm, tynkowanie, naprawa uszkodzonych cegieł, oczyszczenie, uzupełnienie, naprawa gzymsów zewnętrznych, parapetów bet., malowanie elewacji farbą silikonową, ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekka-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży budynków płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową, wymiana okien drewnianych na okna uchylne jednodzielne z PCV, wymiana odeskowania gzymsu drewnianego, malowanie gzymsu farba olejną, malowanie farba olejną stolarki okiennej, wymiana drzwi stalowych z naświetlem, wymiana rury deszczowej z osadnikiem, wymiana nawierzchni z kostki betonowej na kostkę brukową betonową, ułożenie obrzeży betonowych 30x8cm. Część 3 obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Spółdzielczej 19 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: wymiana obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr 5,2 mm, wykucie z muru krat okiennych, tynkowanie, naprawa uszkodzonych cegieł, demontaż i ponowny montaż daszków nad wejściami do lokali, malowanie elewacji farbą silikonową, ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekka-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży budynków płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową, malowanie gzymsu drewnianego farbą olejną, malowanie farbą olejną stolarki okiennej, rur gazowych, powierzchni metalowych, krat i balustrad, wymiana rur deszczowych z osadnikiem, wykonanie poziomych pomostów na dachu pod rusztowania. Część 4 obejmuje remont ściany szczytowej budynków przy ul. Konstytucji 3 Maja 27 i Powstańców Wielkopolskich 38. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) budynek mieszkalny ul. Konstytucji 3 Maja 27: rozebranie obróbek blacharskich, obsadzenie w ścianach kratek wentylacyjnych, tynkowanie, ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży płytami styropianowymi, wykonanie obróbek blacharskich, malowanie elewacji farbą silikonową, montaż rur spustowych ze stali ocynkowanej, wymiana rury deszczowej z osadnikiem, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. 2) budynek mieszkalny ul. Powstańców Wielkopolskich 38: rozebranie obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, wykonanie obróbek blacharskich, przebicie otworów w ścianach z cegieł, ocieplenie ścian płytami styropianowymi w technologii lekkiej-mokrej z wykonaniem tynku mineralnego, wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego, malowanie elewacji farbą silikonowa, montaż rur spustowych z demontażu, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm. Szczegółowe zakresy robót zostały określone w projektach budowlanych, kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki do specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - dla części 2: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części 3: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), - dla części 4: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dla części 1: jedną prace polegające na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000, 00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót elewacyjnych jednego budynku dla części 2: jedną pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót elewacyjnych jednego budynku dla części 3: jedną pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót elewacyjnych jednego budynku dla części 4 jedną pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane o wartości nie mniejszej niż 40.000, 00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót elewacyjnych jednego budynku Za wykonane zamówienie zamawiający uzna takie, w którym przedmiot umowy został wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. UWAGA! 1. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, że wykonał minimum po jednej robocie na wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane polegającej na wykonaniu robót elewacyjnych jednego budynku o minimalnej kwocie odpowiadającej danej części, na którą wykonawca składa ofertę lub jedną robotę polegającej na wykonaniu robót elewacyjnych wykonaną w ramach jednego kontraktu (umowy), o minimalnej kwocie odpowiadającej sumie kwot przypadających na poszczególne części zamówienia, na które składa ofertę. 2. W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których wyżej mowa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 i/lub części 2 i/lub części 3 i/lub części 4 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesiące przy realizacji robót elektrycznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane). W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tę samą osobę na stanowisko kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów.2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawce reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo określające zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - gwarancja - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do specyfikacji. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zbm.koszalin.ibip.pl lub odebrać w siedzibie zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 108..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 09:55, miejsce: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont elewacji budynku przy ul. Morskiej 4 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Morskiej 4 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: demontaż obróbek blacharskich, pokrycie dachów o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną dachówkową, wymiana instalacji odgromowej, montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głębokości do 0,6 m, wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowej, montaż drzwiczek kontrolnych, tynkowanie, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych i elewacji farbą silikonową, wymiana orynnowania, wymiana posadzek z płytek terakotowych 30x30 cm, wymiana podokienników, wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane PCV, malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej i krat piwnicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. gwarancja - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont elewacji budynku przy ul. Niepodległości 49 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Niepodległości 49 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: wymiana obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr 5,2 mm, tynkowanie, naprawa uszkodzonych cegieł, oczyszczenie, uzupełnienie, naprawa gzymsów zewnętrznych, parapetów bet., malowanie elewacji farbą silikonową, ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekka-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży budynków płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową, wymiana okien drewnianych na okna uchylne jednodzielne z PCV, wymiana odeskowania gzymsu drewnianego, malowanie gzymsu farba olejną, malowanie farba olejną stolarki okiennej, wymiana drzwi stalowych z naświetlem, wymiana rury deszczowej z osadnikiem, wymiana nawierzchni z kostki betonowej na kostkę brukową betonową, ułożenie obrzeży betonowych 30x8cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. gwarancja - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont elewacji budynku przy ul. Spółdzielczej 19 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Spółdzielczej 19 w Koszalinie. Zakres robót obejmuje m.in.: wymiana obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr 5,2 mm, wykucie z muru krat okiennych, tynkowanie, naprawa uszkodzonych cegieł, demontaż i ponowny montaż daszków nad wejściami do lokali, malowanie elewacji farbą silikonową, ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekka-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży budynków płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową, malowanie gzymsu drewnianego farbą olejną, malowanie farbą olejną stolarki okiennej, rur gazowych, powierzchni metalowych, krat i balustrad, wymiana rur deszczowych z osadnikiem, wykonanie poziomych pomostów na dachu pod rusztowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. gwarancja - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont ściany szczytowej budynków przy ul. Konstytucji 3 Maja 27 i Powstańców Wielkopolskich 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje remont ściany szczytowej budynków przy ul. Konstytucji 3 Maja 27 i Powstańców Wielkopolskich 38. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) budynek mieszkalny ul. Konstytucji 3 Maja 27: rozebranie obróbek blacharskich, obsadzenie w ścianach kratek wentylacyjnych, tynkowanie, ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą z wykonaniem tynku mineralnego, ocieplenie ościeży płytami styropianowymi, wykonanie obróbek blacharskich, malowanie elewacji farbą silikonową, montaż rur spustowych ze stali ocynkowanej, wymiana rury deszczowej z osadnikiem, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. 2) budynek mieszkalny ul. Powstańców Wielkopolskich 38: rozebranie obróbek blacharskich, rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, wykonanie obróbek blacharskich, przebicie otworów w ścianach z cegieł, ocieplenie ścian płytami styropianowymi w technologii lekkiej-mokrej z wykonaniem tynku mineralnego, wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego, malowanie elewacji farbą silikonowa, montaż rur spustowych z demontażu, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. gwarancja - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.